Românii stabiliți în Danemarca și Germania au făcut cu 34% mai multe transferuri de bani în 2022

Date:

Românii stabiliți în Danemarca și Germania au făcut cu 34% mai multe transferuri de bani în 2022, în comparație cu 2021, potrivit datelor companiei TransferGo România care a luat în considerare transferurile efectuate prin intermediul transfergo.ro și a aplicației de mobile cu același nume. 

Creșterea este una accelerată, având în vedere că și în anul precedent, 2021, raportat la 2020, TransferGo a înregistrat o creștere cu 30% a transferurilor efectuate către România din țările nordice și Germania. Din punctul de vedere al companiei, avântul luat de aceste țări a fost influențat major de plecarea românilor din țări cu o situație politică și economică mai neclară precum Marea Britanie, în țări percepute ca fiind mai sigure și prospere. 

Conform datelor interne ale companiei, ca urmare a unor evenimente internaționale precum Brexit sau pandemia, în perioada 2020-2022, 15% din clienții platformei și-au schimbat deja adresa de reședință din Regatul Unit cu una din țările nordice sau Germania, în timp ce un număr considerabil de români s-au întors în aceeași perioadă din UK, cu intenția de a se reloca ulterior într-o țară cu o situație mai stabilă, unde pot câștiga venituri mai mari. 

„Diaspora numără din ce în ce mai mulți utilizatori TransferGo iar asta nu poate decât să ne bucure fiindcă arată că românii stabiliți în afara țării apreciază eforturile pe care le depunem pentru a le oferi transferuri de bani simple, sigure și rapide. În plus, ceea ce ne face și mai mândri este rata de retenție: românii sunt cei mai fideli utilizatori TransferGo din întreaga lume!”, a declarat Marius Nedelcu, Chief Marketing Officer TransferGo. 

Ponderea tranzacțiilor efectuate de români, din totalul tranzacțiilor clienților din toată lumea, se menține de asemenea constantă, în jurul valorii de 20%. Majoritatea acestor tranzacții au fost efectuate prin aplicația mobilă, România fiind de altfel țara cu cea mai mare rată de utilizare a aplicației, de peste 90%. De asemenea, pe parcursul anului 2022, 70% dintre utilizatorii cu cont activ în aplicația mobilă au efectuat multiple transferuri ceea ce indică fidelitatea celor care au testat serviciile oferite.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...