BCR Leasing lansează asistentul virtual LEA, chatbot inteligent care oferă informații despre finanțări și învață din interacțiunile cu clienții

Date:

BCR Leasing lansează chatbot-ul Lea, asistentul virtual care interacționează oricând și oriunde cu clienții companiei.

În prima etapă a proiectului, LEA, asistentul virtual conversațional dezvoltat pe platforma DRUID, va fi implementat pe site-ul BCR Leasing și va servi drept punct de intrare digital atât pentru clienții existenți, cât și pentru cei potențiali.

LEA va oferi asistență generală, dar și informații detaliate despre soluțiile de finanțare BCR Leasing. Chatbot-ul conversațional servește, în același timp, la atragerea de potențiali clienți și ghidează toți utilizatorii interesați de finanțare în leasing să își lase informațiile de contact, pentru a avansa în procesul de ofertare. LEA este într-un proces constant de învațare și se perfecționează cu fiecare interacțiune cu clienții companiei din mediul online.

 

BCR Leasing îsi propune să accelereze transformarea digitală a experienței clienților săi, chatbot-ul LEA reprezentând  încă un pas în această direcție. Un proiect similar bazat pe inteligență artificială va fi implementat și în platforma Self Service BCR Leasing, pentru a simplifica experiența de utilizare a clienților.

 

LEA este parte din strategia BCR Leasing de a utiliza inteligența artificială în procesul  de consiliere și finanțare  a clienților noștri. Tot ceea ce facem vine din dorința de a-i deservi mai rapid și de a fi cât mai receptivi la nevoile acestora. Vedem în jurul nostru așteptări tot mai mari atunci când vine vorba de ușurința, simplitatea și viteza prin care oamenii pot accesa servicii și soluții de finanțare. De aceea, cu fiecare proiect nou implementat în BCR Leasing, accelerăm eforturile de digitalizare a experienței clienților noștri. LEA ne permite să construim un nou canal de interacțiune cu aceștia, accesibil oricând și oriunde, pentru un dialog financiar cât mai personal, în mediul online”, a declarat Vlad Vitcu(foto), CEO BCR Leasing. 

 

Într-o lume în care, tot mai des, timpul înseamnă bani, consumatorii devin nerăbdători și așteaptă răspunsuri și reacții imediate în tot ceea ce fac, inclusiv în interacțiunile lor cu instituțiile financiare. Soluțiile de AI conversațional pot ajuta la gestionarea acestor așteptări. Proiectul dezvoltat în parteneriat cu BCR Leasing va permite companiei să ofere clienților un serviciu de suport scalabil, mai rapid, eficient și convenabil. Automatizarea conversațională este un element vital în orice proces digital ce își propune să îmbunătățească satisfacția clienților”, a adăugat Liviu Drăgan, CEO DRUID.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Conferință privind mediul antreprenorial și perspectivele dialogului social

 Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din...

MedLife anunță o creștere de 22% a cifrei de afaceri consolidată pro forma în primul trimestru al acestui an

MedLife prezintă rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului...

Asigurare pentru recuperarea taxelor la maratoane, semimaratoane, curse de biciclete 

Compania Eurolife FFH Asigurări Generale anunță încheierea unui parteneriat...

Business pentru noi perspective domeniului medical 

Doi antreprenori din Cluj-Napoca, Emil Sâncrăian și Bogdan Haș,...