Easy Print Services, 30.000 de facturi procesate pentru Hidroelectrica

0

Easy Print Services, furnizor de servicii de management al relației cu clienții și transformare digitală, anunță că, începând cu luna mai, asigură procesarea a 30.000 de facturi emise de Hidroelectrica, în urma câștigării unei licitații pe platforma SICAP: „Din 7 companii interesate, trei au depus oferte finale, iar oferta Easy Print Services a fost desemnată câștigătoare în fața celor înaintate de către Zipper Services și de către furnizorul național de servicii poștale, Poșta Română. 

Contractul, în valoare de 88.990 de lei (circa 18.000 euro) + TVA, acoperă procesarea facturilor în format fizic, trimise de Hidroelectrica clienților săi persoane fizice și juridice. Operațiunile desfășurate constau în preluarea, în condiții de maximă siguranță, a fluxului de informații de către furnizor, așa cum se regăsesc în sistemele Hidroelectrica, procesarea datelor (sortare corespondență, adăugare de coduri poștale etc), transmiterea de emailuri, dar și tipărirea a mii de facturi. 

După tipărire, documentele sunt împlicuite automat și distribuite către destinatari și fiecare plic este trasabil, de când iese de pe poarta centrului de producție al Easy Print Services până în cutia poștală a fiecărui client al Hidroelectrica. Procesul se închide complet numai după analizarea trimiterilor care nu au putut fi livrate și corectarea datelor aferente acelor clienți.

Bugetul stabilit prin contractul actual permite gestionarea fluxului de facturi fizice emise de Hidroelectrica, pe parcursul câtorva luni, dar numărul de clienți ai celei mai profitabile companii energetice românești este în continuă creștere. În primul trimestru din 2022, numărul de clienți casnici ai Hidroelectrica a ajuns la aproape 111.000, în creștere de 15,5 ori față de aceeași perioadă a anului trecut. Câtă vreme compania oferă cea mai ieftină electricitate, potrivit Agenției Naționale de Reglementare în Energie, este de așteptat ca numărul clienților Hidroelectrica să crească, așadar și cel al facturilor emise.

Capacitatea totală de producție Easy Print Services depășește semnificativ volumul de facturi gestionate pentru Hidroelectrica în prezent. Furnizorul poate procesa, zilnic, peste 500.000 de documente personalizate, indiferent de tipul acestora (facturi, extrase de cont, notificări, scrisori de marketing direct și altele). Odată setate fluxul de lucru și interfețele cu sistemele informatice ale clientului, Easy Print Services poate mări, fără probleme, volumul de documente procesate.”

Silvius Neagu, fondator și Managing Director al Easy Print Services SRL: „Ne bucurăm că, în condiții de deplină transparență pe care le oferă o licitație publică, am devenit furnizorul Hidroelectrica, sprijinind compania în generarea și transmiterea de facturi pentru zeci de mii de clienți, persoane fizice și juridice. Am oferit, pe de o parte, cea mai bună platformă de management al documentelor, ce poate fi interconectată cu multiple surse externe și poate oferi o soluție completă de gestiune a emiterii și transmiterii facturilor. Pe de altă parte, oferta noastră a fost completată de flexibilitatea și expertiza echipei, alături de prețul competitiv al serviciilor. Din perspectiva capabilităților noastre tehnice nu există niciun impediment în a procesa un număr de facturi mult mai mare, astfel că dorim mult succes Hidroelectrica în achiziția de noi clienți pe piața furnizării de electricitate.”

În pofida climatului economic incert, Easy Print Services estimează că „cererea de servicii în domeniul managementului relației cu clienții, optimizarea proceselor de lucru cu documentele și transformării digitale se va menține ridicat în perioada următoare. Obiectivul companiei este să ajungă la o cifră de afaceri de un milion de euro, până la finele acestui an”.

Easy Print Services, fondată în 2017, anunță căoferă servicii profesionale de management al relației cu clienții, transformare digitală, printing & inserting, direct mail & fulfilment, digitalizare organizațională precum și optimizarea proceselor bazate pe documente. Compania furnizează și servicii de Enhanced Customer Experience (Cx) sau Customer Communication Management (CCM), ca partener al Quadrient, lider de piață global. Prin consolidarea echipei și investiții, din surse proprii și finanțări nerambursabile, Easy Print Services a sporit, an de an, calitatea serviciilor sale, obținând cele mai înalte certificări în domeniu (ISO 9001, 14001 și 27001) și fiind autorizată de ANCOM pentru prestarea de servicii poștale. Între clienții se numără companii multinaționale din domeniile financiar-bancar, asigurări, telecom și energie, precum și instituții din administrația publică centrală și locală”.

Kids in Business, primul hub de educație antreprenorială pentru copii din România

0

Organizația Kids in Business anunță că „a lansat primul hub de educație antreprenorială din România adresat copiilor cu vârste cuprinse între 8 și 14 ani. Conceput ca un centru educațional de excelență, hubul Kids in Business este un spațiu fizic și virtual în care elevii își pot dezvolta abilitățile antreprenoriale prin cursuri interactive, susținute de mentori din antreprenoriatul autohton. 

Situat în sectorul 2 al capitalei (Str. Erou Ion Călin nr. 33), cu o suprafață de aproximativ 80 mp, hubul Kids in Business este amenajat sub forma unui spațiu flexibil și distractiv pentru activități non – formale, în care urbanul se îmbină cu natura. Astfel, configurația clasică de sală de clasă este înlocuită cu cea a unei săli de teatru, care oferă copiilor un sentiment de libertate și le permite să se manifeste neîngrădiți. Punctul principal de atracție este creat de copacul amplasat în mijlocul hubului, care îi conectează pe cei mici la energia naturii.

Hubul educațional este dotat cu cele mai noi tool-uri digitale (ecran interactiv, roboți, VR etc.), menite să transforme procesul de învățare într-o experiență cât mai atractivă și eficientă pentru copii. Spre exemplu, aceștia pot învăța noțiuni despre bani și afaceri în timp ce sunt transpuși virtual în lumea fascinantă a Wall Street-ului. 

Totodată, din dorința de a facilita accesul cât mai multor copii la educația antreprenorială, pe lângă hubul fizic a fost dezvoltat hubul virtual Kids in Business. Acesta oferă un mediu de învățare virtual, în care elevii pot colabora în mod direct cu mentorii și colegii de curs, ceea ce le îmbogățește experiența de învățare și schimbul de cunoștințe”.

Nicoleta Munteanu (foto), fondatoarea Kids in Business: „Hubul educațional Kids in Business este un centru de cunoaștere și inovare, înființat ca răspuns la nevoia în creștere de a dezvolta cultura antreprenorială în rândul copiilor și tinerilor. Este un spațiu în care abordarea educațională este centrată pe copii,  iar învățarea are loc prin joacă și activități practice, care sunt incitante și plăcute pentru aceștia. Ne dorim să construim aici o comunitate de mici antreprenori, cu spirit de inițiativă, dornici să își descopere și să își valorifice talentele și pasiunile. Totodată, prin proiectele de educație antreprenorială Kids in Business urmărim să contribuim la realizarea obiectivelor strategice de dezvoltare economică și socială, precum crearea unei forțe de muncă pregătite, creșterea competitivității economice și tranziția către o economie bazată pe cunoaștere.” 

Inițiatorii subliniază că „programul de educație antreprenorială cuprinde în total 15 module, a câte două cursuri fiecare. La cursurile fizice poate participa și însoțitorul copilului, astfel având ocazia să vadă cum decurge o sesiune sau să învețe chiar el noțiuni de antreprenoriat. Prețurile variază de la 100 de lei pentru un curs online la 145 de lei pentru un curs fizic. Primul modul va începe pe 20 iunie cu prima lecție, cea de-a doua desfășurându-se pe 2 iulie. Mai multe informații și înscrieri pot fi accesate aici: https://kib.ro/produs/despre-antreprenori-si-antreprenoriat/?date=2022-06-20

Profesorii Kids in Business sunt antreprenori reali, modele de succes și surse de inspirație pentru copii, care îi vor învăța într-o manieră interactivă despre concepte de afaceri precum: bani, buget, cum se înființează o mini-companie virtuală, care sunt tipurile de afaceri, ce este și cum se realizează un plan de afaceri, comunicarea în afaceri, marketing, leadership și echipă, dar și importanța echilibrului, filantropiei și a networking-ului.

Participanții la cursuri devin membri activi ai comunității KIB, având astfel posibilitatea de a participa la diverse evenimente și târguri dedicate copiilor antreprenori și de a crea legături cu ceilalți copii din comunitate și cu mentori din antreprenoriatul autohton”.

Kids in Business este definit ca „un proiect care vizează iniţierea copiilor cu vârste cuprinse între 6 şi 14 ani în conceptele de afaceri, având ca obiectiv pe termen mediu și lung crearea unui ecosistem național de educație antreprenorială. Kids in Business este locul unde copiii învață în mod practic de la antreprenori reali fiecare etapă ce trebuie parcursă pentru a transforma visul, pasiunea, talentul sau o simplă idee într-o afacere. Procesul de predare – învăţare se realizează prin metode interactive, majoritatea non – formale, precum proiecte, simulări virtuale ale unor situații antreprenoriale, jocuri interactive şi valorificarea ideilor de afaceri în cadrul târgurilor Kids in Business şi pe platforma KIB. Scopul programului este de a dezvolta copiilor un set de abilități și aptitudini antreprenoriale precum creativitatea, spiritul de inițiativă, creșterea încrederii în sine, abilitatea de a lucra în echipă, precum și de a antrena capacitatea de a accepta un potențial eșec, de a înțelege unde s-a produs vreo eroare și de a o lua de la capăt, cu lecția învățată și încredere”. 

Twispay obține licența de membru principal Visa

0

Instituția financiară Capital Financial Services S.A., care operează sub brandul Twispay, anunță că „a fost acceptată drept membru principal al schemei de plată Visa, o recunoaștere extrem de importantă, care îi va permite să își dezvolte activitatea atât pe zona de emitere carduri, cât și pe zona de acceptare la plată a cardurilor Visa. Astfel, Twispay își întărește poziția pe piața internațională, oferindu-le clienților săi servicii complete ce includ acum atât emiterea de carduri Visa în Spațiul Economic European, cât și acceptarea la plată a operațiunilor cu carduri Visa”.

Augustin Dobre

Augustin Dobre, CEO Twispay: „În prezent, Twispay beneficiază de toate licențele Visa, atât pe partea de emitere cât și pe partea de acceptare, valabile în întreg Spațiul Economic European, ceea ce confirmă că suntem o instituție financiară de încredere, recunoscută internațional. Noile capabilități ne asigură un nivel ridicat de autonomie, întrucât ne putem servi clienții direct, ceea ce se traduce într-un proces de înrolare rapid și eficient și un timp de răspuns semnificativ mai bun. În acest fel, reușim să ne raportăm cu succes la o piață dinamică, dezvoltând constant produse noi, inovatoare. La Twispay, obiectivul nostru este să aducem împreună soluțiile financiare tradiționale și cele digitale, iar întărirea parteneriatului cu Visa, unul dintre liderii mondiali în plăți digitale, ne permite să oferim servicii eficiente, atât pentru comercianți, cât și pentru utilizatorii finali.”

Twispay subliniază că „extinderea parteneriatului cu Visa vine și cu o serie de alte avantaje pentru Capital Financial Services. Statutul de membru principal face ca instituția financiară cu sediul în România să nu mai depindă de instituții financiare sponsor intermediare, ceea ce îi oferă controlul asupra infrastructurii și, implicit, asupra serviciilor și gradului de satisfacție al clienților. 

Procesul de dezvoltare a parteneriatului a fost unul complex, care a inclus o componentă importantă de AML / KYC (Anti-money laundering / Know Your Customer). Așa cum prevăd standardele și reglementările Visa, Capital Financial Services a parcurs un proces de audit ce a avut în vedere, politicile, sistemele și procedurile sale operaționale și de combatere a fraudelor, spălării banilor și a finanțării terorismului și planurile de business ale companiei. Întreaga procedură s-a încheiat în anul 2022”. 

Capital Financial Services este parte a grupului Elrond, operează prin brandul Twispay și este definite ca „o instituție emitentă de monedă electronică, prima de acest fel licențiată în 2013 de către Banca Națională a României. Compania este autorizată să ofere servicii de emitere de monedă electronică și servicii de plată, incluzând emitere de carduri și procesare de plăți pentru tranzacții online efectuate cu carduri emise sub sigla Visa, MasterCard sau prin alte metode de plată alternative.

Printre clienții Twispay se numără BlueAir (cea mai mare linie aeriană din România), Fit4You Delivery, AvStore, Colete Online, Ritter Broker”. 

Fonduri europene pentru IMM-uri 2021-2027, la Sibiu

0

Seria evenimentelor „Invest in”, de promovare a oportunităţilor de finanțare și dezvoltare la nivel regional, cu genericul „Fonduri europene pentru IMM-uri 2021-2027”, organizate de Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România (CNIPMMR) a continuat la Sibiu, cu ediția a V-a, derulată în parteneriat cu Agenția pentru Dezvoltare Regională Centru și cu sprijinul BCR.

Au participat peste 150 de antreprenori, speaker fiind: Florin Jianu – preşedintele CNIPMMR, Adrian Rada – președinte Patronatul Județean al IMM-urilor Sibiu, George Căpușor – director general în MIPE, Daniela Cîmpean – președinte al Consiliului Județean Sibiu, Moșin Daniel – subprefect la Instituția Prefectului Județul Sibiu, Ioan Levițchi – șef al Serviciului Specializare Inteligentă ADR Centru, Dumitru Nancu – director general al FNGCIMM, Oana Bâra – Head of Financing Programs BCR, Florin Luca – director executiv al AIMMAIPE Brașov, Florin Iuonaș – președintele PTIR Sibiu (moderator).

Au fost promovate și prezentate cele mai importante programe de finanțare dedicate IMM-urilor la nivel regional și national, precum IMM Prod, Garant Construct, Start-up Nation, Programul de Microindustrializare, Electric UP, precum și alte proiecte pentru IMM-uri în domeniul digitalizării, transformării digitale, specializării inteligente, internationalizării.

Florin Jianu, președintele CNIPMMR: „După cum știți, cadrul partenerial al României a fost transmis către Bruxelles iar ieri am primit o invitație de lucru cu privire la fiecare program operational, rolul nostru fiind acela de a pune presiune în spațiul public pentru ca politicile publice să aibă o cu totul altă viteză, iar astăzi la Sibiu continuăm această serie în care discutăm nu numai de fonduri europene, dar și de fondurile naționale, fondurile puse la dispoziție de finanțatori precum FNGCIMM sau bugetul național. Eu imi doresc să vă aduc câteva vești bune: CNIPMMR și Patronatul Județean al IMM-urilor Sibiu, dar în parteneriat strâns cu Consiliul Județean vor dezvolta în Sibiu o agenție de atragere de investiții și promovare a exporturilor, numită Sibiu Business Agency care pe modelul Viena Business Agency, va pune un punct de ordine în ceea ce înseamnă atragerea de investiții, respective promovarea la export a IMM-urilor din județtul Sibiu și de ce nu, din regiune. Al dolilea lucru și a doua veste bună pe care vreau să o dau astăzi în Sibiu este că la nivelul Consiliului Administrativ a FNGCIMM am luat decizia de a deschide o reprezentanță în Sibiu.” 

Foto: CNIPMMR

 

Camere video pentru prevenirea tăierilor ilegale în pădurile Romsilva

0

Direcțiile silvice din cadrul Regiei Naționale a Pădurilor – Romsilva au instalat până în prezent 177 de camere video de monitorizare, pe drumurile forestiere administrate. Obiectivul îl constituie preveni tăierilor ilegale în fondul forestier de stat și transporturile ilegale de masă lemnoasă. Cele mai multe sisteme video au fost instalate la direcțiile silvice Caraș-Severin, Botoșani, Mureș, Bacău, Brașov, Hunedoara, Sibiu, Maramureș, Suceava și Vâlcea.

Romsilva ne informează că „o parte din aceste camere video sunt de tipul Licence Plate Recognition (LPR), care identifică și verifică automat numerele de înmatriculare ale autovehiculelor care circulă pe drumurile forestiere din pădurile de stat, permițând verificarea transporturilor de masă lemnoasă, precum și trasabilitatea lemnului exploatat din pădurile proprietatea publică a statului. Accesul la aceste sisteme video au și organele de poliție, în unele cazuri, în baza unor protocoale de colaborare. 

Procesul de implementare a acestor sisteme video este în desfășurare, la nivelul tuturor direcțiilor silvice din cadrul Regiei Naționale a Pădurilor – Romsilva fiind identificat un necesar de 1.603 sisteme de monitorizare video în fondul forestier de stat și pe drumurile forestiere. Amplasarea lor se va face în zonele cu risc la sustragerea de material lemnos, identificate de specialiștii Romsilva.

Se intenționează ca, pe viitor, aceste sisteme video să fie conectate la sistemul informatic SUMAL 2.0, printr-o investiție prevăzută în Planul Național de Redresare și Reziliență, acestea putând astfel să monitorizeze în timp real transporturile de lemn recoltat din pădurile de stat și să emită alerte dacă aceste transporturi de masă lemnoasă nu dețin avizele legale”.

Regia Națională a Pădurilor – Romsilva reamintește că „administrează 3,13 milioane hectare păduri proprietatea publică a statului, circa 48% din pădurile țării, și asigură servicii silvice pentru circa un milion hectare de păduri aflate în alte forme de proprietate. De asemenea, Romsilva administrează 22 de parcuri naționale și naționale, precum și 12 herghelii de stat.

Din totalul pădurilor proprietatea publică a statului, 80% dețin certificarea managementului forestier în standard internațional”.

Foto: RNP Romsilva

Un nou traseu de vizitare în Parcul Natural Văcărești

0

Asociația Parcul Natural Văcărești și Fundația Globalworth anunță lansarea traseului de vizitare „Poteca Fluturilor”, în Parcul Natural Văcărești, „parte din proiectul de educare și conștientizare a importanței fluturilor și ai altor polenizatori urbani”.

Inițiatorii subliniază că „noul traseu tematic promovează natura urbană și serviciile ecosistemice oferite de Parcul Natural Văcărești pentru un număr de aproximativ 30.000 de vizitatori anual. 

Amenajarea traseului lung de aproximativ un kilometru a fost realizată prin activități de igienizare, reconstrucție ecologică și restaurare a vegetației și include amplasarea unor panouri de informare și elemente de signalistică, precum și refugii sau hoteluri de insecte destinate polenizatorilor.

În cadrul proiectului va fi promovat și rolul educațional al ariei protejate pentru comunitate, punându-se în valoare capacitatea acesteia de a conserva biodiversitatea. Parcul va avea șansa de a deveni o școală vie în ceea ce privește importanța fluturilor în ecosistemele actuale, servind totodată ca un veritabil rezervor de polenizatori pentru alte zone verzi ale orașului”.

Vlad Cioflec, biolog la Asociația Parcul Natural Văcărești: „Fluturii sunt animale delicate și frumoase, cu vieți fascinante și complexe. Văzuți cu ușurință de copii și iubiți de toți, ei sunt ambasadorii perfecți ai biodiversității urbane care ne înconjoară. Prin urmare, alocarea câtorva ore pentru a ne bucura de fluturi în habitatul lor natural face minuni pentru sănătatea noastră fizică și mentală. Proiectul «Poteca Fluturilor» își propune să tragă un semnal de alarmă despre declinul cu care se confruntă fluturii în întreaga lume și să promoveze ideea că supraviețuirea lor, precum și starea mediului de care depindem și noi, oamenii, sunt în mâinile noastre. Făcând pași mici pentru a ajuta speciile polenizatoare aflate în pericol ne va aduce, în cele din urmă, beneficii tuturor.”

Alexandra Coviltir, Project Manager la Fundația Globalworth: „Infrastructura verde-albastră reprezintă infrastructura ecologică a orașelor și o prioritate în contextul orașelor viitorului. Acest lucru se poate realiza în primul rând prin valorificarea inteligentă a ecosistemelor existente. Cu această idee în minte a fost creată Poteca Fluturilor. Aici, vizitatorii se vor convinge că locul polenizatorilor este printre flori și că spațiile verzi sunt ecosisteme foarte valoroase, ce trebuie protejate și nu transformate. Și își vor aminti cât este de benefică pentru corp și minte o incursiune de câteva ore în mijlocul naturii.”

Pe noul traseu, „copiii au posibilitatea să afle de ce fluturii sunt indicatori ai calității mediului și să învețe despre cauzele declinului polenizatorilor la nivel mondial, despre poluare sau încălzirea globală, dar și care sunt soluțiile practice pe plan local pentru a limita degradarea habitatelor sau efectele schimbărilor climatice. Vor învăța să construiască un hotel pentru insecte în curtea casei sau a școlii și vor afla mai multe despre importanța crucială a florilor de câmp. Iar cu multă răbdare și cu puțin noroc, vor avea chiar șansa de a descoperi o specie nouă de fluture pentru lista Parcului Natural Văcărești.

Specialiștii Asociației Parcului Natural Văcărești au identificat până în prezent peste douăzeci de specii de fluturi în parc, iar biologii și naturaliștii asociației vor prezenta publicului diversitatea lor, ciclul complex de viață și serviciile ecosistemice pe care le oferă prin intermediul unor tururi organizate, ateliere și materiale informative”. 

Creștere cu 80% a rezervărilor pe Litoral față de 2021

0

Luând ca reper mijlocul lunii iunie, rezervările pentru vacanță pe Litoral înregistrează o creștere cu 80% față de anul trecut, anunță agenția IRI Travel, principalul touroperator specializat pe litoralul românesc și pe cel bulgăresc. În calitate de CEO al companiei, Lucian Bădîrcea remarcă o creștere deosebită a cererii pentru litoralul românesc și, în ansamblu, pentru litoralul Mării Negre (România și Bulgaria). Totodată, estimează o dublare a cererilor pentru Grecia continentală și pentru cea insulară.

Până în prezent, pentru acest an, cele mai solicitate locuri, din perspectiva touroperatorului IRI Travel, sunt: pe litoralul românesc – Mamaia, urmată de Eforie Nord, apoi de Saturn, Venus; pe litoralul bulgăresc – Nisipurile de Aur, apoi Albena; Grecia – insula Thassos, urmată de Riviera Olimpului; Turcia – Kușadasi.

Nivelul de rezervare pe litoralul românesc este în prezent de aproximativ 70%. Estimarea este că în acest an va fi atins nivelul de ocupare din 2019. 

Majorările tarifelor sunt estimate la 10%-15% pe litoralul românesc, la 15%-25% în Bulgaria, Grecia, Turcia.

Cunoscători ai situației obiective din piață, profesioniștii touroperatorului IRI Travel dau asigurări că nu se vor resimți efectele unor probleme de ordin economic, precum cele legate de resursa umană, ca și de ordin geopolitic, de felul celor care influențează regularitatea curselor aeriene.  

Startup-ul românesc Coingrig lansează primul portofel digital din lume ce reunește atât active bancare cât și crypto

0

Start-up-ul local Coingrig anunță lansarea unei noi versiuni și a unei funcționalități unice pe piața internațională: vizualizarea într-o singură aplicație a activelor crypto împreună cu cele bancare și a instrumentelor tradiționale de investiție precum acțiuni sau ETF-uri.

Coingrig este unica aplicație mobilă financiară care oferă utilizatorilor o viziune de ansamblu a întregului portofoliu financiar, înlocuind, în medie, până la șase aplicații financiare de asset-uri crypto, banking si investiții tradiționale.

Prin aplicația mobilă gratuită, utilizatorii se pot conecta atat la diverse CEX-uri sau DEX-uri (platforme pe care poți cumpăra,vinde sau schimba criptomonede), cât și la majoritatea instituțiilor bancare. În acest moment, Coingrig este conectat la peste 2.300 de bănci din Europa, iar în curând platforma va oferi suport și pentru 11.000 de bănci din SUA și Canada.

Astfel, cu o singură aplicație mobilă, utilizatorii pot vedea balanța din conturile bancare și pot monitoriza & gestiona portofoliul de acțiuni, ETF-uri, criptomonede, NFT-uri și alte asset-uri financiare.

Conform unui studiu independent, 38% dintre români au sau au avut criptomonede până în prezent și peste 84% dintre aceștia plănuiesc să investească în acest tip de asset, niște procente mult peste piața internațională, unde proporția este de doar 10%. 

„Cu un interes atât de crescut, este nevoie de un hub complex, care să răspundă nevoii de a reuni toate asset-urile financiare ale investitorilor sub o singură umbrelă, sigură și ușor de folosit. Ne dorim ca Aplicația Coingrig să devină asistentul financiar inteligent care răspunde acestei cereri”, a spus Radu Vulpescu, co-fondator Coingrig.

Planurile companiei pe termen scurt vizează atragerea mai multor utilizatori activi în aplicație și dezvoltarea de noi servicii și integrări prin parteneriate strategice cu companii locale și internaționale. De asemenea, echipa Coingrig a fost recent selectată în acceleratorul Filecoin din Portugalia, securizând o rundă de investiție pre-seed și se află deja în discuții cu potențiali investitori pentru următoarea rundă de finanțare.

Spre deosebire de majoritatea aplicațiilor financiare din piața românească prin care pot fi achizitionate criptomonede, Coingrig oferă un portofel digital non custodial, utilizatorii acestuia fiind în deplin control asupra activelor crypto deținute. Serviciul Coingrig este unul total securizat, cheile private și datele financiare ale utilizatorului fiind păstrate doar pe telefonul acestuia, nefiind partajate nici cu Coingrig și nici cu oricare dintre furnizorii de servicii financiare integrați în aplicație. 

Coingrig oferă transparență totală, fiind unul dintre puținele portofele digitale care își pune la dispoziția comunității către inspecție codul sursă, pentru a demonstra că datele confidențiale ale utilizatorului și cheile private nu pleacă niciodată de pe telefon. 

Prin funcția swap, utilizatorii Coingrig pot tranzacționa peste un milion de active crypto sau monede token la cel mai bun preț din piața descentralizată prin interogarea automată a până la 30 de platforme de schimb. Coingrig are comision 0 la aceste operațiuni de swap.


Prin conectarea multiplelor servicii într-o singură aplicație, Coingrig reduce semnificativ timpul pe care utilizatorii îl petrec în administrarea activelor financiare. De asemenea reduce semnificativ și șansele de eroare în operațiunile crypto.

Start-up-urile Synaptiq.io, Prime Dash şi Quick Legal sunt câștigătoarele InnovX-BCR Demo Day Startup Alliance, un eveniment cu premii totale de peste 100.000 de euro

  • Start-up-ul Synaptiq.io, care reduce timpul de analiză a imaginilor medicale în tratamentul cancerului, marele câştigător al evenimentului InnovX-BCR Demo Day, „STARTUP ALLIANCE – Article 5”. Locurile doi şi trei: Prime Dash şi Quick Legal; 
  • InnovX-BCR, acceleratorul dedicat start-up-urilor din tehnologie, a organizat miercuri, 15 iunie, o nouă ediție Demo Day în cadrul căreia 10 start-up-uri au putut să își prezinte afacerile în fața unui juriu format din investitori și experți de la companii de top;
  • La eveniment a participat și Mircea Geoană (Secretar General Adjunct & Președinte al board-ului pentru Inovație NATO), care a prezentat planurile de creare a unui accelerator dedicat Defence Innovation Accelerator for the North Atlantic (DIANA) și crearea unui fond de investiții de 1 miliard de euro, susținut de NATO.

10 start-up-uri cu o cifră de afaceri sau finanțare atrasă cuprinsă între 50.000 de euro și 500.000 de euro și-au prezentat afacerile inovatoare în fața unui juriu format investitori și experți de la companii de top, în cadrul celei cea de-a 10-a ediție InnovX-BCR Demo Day, sub umbrela conceptului „Startup Alliance – Article 5”. Valoarea totală a premiilor oferite în cadrul evenimentului a fost de peste 100.000 de euro, fiind oferite de InnovX-BCR și partenerii programului – Microsoft, DLA Piper, Mindspace, IBM, Veranda Mall, Colliers și Fortech

Cele trei businessuri care i-au impresionat cel mai mult pe jurați au fost: Synaptiq.io, un start-up care reduce timpul de analiză al imaginilor medicale în tratamentul cancerului, Prime Dash, o platformă ce oferă companiilor şi instituţiilor soluţii financiare inovative bazate pe Machine Learning şi Artificial Intelligence, şi Quick Legal, un start-up de tip marketplace ce aduce în acelaşi loc cererea şi oferta de consultanţă în domeniul legislativ. 

Cei trei câștigători au primit premii formate din pachete Platinum, Gold și Silver, care le permit participarea la Startup Grind Global Conference 2023, din Silicon Valley, stand de prezentare și acoperirea costurilor pentru cazare și bilete de avion. 

„Un sfat pe care îl dau des antreprenorilor este să  îmbrățișeze diferențele dintre ei și corporațiile cu care vor să lucreze, în loc să vadă în diferențe un motiv de frustrare, este mai productiv să le înțeleagă și să le accepte procesele, care uneori pot fi mai lente. În final, companiile mari pot fi un catalizator extraordinar pentru start-up-uri. Prin InnovX-BCR, pe lângă oportunitățile de dezvoltare pe care le accelerăm, punem bazele unei legături între start-up-uri, mentori, parteneri și investitori, iar colaborarea dintre aceste părți este elementul cheie pentru succesul proiectelor. Agilitatea și inovația aduse de start-up-uri, alături de expertiza corporațiilor și fondurilor de investiții, creează premisele pentru dezvoltarea unor parteneriate de durată, care vor crește aria de aplicabilitate a tehnologiei”, a declarat Thomas Kolarik, COO BCR.

„În ultimii trei ani, InnovX-BCR a accelerat peste 110 companii inovatoare, pregătindu-le pentru a dezvolta afaceri de succes în domeniul tehnologiei, pentru a atrage investiții și pentru a scala afacerile la nivel global. Aseară, la cea de-a 10-a ediție Demo Day, am asistat la zece prezentări ale unor antreprenori care au dat dovadă de curaj, viziune și dorința de a îmbunătăți lumea cu ajutorul tehnologiei. Fiecare dintre ei și-a prezentat afacerea, planurile de viitor și a primit întrebări din partea juraților și posibililor investitori. Astfel de experiențe, dar și premiile obținute, îi vor ajuta să crească și să dezvolte companii de succes, care vor scala într-un mod sustenabil”, spune Diana Dumitrescu, CEO InnovX-BCR. 

Printe câștigătorii premiilor speciale se numără:

KIM 4 INDUSTRY (România), o platformă ce integrează mai multe module menite să colecteze și să automatizeze date de teren legate de: starea activelor, mișcările inventarului, eficiența angajaților, fluxul de lucru în producție, alocarea resurselor, este câștigătorul premiului DLA Piper care va beneficia de un atelier exclusiv, personalizat, cu tema „Pre-Investment Due Dilligence”;

Quick Legal (România) este câștigătorul premiului Mindspace, care va beneficia de o campanie de marketing de 1 lună, pe paginile de socializare ale Mindspace Business District, în cadrul comunității;

Quarks Interactive (România), o platformă de învățare ce face înțelegerea fizicii cuantice sau a algoritmilor ușor de înțeles, inclusiv pentru persoanele fără cunoștințe matematice, este câștigătorul premiului oferit de IBM, care va primi credite Cloud Credits în valoare de 12.000 de dolari pentru un an sau în valoare de 18.000 de dolari, timp de 6 luni;

KIM 4 INDUSTRY (România) a câștigat și premiul oferit de Microsoft și va primi consultanță personalizată și conexiuni cu clienții din portofoliul Microsoft, pentru implementarea unui Proof of Concept. în valoare de 15.000 de dolari;

Qpick.App (Lituania), o soluție end-to-end de tip eWallet ce aduce mai aproape consumatorii și magazinele fizice din proximitatea lor, au plecat acasă cu premiul Veranda Mall Proof of Concept, ce își propune să sprijine startup-ul în comercializarea tehnologiei dezvoltate prin validare într-un mediu de afaceri real;

KIM 4 INDUSTRY (România) a primit din partea Colliers Proof of Concept, scopul premiului fiind de a accelera comercializarea tehnologiei dezvoltate de start-up.

Synaptiq.io (România), câștigătorii locului I, care oferă o soluție software bazată pe AI ce urmărește îmbunătățirea și eficientizarea serviciilor medicale, au primit din partea Fortech Romania, constând într-o prima rundă de investiție bazată pe încheierea cu succes a proceselor de due diligence. 

Dintre membri juriului au făcut parte: Ioana Anca Dobre (Strategy Consultant BCR), Sorin Vișan (Executive Director, IT Solutions BCR), Alex Burciu, (Tech Venture Partner Fortech Investments), Antonela Dragomir (Investment Manager, Catalyst Romania), Nikola Yanev (Marketing Manager Eleven Ventures), Liviu Munteanu (Partner Founders Bridge), Kamilla Rácz (Investment Analyst at Impact Ventures), Katerina Manley (Investment Manager Seed Starter ČS), Carmen Sebe (Chief Executive Officer Seedblink), Alexandru Bogdan (Chief Executive Officer RocaX) și Petar Tsachev, (Investment Analyst at LAUNCHub Ventures).

Acceleratorul InnovX-BCR este un proiect realizat în parteneriat cu UiPath, Microsoft, Oracle, IBM, Startup Grind, Mindspace, DLA Piper, EY, MIT CEE Forum și multe alte companii deschise inovării. BCR acoperă costurile pentru toate bursele alocate antreprenorilor din acest proiect, cursurile și costurile logistice.  Mai multe detalii despre Acceleratorul InnovX-BCR: www.bcr.ro/accelerator și www.innovx.eu.

SeedBlink deschide în Grecia a doua filială din afara României

0

 

SeedBlink, platforma europeană de investiții pentru start-upuri din domeniul tehnologiei, a deschis un birou în Atena, Grecia, pentru a completa planurile de extindere ale companiei și pentru a-și continua creșterea accelerată.

Filiala deschisă recent la Atena va oferi o gamă de instrumente de investiții (precum equity, împrumuturi convertibile, SAFE, ASA), oportunități pentru start-upuri tehnologice și soluții de acces pe piață pentru investitorii locali, start-upuri și parteneri.

„Căutăm să exploatăm sectoarele în plină dezvoltare ale Greciei axate pe inovație, o economie care nu numai că și-a dovedit rezistența, dar oferă acum și oportunități de creștere foarte interesante”, spune Andrei Dudoiu, Managing Partner și cofondator la SeedBlink. 

Biroul din Grecia este condus de George Platanas, din funcția de country manager. Acesta are peste 25 de ani de experiență în afaceri internaționale. Și-a început cariera ca manager financiar și de active, domeniu în care a lucrat peste 17 ani. Ulterior, a condus o serie de proiecte antreprenoriale, de la dezvoltarea conceptului la scalare, atragerea de fonduri și exit. Înainte de a se alătura SeedBlink, George a fost Head of Incubation și, ulterior, director regional la Demium Grecia, funcții din care a reușit să transforme Demium în principalul 

incubator/accelerator din regiune. Managerul a contribuit, de asemenea, la obținerea de către Demium SL a unei finanțări de 24,5 milioane de euro de la Hellenic Development Bank of Investments.

„Biroul nostru din Atena a fost conceput pentru a accelera investițiile în Grecia și pentru a beneficia de mediul inovator și antreprenorial tot mai activ într-o serie de domenii tehnologice. De asemenea, oferă oportunitatea de a colabora în continuare cu VC-uri locale și grupuri de business angels pentru a valorifica dinamismul economiei grecești și reziliența acesteia în fața provocărilor și incertitudinilor globale”, declară Laurențiu Ghenciu, Chief Business Officer la SeedBlink.

SeedBlink a finanțat deja două companii originare din Grecia și are parteneriate cu VC-uri locale. 

Biroul din Grecia reprezintă o etapă importantă în strategia de creștere a SeedBlink. Împreună ne vom asigura că start-upurile tehnologice din Grecia pot obține mai ușor capital, se pot extinde, inova și crea locuri de muncă în anii următori, în timp ce investitorii locali pot avea acces la start-upuri europene validate și își pot diversifica portofoliile cu tranzacții de tip VC”, a declarat George Platanas, country manager pentru SeedBlink Grecia. 

„SeedBlink este o platformă excelentă pentru că democratizează investițiile de tip angel și introduce publicul larg în domeniul activelor start-upurilor, oferindu-le acces la oportunități de investiții conduse de investitori instituționali. Credem că lansarea biroului din Grecia va sprijini și va alimenta ecosistemul tehnologic local”, a spus Pavlos Pavlakis, manager în cadrul Venture Friends. 

SeedBlink este o platformă specializată exclusiv în start-upuri europene din domeniul tehnologiei, de la etapa de pre-seed până la seria B. Până în prezent, a atras 11.000 de investitori din 60 de țări. Platforma a fost lansată la începutul anului 2020 ca o soluție de equity crowd investing, iar în prezent reunește investițiile private și strângerea de capital prin utilizarea tehnologiei, a expertizei și prin crearea unor comunități puternice.

Peste 1.700 de start-up-uri au fost evaluate, iar 60 dintre acestea, din opt țări, au derulat runde de finanțare pe SeedBlink. Printre cele mai mari finanțări se numără FlowX, cu 1,6 milioane de euro obținuți pe SeedBlink dintr-o rundă finală de 7,3 milioane de euro, 

Dronamics – cu 950.000 de euro dintr-o rundă de 3 milioane de euro și SeedBlink – care s-a autolistat cu 1,1 milioane de euro dintr-o rundă de 3 milioane de euro.