XTB oferă câte o acțiune gratuită fiecărui client nou pentru un început bun 

Date:

  • XTB, lider în industria fintech, va oferi o acțiune gratuită fiecărui client nou care deschide un cont pe platforma de investiții XTB.
  • Scopul campaniei de marketing „O acțiune gratuită  pentru un început bun” este de a promova educația privind investițiile în acțiuni.
  • Promoția începe pe 9 ianuarie.
  • Campania va fi susținută de ambasadorii XTB și campionii MMA: Conor McGregor, Joanna Jędrzejczyk și Jiří Procházka.
  • XTB nu percepe comision pentru tranzacțiile cu acțiuni și ETF-uri cu un rulaj lunar de până la 100.000 EUR.

 

XTB, o platformă care oferă posibilitatea de a investi în peste 5.500 de instrumente financiare la nivel mondial, inclusiv acțiuni și ETF-uri, accelerează creșterea. Fintech-ul global lansează campania „O acțiune gratuită pentru un început bun” pentru a încuraja, respectiv crește, popularitatea și importanța cunoștințelor despre investițiile în instrumente financiare.

Orice client nou care deschide un cont la XTB începând cu 9 ianuarie, ora 8:00,  acceptă termenii și condițiile promoției și face o depunere, va primi o acțiune gratuită.

Promovarea va fi susținută de o campanie intensă de marketing, ce va consta în videoclipuri publicitare cu vedete sportive mondiale – campionii artelor marțiale mixte Joanna Jędrzejczyk și Jiří Procházka, precum și o campanie online cu luptătorul MMA Conor McGregor,  toți fiind ambasadori de brand pentru XTB.

Videoclipul campaniei va fi difuzat pe canalele TV de top, radio și social media.

„Dezvoltarea tehnologică face ca investițiile să devină din ce în ce mai accesibile și mai răspândite. Prin educație și promovare constantă, încurajăm clienții individuali care își investesc banii să folosească tehnologia care le permite să-și gestioneze investițiile ușor și intuitiv”, a declarat Omar Arnaout, CEO XTB.

În primele trei trimestre ale anului 2022, XTB a obținut un profit net de 753 milioane de lei, de patru ori mai mult decât în aceeași perioadă a anului precedent. Numărul total de clienți a depășit 581.000 până în prezent, iar numărul de conturi active se ridică la 152.000.

O astfel de creștere a fost posibilă datorită dezvoltării intense a funcționalității aplicației emblematice XTB – xStation, precum și a creșterii numărului de instrumente financiare oferite, dar și a campaniilor active de marketing, susținute de ambasadorii XTB, vedete sportive de renume mondial.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...