Crivit își lansează o nouă identitate de brand, cu obiectivul de a deveni cel mai puternic brand din Europa dedicat mișcării

Date:

CRIVIT lansează prima campanie internațională: „FIND YOUR MOVE”. Noua campanie își propune să aducă bucuria mișcării pe toate canalele media, cât și în magazinele Lidl din peste 30 de țări, iar această nouă direcție CRIVIT marchează un pas important în transformarea ei în cel mai puternic brand european dedicat stilului de viață activ.

O nouă perspectivă asupra sportului 

Într-o perioadă în care petrecem tot mai mult timp la birou sau în fața telefonului, campania CRIVIT se concentrează pe plăcerea de a face mișcare. Campania intitulată „FIND YOUR MOVE”  îi încurajează pe oameni să redescopere sportul ca pe o sursă de bucurie și energie. CRIVIT oferă o gamă variată de produse: de la fitness, ciclism, camping și aventuri în aer liber, până la alergare, sporturi distractive sau de echipă, sporturi de iarnă și acvatice. Toate acestea reflectă diversitatea ofertei CRIVIT.

Noua identitate de brand CRIVIT se concentrează pe o viață activă și pe plăcerea de a face mișcare

Lansarea campaniei marchează introducerea unei noi identități de brand pentru CRIVIT. Brandul promovează o abordare integrată, centrată pe bucurie, relaxare și un stil de viață conștient – fără presiunea de a face performanță. CRIVIT încurajează oamenii să exploreze sporturi noi și să-și construiască propria rutină de a face mișcare. Indiferent dacă sunt la început de drum sau sportivi activi, CRIVIT încurajează integrarea mișcării în viața de zi cu zi. Preferințele pentru sport și mișcare pot fi diferite de la o persoană la alta, însă, indiferent de opțiune, sportul reprezintă un element-cheie al stării de bine.

„CRIVIT evoluează în direcția unui brand independent, care face mișcarea accesibilă tuturor – prin cel mai bun raport calitate-preț și un accent clar pus pe oameni. Cu mesajul central FIND YOUR MOVE și o campanie internațională integrată, urmărim o viziune pe termen lung: transformarea gamei CRIVIT în cel mai puternic brand european dedicat mișcării”, a declarat Martin Alles, Head of Brand, Lidl International.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Artă urbană la Centrul Comercial Auchan Titan 

Centrul Comercial Auchan Titan organizează, în parcarea exterioară, pe...

World Class deschide un nou club premium de health & fitness în Iași, în incinta Moldova Mall

World Class România anunță deschiderea oficială a celui mai...

Aflate sub presiunea costurilor tot mai mari, sistemele de sănătate trebuie să se orienteze spre prevenție cu ajutorul tehnologiei

de Ruxandra Târlescu, Partener și Lider al Departamentului de Consultanță Fiscală și Juridică PwC