YUGA – un nou concept de retail

Date:

Grupul Memento a adăugat un nou segment de business în portofoliu, care completează astfel serviciile de turism oferite de Christian Tour, transportul terestru și aerian, precum și serviciile broker de asigurări.

Investitorul român Cristian Pandel a venit cu ideea unui nou concept de retail, băcănie, puericultură mică, puericultură mare, drogherie, farmacie, un magazin de familie dedicat sănătății şi stării de bine, la prețuri accesibile, sub brandul YUGA.

„Acest concept YUGA se adresează tuturor oamenilor care își doresc să aibă un stil de viață sănătos și echilibrat, să consume produse naturale, vegane, bio și care încearcă să lupte împotriva consumului – a risipei alimentare. Ca și noutate, aș spune că este singurul, la momentul acesta pe piața din România, prin prisma faptului că sub cupola sa întrunește mai multe segmente de activități în zona retail, începând de la consum de produse alimentare, la produse naturale de îngrijire, farmacie și nu în ultimul rând, servicii turistice” a declarat pentru FoodBiz.ro, Nina Seretean, CEO YUGA.

Planurile de investiții pentru dezvoltarea bradului YUGA țintesc extinderea lanțului de magazine în întreaga țară, precum și creșterea platformei on-line. Actualmente există 5 magazine fizice Yuga, în București în Complexul Auchan-Titan, în Pipera, în Floreasca, la Piața Sudului și la Cluj-Napoca, în Iulius Mall. Curând urmează deschiderea celui de al 6-lea magazin, în zona Tunari-București, iar pentru cei care preferă experiența shopping-ului online, există un magazin virtual care este tot timpul la dispoziția cumpărătorului.

„Nu cred că magazinele fizice o să piardă foarte mult teren în fața online-ului, cel puțin noi ca și concept ne dorim să interacționăm cu oamenii în magazin. Categoric vom merge pe cele două canale atât online, cât și offline, tocmai de aceea dezvoltăm foarte mult partea de digitalizare, dar în același timp vom deschide în toate zonele din București, și nu numai, vrem să devenim un brand național”, a mărturisit Nina Seretean.

CEO-ul YUGA a declarat pentru FoodBiz.ro că acest nou business, ca orice start-up, a întâmpinat multe dificultăți. Poate cel mai dificil a fost găsirea unui singur nume care să transmită ideea de sănătate, echilibru și fericire, a recunoscut managerul.

Editor: Irina Bogdan

Articol preluat de pe FoodBiz.ro

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Mihai Daraban: Consiliul de afaceri România – EAU își va începe activitatea în scurt timp 

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României...

Politică şi politicianism în procesul integrării europene a României 

| de Prof. univ. dr. Vasile Pușcaș, membru corespondent al Academiei Române 

DIGI se pregătește pentru lansarea serviciilor în Belgia

DIGI a făcut încă un pas în procesul de...

Finanțare, sustenabilitate, tehnologie: comandamentele FoodIntelForum AQUA Carpatica pentru tot anul

Timpul trece iar ecourile puternice ale FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția...