Enel X România instalează peste 2.000 de panouri fotovoltaice pentru retailerul Selgros, în județele Mureș și Timiș

Date:

Enel X România, parte a Enel X, divizia de servicii energetice avansate a grupului Enel, pune în funcțiune două sisteme de panouri fotovoltaice cu o capacitate totală instalată de peste 900 kWp, pentru două magazine Selgros din județele Mureș și Timiș.

Sistemul fotovoltaic din Ernei, județul Mureș, este instalat pe acoperișul clădirii și include 1.000 de panouri fotovoltaice ce vor asigura o producția anulă medie de peste 470 MWh și economii în factura de electricitate ce depășesc 38.000 de euro pe an. Totodată, proiectul contribuie la reducerea cu peste 100 de tone/an a emisiilor de dioxid de carbon. 

În Timișoara, județul Timiș, Enel X România instalează pe acoperișul clădirii Selgros 1.014 panouri fotovoltaice cu o producție anuală medie de circa 500 MWh. Proiectul contribuie la reducerea cu peste 100 de tone/an a emisiilor de dioxid de carbon. 

„Soluțiile propuse de Enel X contribuie la protejarea mediului prin reducerea amprentei de carbon și, în același timp, la dezvoltarea afacerilor partenerilor, printr-un consum eficient al energiei electrice. Economiile obținute în urma implementării de soluții fotovoltaice personalizate, la cheie, pot fi reinvestite în dezvoltarea activității companiilor, cu impact inclusiv asupra competitivității”, a declarat Mirel Jarnea, Head of B2B Enel X România.

Tehnologiile și echipamentele utilizate de Enel X în acest proiect au performanțe și fiabilitate ridicate, provenind de la producători cu expertiză mondială pe piața sistemelor fotovoltaice.

Enel X România are în portofoliu proiecte implementate pentru cele mai importante companii din sectoare precum cel alimentar, retail, centre logistice, centre comerciale şi clădiri de birouri. În total, au fost montate aproximativ 40.000 de panouri fotovoltaice, ce contribuie la reducerea cu aproximativ 3.700 tone/an a emisiilor de dioxid de carbon. Instalarea acestor surse de producție de energie a dus la economii de peste 1 milion de euro pentru companiile partenere, prin înlăturarea costurilor asociate transportului și distribuției energiei electrice, precum și a contribuțiilor pentru certificatele verzi și cogenerare.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...