FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A: Business pe măsură

Date:

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel de strălucitor precum lumina superbă de afară care intră prin ferestrele serelor excepționale ale partenerului nostru, Universitatea de Științe Agronomice și Medicina Veterinara București.

Peste 70 conducători de vârf, printre care și Adrian Ariciu, CEO Metro, Robert Hellwagner, CEO Selgros, Alina Vlădoianu, Vicepreședinte Mega Image, Tiberiu Dănețiu, Director marketing Auchan, Valentin Coca, Director Autonom, Dan Țone, CEO Eutron, Andrei Nagy, UiPath, și mulți, mulți alții cărora le cerem scuze că nu îi enumerăm în aceasta primă postare, se bucură de produsele excepționale ale celor 10 firme din toată țara care au venit să expună și să ofere degustări de mare clasă.

Atmosfera este de talie internațională și ne bucurăm că acest lucru se poate întâmpla în București, în România, în timpurile războiului din Ucraina, în timpurile atâtor crize naționale și internaționale și în anul alunecos de alegeri din România.

Ambasadorul Marocului și ceilalți membri ai corpului diplomatic nu contenesc să se mire de intensitatea discuțiilor de business, dar mai ales de nivelul foarte ridicat de participare al conducătorilor de business.

O mare forță, capabilă să provoace orice auditoriu, dedicată trup și suflet creșterii business-ului românesc, Florica Chiriță, președinta Camerei de Comerț, industrie și agricultură Timiș, probabil cea mai bună conducătoare de camera de comerț din România cu rezultate excepționale în țară, propune business mare internațional în Banat.

Fost prim-ministru, Petre Roman, mai tânăr decât toți tinerii din jurul lui, propune o dezbatere intensă cu care oamenii de afaceri trebuie să negocieze urgent: războiul din Ucraina creează o imensă provocare și o imensă oportunitate!

Secretarul de Stat al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, Aurel Simion se angajează în discuții foarte intense cu conducătorii academici și conducătorii de business încercând să asigure o platformă de dezbatere și colaborare între aceștia.

Vinurile Chateau Valvis dintre care e greu să te decizi cu care să începi primul, sunt atât de bune: Sauvignon Blanc, Chateau Valvis – Rose, sau Chateau Valvis Merlot împreună cu gama Carpathia atrag atenția tuturor – ce nivel înalt de prelucrare și gust reușesc specialiștii de la Domeniile Sâmburești! Alături vinurile de la Pietroasa ale USAMV București intră în dialog și fac să strălucească ochii participanților. Strălucește și lumina prin geamurile serelor.

Lumea bea vin dar bea și apa. Are dreptate Jean Valvis când spune că se pricepe la gusturi. Chiar are un gust special Aqua Carpatica și merită atenția tuturor participanților și locul de onoare alături de FoodIntelForum.

Propunerea lui Jean Valvis ca România să fie „Patria Apelor Minerale” întrunește categoric acceptul tuturor participanților la deschiderea FoodIntelForum AQUA Carpatica. România poate fi campioană mondială a apelor de pretutindeni. Și AQUA Carpatica Flavour este un punct de atracție neașteptat, într-o manifestare unde oamenii obișnuiți cu prezența apelor plate sau minerale, dar care sunt fascinați astăzi că apele lui Jean Valvis reușesc să adauge la estetica impresionanta a evenimentului.

Business-ul se discuta între toți și între diverși cu o viteză amețitoare. În același timp toți se întorc cu fața spre mâine.

Nu numai pentru că mâine există o altă conferință și încă o altă conferință și poimâine la Universitatea Româno-Americană, încă o nouă conferință, dar se întorc cu fața spre viitor pentru că oamenii de afaceri de succes, conducătorii multinaționalelor de succes, conducătorii academici de vârf – trebuie să îl menționam pe impresionantul Răzvan Teodorescu, Prorector USAMV București – și pe Gheorghe Hurduzeu, Decan Relații internaționale al Academiei de Științe Economice, și pe Lucian Botea, Prorector Universitatea Româno-Americană,- construiesc relații solide de business pentru dezvoltarea și profitul de mâine.

FoodIntelForum AQUA Carpatica începe strălucitor, are prezent și are viitor!

***

Parteneri: AQUA Carpatica, Biris Goran SPARL, Domeniile Sâmburești, Academia De Stiinte Agricole SI Silvice „Gheorghe Ionescu-Sisesti”, Auchan, Universitatea De Stiinte Agronomice Si Medicina Veterinara Bucuresti, Wiren România, Universitatea Româno-Americană, Master Communications

Sponsori: Smart Home Development (Sponsor Platinum), ComputerLand Romania (Sponsor Gold), Profi (Sponsor Silver), Eutron Invest Romania, Centrul General de Arhivare (Sustainability Sponsor), Mirdatod Ibăneşti, Torockoi – De Colțești (Sponsor Degustare)

 Parteneri media: Food Biz, Agrostandard News, Lumea Banilor, Revista Economistul, MONEY.ro, evz.ro, Infofinanciar Romania, Capital România, #romaniafuncționează, ZIUA de Vest, Radio Timişoara

 Expozanți: AQUA Carpatica, Domeniile Sâmburești, Lactate Bradet, Crama Basilescu, Grandma’s Delights – Produse Naturale, Crama Pietroasa, Condimente Thymos, Nea Ellada, DOLCE Freddo Romania, Bergenbier; Ferma Baciu, Reforma 9, HoundBytes & VBR Labs, Viile Metamorfosis, PepsiCo Lay’s & Pepsi, Colonia, Dallmayr Kaffee.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Proiect alternativ de brand de țară bazat pe bucătăria autentică

Cea mai nouă inițiativă de comunicare pentru promovarea României...

Promovarea relațiilor economice dintre China și România

Camera de Comerț și Industrie a Municipiului București (CCIB)...

NEPI Rockcastle, 12,7% creștere a venitului operațional net în T1 din 2024 față de T1 2023

Dezvoltatorul NEPI Rockcastle anunță că „a înregistrat o creștere...