EY este prima organizație de servicii profesionale care primește acreditarea globală UiPath Service Network (USN)

0


  • EY obține certificarea de Partener strategic global UiPath Service Network (USN) prin dezvoltarea centrelor sale de excelență în automatizare din America de Nord și Sud, EMEIA și Asia-Pacific 
  • Platforma de automatizare UiPath include o soluție flexibilă de automatizare asistată și nesupravegheată, funcționalități complementare precum process mining și conectori predefiniți pentru Inteligența Artificială 

EY devine primul Partener Strategic Global UiPath acreditat USN (UiPath Service Network) din sfera furnizorilor de servicii profesionale. Prin soluțiile de automatizare oferite, echipele EY și UiPath ajută clienții să-și crească eficiența și reziliența, să reducă riscurile și să îmbunătățească experiența utilizatorilor și, nu în ultimul rând, să-și mărească veniturile. Această recunoaștere urmează numirii EY ca Prim Partener Global în 2021, în cadrul conferinței UiPath FORWARD IV. 

Certificarea USN globală este acordată organizațiilor care demonstrează competențe avansate în utilizarea tehnologiei UiPath. În calitate de partener strategic, EY se alătură unei rețele de companii care furnizează servicii la același nivel de competență cu al echipei de servicii profesionale UiPath. Acestea au fost selectate în urma unui proces riguros de evaluare și prin demonstrarea implementării cu succes a proiectelor. 

Certificarea este o recunoaștere a cunoștințelor aprofundate ale echipelor EY în aspecte critice, precum tehnici de dezvoltare a fluxurilor automatizate, analiză de procese, infrastructura și planificarea arhitecturii, toate fiind necesare pentru implementarea pe scară largă a automatizării pentru clienți la nivel global.

Carmine Di Sibio, EY Global Chairman și CEO, declară: „Tehnologia este o componentă cheie a strategiei EY, având un impact major asupra unei părți semnificative din activitatea organizației noastre. Pe măsură ce companiile din întreaga lume continuă să își desfășoare activitatea în acest context provocator, EY investește mult în dezvoltarea capabilităților și în extinderea relațiilor cu partenerii și alți membri ai ecosistemului de afaceri. Sunt mândru de această realizare deosebită a EY, de a fi primul partener strategic global USN pentru servicii profesionale și sunt entuziasmat pentru valoarea pe care o va aduce în viitoarele implementări pentru clienți”. 

Echipele EY derulează o serie de proiecte folosind platforma de automatizare UiPath, abordând programe complexe de automatizare inteligentă, în linie cu evoluția tehnologică a clienților. EY plănuiește să investească în alianța cu UiPath și pe parcursul anilor următori. 

Daniel Dines, Cofondator și CEO UiPath: „Organizații din toată lumea realizează că modul în care își desfășoară operațiunile trebuie să se schimbe fundamental pentru a face față noii realități. Viitorul este transformarea într-o organizație complet automatizată. EY este un partener strategic care investește în mod consecvent în tehnologie și în creșterea competențelor și a cunoștințelor necesare pentru sprijinirea clienților în adevărata transformare digitală prin automatizare și felicit întreaga organizație pentru această realizare deosebită”.

Aurelia Costache, Lider al echipei EY de Intelligent Automation în regiunea EMEIA: „Suntem foarte mândri să vedem continuitatea parteneriatului de succes pe care l-am construit pe parcursul ultimilor 5 ani. Am avut oportunitatea ca, în România, să beneficiem de proximitatea echipelor noastre pentru a dezvolta împreună inițiative de automatizare pentru clienții noștri comuni și să împărtășim ce am învățat din proiecte, îmbunătățind astfel experiența de implementare și promovând automatizarea în piață.

Echipa noastră din Centrul de Excelență în automatizare din București a călătorit în multe țări din Europa, America, Asia și Africa de Nord, a automatizat procese și a sprijinit creșterea înțelegerii capabilităților UiPath. Astfel, s-a consolidat expertiza echipei și am fost foarte mândri când EY România a primit acreditarea USN, în iunie 2020. A fost dovada unui parteneriat puternic, bazat pe încrederea că eforturile noastre combinate pot aduce valoare în piață. Extinderea la nivel global a acreditării USN este o validare a eforturilor și rezultatelor obținute de echipele EY în implementările UiPath la nivel global și vom continua să fim alături de clienții noștri în demersurile de digitalizare.”

Doi ani de FREE NOW în România: 9 orașe, peste 50 milioane de kilometri parcurși în curse și peste 400 de companii care oferă angajaților opțiuni de mobilitate prin FREE NOW

0

Peste 50 de milioane de kilometri au parcurs șoferii parteneri, adică mai mult de 60 de ori distanța din București până la lună, în cei 2 ani de prezență pe piață, în 9 orașe ale României, potrivit datelor FREE NOW, lider european de servicii multimodale de mobilitate. Bucureștiul este în top 10 orașe europene ca număr de curse, dintre cele în care grupul este activ, iar Centrul Vechi, Piața Romană și Gara de Nord sunt cele mai populare destinații din România. 

Valoarea medie a cursei a fost de 17 lei, iar 45% dintre curse au fost făcute de pasageri pentru a ajunge la muncă sau la aeroport, potrivit datelor centralizate de FREE NOW  în cele 9 orașe (București, Cluj, Brașov, Iași, Constanța, Sibiu, Oradea, Timișoara și Târgu Mureș), pentru perioada de doi ani.

Cu ocazia împlinirii celor 2 ani de prezență în România, pe data de 27 noiembrie, ca semn de apreciere din partea FREE NOW, șoferii vor beneficia de 0% comision, iar pasagerii care aleg să călătorească cu FREE NOW, vor avea parte de reduceri semnificative la plata prin aplicație.

„În cei doi ani de activitate, am fost mereu atenți la nevoile clienților noștri, dar și la cele ale partenerilor și companiilor prezente în România. Am devenit un partener extrem de important pentru marile companii din România, peste 400 dintre ele beneficiind în prezent de serviciile noastre B2B. Într-o perioadă delicată pentru întreaga societate, am susținut campania de vaccinare și am oferit curse gratuite celor care au ales să călătorească cu FREE NOW pentru a se imuniza. Ca semn al dedicării noastre pentru sustenabilitate, am oferit curse gratuite pasagerilor pentru a-i convinge să își lase mașinile personale acasă în favoarea alternativelor de ridesharing și am plantat copaci pentru un aer mai curat. Suntem o companie care pune în prim plan impactul pe care îl are în societate și folosim orice ocazie pentru a arăta acest lucru”, spune Lennart Zipfel, Country Manager FREE NOW România.

Partenerii FREE NOW sunt deseori foarte apreciați de către pasageri, iar suma record primită bacșiș de unul dintre șoferii parteneri în cei doi ani de când grupul este activ în România a fost de 9000 lei. Un alt semn al aprecierii pasagerilor sunt distanțele lungi parcurse de aceștia în toată această perioadă. Recordul este deținut de un client care a parcurs în total 1700 de kilometri în 2 ani, cât distanța București-Hamburg. Sărbătorile internaționale sunt, de obicei, zilele în care oamenii circulă cel mai des în oraș, iar 8 Martie 2020 a fost cea mai aglomerată zi înregistrată în cei doi ani.    

În ultimul an, FREE NOW a continuat să se implice în comunitățile din care face parte. La începutul  acestui an, a lansat o inițiativă unică de susținere a campaniei de vaccinare, prin care a oferit curse gratuite tuturor pasagerilor din România și din alte 7 țări în care își desfășoară activitatea, în valoare totală de 1 milion de euro. Totodată, grupul FREE NOW a lansat anul acesta inițiativa „Move to Net-Zero”, prin care își propune să contribuie semnificativ la îmbunătățirea metodelor de mobilitate sustenabilă. În plus, în Săptămâna Europeană a Mobilității, FREE NOW a încurajat pasagerii să se deplaseze prin oraș cu metode alternative de transport de tip ridesharing pentru a contribui la reducerea traficului, a poluării și a timpului petrecut în căutarea unui loc de parcare, iar compania a plantat 1.000 de copaci în numele lor. 

Impozitare redusă a dividendelor companiilor din SUA pentru clienții TradeVille

0

Clienții TradeVille care dețin acțiuni listate în SUA vor plăti impozit pe dividende de 10%, comparativ cu 30%, până acum. TradeVille anunță că „după un efort de aproape doi ani, a reușit să convingă autoritățile americane să fie autorizat ca brokerul din România care poate să stabilească cine poate să beneficieze de acest regim de taxare”.

Reținerea și virarea impozitului vor fi făcute de TradeVille împreună cu partenerii săi externi autorizați, cu sublinierea că, „pentru clienții TradeVille care au rezidență fiscală în România, dividendele companiilor americane listate la bursă vor fi impozitate cu numai 10%, comparativ cu 30% până acum. Pentru clienții care au rezidență fiscală într-un alt stat membru al Uniunii Europene (sau din afara Uniunii Europene cu excepția SUA), gradul de impozitare a dividendelor companiilor americane listate la bursă se va reduce conform tratatului încheiat între SUA și țara de rezidență fiscală a clientului.

De asemenea, începând cu luna decembrie, TradeVille a decis să reducă cu 20% comisioanele de tranzacționare pe bursele internaționale. Spre deosebire de mulți dintre competitorii internaționali, TradeVille expune ordinele direct în piață, așadar clienții obțin prețul pieței din acel moment. Alți intermediari, în particular cei cu „comision zero”, execută ordinele in-house sau prin intermediul unor furnizori de lichiditate, iar ordinele sunt executate, în general, la prețuri mai proaste decât cele din piață”.

TradeVille se caracterizează ca „un broker cu o prezență activă de peste 26 de ani pe piața de capital din România și oferă clienților de retail acces facil și rapid la instrumentele financiare listate la Bursa de Valori București și pe marile burse internaționale. În 2021, TradeVille a primit din partea Bursei de Valori București cele mai multe trofee la ceremonia de premiere a performanțelor bursiere: Participantul anului 2020 pe segmentul de retail și Intermediarul companiilor antreprenoriale la BVB în 2020 pe segmentul de obligațiuni”.

Forumul Pădurilor, Industriei Lemnului și Economiei Verzi, ediția a V-a

0

Comunitatea Forestierilor din România – Fordaq organizează a V-a ediție a Forumului Pădurilor, Industriei Lemnului și Economiei Verzi, eveniment major în domeniu, cu impact economic și social recunoscut. Forumul se desfășoară pe 14 decembrie 2021, de la ora 10.00, în format online. În avanpremiera evenimentului, organizatorii anunță:

Potențial nuclear VERDE: lemnul din pădurile
gestionate durabil ale României

Ne face o deosebită plăcere să vă invităm în data de 14 decembrie 2021, începând cu ora 10.00, la cea de-a V-a ediție a Forumului Pădurilor, Industriei Lemnului și Economiei Verzi, unul dintre cele mai importante evenimente ale sectorului pădure-lemn. Evenimentul se va desfășura și anul acesta online și va permite accesul tuturor celor interesați de domeniul pădurilor și al industriilor bazate pe lemn.

Tema principală a acestei ediții a Forumului este potențialul enorm pe care îl deține lemnul din păduri gestionate durabil pentru acțiune climatică, creștere economică și dezvoltare a comunităților ce depind de resursa din lemn.

Fără să exagerăm câtuși de puțin, potențialul lemnului din pădurile României este comparabil cu potențialul reactoarelor nucleare.

Puterea „instalată” în pădurile României este  echivalentul  puterii  a minim 14 reactoare nucleare!

Din punctul de vedere al potențialului energetic, calcule simple indică faptul că puterea nucleară a României – cele două reactoare instalate la Cernavodă – este depășită cu câteva ordine de mărime de capacitatea energetică a biomasei din pădurile țării. Fiecare 2 milioane de tone de biomasă echivalează energetic cu puterea furnizată anual de un reactor nuclear !

În condițiile în care stocul de lemn pe picior crește anual cu aproximativ 25 de milioane m3 , peste  nivelul  recoltei – o „putere instalată de rezervă a  României” și se situează la o valoare de 339 m3/ha potrivit Inventarului Forestier Național (mai mult decât dublul mediei europene), acest potențial uriaș este una dintre marile avuții ale României, iar rolul său strategic trebuie clar definit și susținut prin politici publice și măsuri legislative adecvate.

Dar potențialul lemnului nu se reduce la capacitatea sa de a produce energie. Pădurile și lemnul ne protejează de schimbările climatice, ne oferă case și locuri de muncă, stau la baza unei diversități enorme de produse care ne fac viața mai ușoară, susțin economia națională și comunitățile locale și contribuie în același timp la stocarea dioxidului de carbon zeci sau chiar sute de ani în plus. Câteva cifre:

  • Suprafața împădurită a României a crescut de la mai puțin de 6,5 mil. ha după cel de-al Doilea Război Mondial la aproape 7 mil. ha astăzi
  • Pădurile României stochează  anual 23,5 milioane de tone CO2 – 30% din emisiile României (LULUCF)
  • Sectorul pădure-lemn contribuie cu peste 7 miliarde de Euro la formarea PIB (2020), asigură 150.000 de locuri de muncă directe și contribuie cu 2,5 miliarde de Euro net anual la balanța comercială a României
  • 3,5 milioane de gospodării se încălzesc cu lemn de foc. În țara noastră se consumă anual 14 mil. tone de biomasă lemnoasă   cu  o producție  de energie  termică   echivalentă de  3,5 ori mai multă decât produc  anual reactoarele nucleare de la Cernavodă

Tema centrală: Cum pornim reactoarele nucleare VERZI ale pădurii?

Forumul se va desfășura în două sesiuni și va cuprinde prezentări și dezbateri pe temele cele mai importante ale sectorului:

  • Contribuția sectorului pădure-lemn la economia națională. Locuri de muncă și dezvoltare rurală 
  • Reducerea emisiilor de carbon prin efectul de substituție a materialelor din lemn 
  • Bilanț LULUCF. Stocul de carbon în produse din lemn
  • Modalități de stimulare a utilizării lemnului și produselor din lemn prin politici publice
  • Eficiență energetică în utilizarea resursei de lemn – oportunități, provocări și limitări
  • Scenarii de mobilizare a resursei de lemn prin investiții în accesibilizarea fondului forestier, prin lucrările de îngrijire a pădurii și politici publice pentru valorificarea superioară a masei lemnoase 
  • Finanțarea sectorului prin Programul Național Strategic și prevederi ale PNRR 
  • Impactul deciziilor administrative și legislative asupra sectorului (SUMAL 2.0, evaluarea de mediu pentru amenajamente silvice, tranziția la lemn fasonat)

Tot în cadrul Forumului va fi prezentat și rezultatul studiului realizat în parteneriat de INCDS „Marin Drăcea” și Asociația Industriei Lemnului –  Prolemn privind potențialul pădurilor și economiei bazate pe lemn din România pentru atingerea obiectivelor Pactului Verde European: combaterea schimbărilor climatice concomitent cu dezvoltarea economică și socială. 

Forumul Pădurilor, Industriei Lemnului și Bioeconomiei este organizat de Comunitatea Forestierilor din România – Fordaq și este susținut de organizații academice și profesionale din sectorul forestier:

Organizarea evenimentului este susținută și de organizații patronale reprezentative la nivel național:

Agenda finală va fi pusă la dispoziție în curând.  

Pentru participare la eveniment, vă invit să vă înregistrați urmărind linkul:

https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_lKeiHv_FRnKb5gZZHVd8zw

Cazacu, XTB: Carantinarea Europei ia prin surprindere oamenii, companiile și bursele deopotrivă

0

În Europa, o puternică accelerare a infectărilor COVID a luat prin surprindere continentul care privea până de curând spre relaxare și normalizare, arată Claudiu Cazacu, Consulting Strategist în cadrul XTB România, casă de brokeraj specializată pe bursele internaționale.

Creșterea numărului de cazuri a adus situații care păreau să țină de o etapă depășită: Austria a impus carantina, la fel și Slovacia, cu un număr de cazuri chiar mai ridicat. 

Germania și Olanda iau, de asemenea, în calcul restricții severe, după un val pe care puțini l-ar fi anticipat la asemenea nivel. Recordul de infectări per milion pe ultimele 7 zile l-a determinat pe ministrul sănătății din Germania să afirme: probabil, până la finalul iernii, cum se spune uneori în mod cinic, mai toată lumea din Germania va fi vaccinată, vindecată sau decedată. 

Rata de vaccinare pe continent este una destul de ridicată, 65,8% schema completă, și 70,1% cu cel puțin o doză, potrivit ECDPC (European Centre for Disease Prevention and Control), dar se pare, insuficientă pentru a opri răspândirea noilor variante. 

Cu toate acestea, speranțe mari sunt legate de aprobarea medicamentelor care ar putea ușura stresul asupra sistemului sanitar și ar permite trecerea pe un mod de răspuns mai puțin restrictiv, în lunile următoare. Pentru moment, însă, Europa trebuie să se adapteze la noua conjunctură.

Potrivit unui reper compus al percepției din economie, cu valoare neutră la 50, indicele de activitate al PMI a revenit în raportul din noiembrie la 55.8 puncte. Asta, după ce coborâse în octombrie la un minim al ultimelor 6 luni, cu o performanță relativ mai bună pentru sectorul serviciilor, în salt la 56,6 în noiembrie de la 54,6 în octombrie. The Purchasing Managers’ Index (PMI) oferă indicii despre tendințele economice, atât separat pe domeniile manufacturier și al serviciilor cât și agregat. 

Angajaților le este tot mai ușor să își găsească loc de muncă: ritmul de adăugare de noi job-uri a ajuns la un nivel depășit doar o singură dată în ultimii 21 de ani. 

Totuși, optimismul referitor la perspective a atins un minim al ultimelor 10 luni. 

După un an greu, în care scăderea economică de 6.3% în 2020 a fost aproape dublă față de cea înregistrată în SUA, Europa se așteaptă la o revenire de 5% în 2021 și nu își permite o erodare pe final de an a impulsului pozitiv, mai ales că pericolul unor frâne induse de sistemul de aprovizionare și criza energiei e în apropiere. 

Posibilitatea de a crește cu 4.3% în 2022, potrivit estimărilor Comisiei Europene, e de asemenea în strânsă dependență cu evoluția acestor luni.

Așa s-ar putea contura imaginea unor riscuri pe termen scurt peste nivelul celor percepute de piață. 

Indicele german DAX a pierdut doar 2.6% din vârf până la închiderea de miercuri, deși înregistrase în timpul ședinței un minim la distanță de 3,4% de vârf.

Situația actuală poate aduce, în funcție de orizontul de timp și profilul de risc acceptat, și oportunități. 

Politica monetară se păstrează în zona foarte stimulativă, ceea ce înseamnă, vânt în pânzele investitorilor, câtă vreme nu se adună alte surse de risc sever, mai ales în condițiile în care inflația depășește remunerarea prin depozite. 

Potrivit lui Jeremy Siegel, profesor la Wharton, SUA, recunoscut pentru abordarea sa foarte favorabilă acțiunilor, deși în SUA o creștere a dobânzilor în decembrie ar putea aduce o lovitură pieței bursiere, el însuși păstrează portofoliul având în vedere lipsa unor plasamente alternative atractive. 

Nivelul relativ ridicat al evaluărilor din piețe și așteptările de întărire a politicii monetare în SUA pot pune presiune pe apetitul investitorilor instituționali pentru acțiuni. Aceasta – în timp ce Europa este în urmă, iar randamentele în Germania la titlurile de stat pe 10 ani sunt în continuare negative.

Retailul, însă, care a surprins prin gradul înalt de participare la piață anul acesta, ar putea relua activitatea. Numele alese ar putea fi, din nou, din sectorul autovehiculelor electrice, însă inclusiv firme recent listate, pe lângă potențialul de a reactiva apetitul pentru „meme stocks”, de urmărit în perioada de iarnă. Pe lângă titluri deja istorice precum Gamestop, este probabil că vor fi căutați noi candidați la „gloria” unor forumuri Reddit, cu efect în valoarea de piață. 

În sectoarele „tradiționale”, titlurile din comerțul european, alături de cele din zona de vacanțe și călătorii, afectate temporar de restricții, ar putea stârni interesul piețelor pe un orizont mediu, o dată cu depășirea fazei acute și dorința de revenire la socializare și descoperirea unor noi locuri, sau pur și simplu evadarea din granițele prea cunoscute ale propriei locuințe. 

George se deschide pentru afaceri: primul banking inteligent© din România este acum disponibil și pentru microîntreprinderi și IMM-uri

0


  • La trei ani de la lansarea George pe piața din România, platforma se deschide oficial pentru business
  • Microîntreprinderile și IMM-urile își pot deschide contul George 100% online și beneficiază de o serie de produse și funcționalități care le ajută să-și gestioneze afacerile digital, simplu și modern
  • George transferă experiența online, pe care o oferă deja celor peste 1,3 milioane de clienți persoane fizice, către mediul de afaceri
  • George pentru afaceri a fost dezvoltat împreună cu clienții BCR. Peste 80.000 de clienți au interacționat cu platforma în faza de testare și au oferit suport în definitivarea experienței

George, primul banking inteligent din România, se lansează oficial pentru business și le propune antreprenorilor români să fie parteneri în lumea afacerilor inteligente digital. George transferă experiența digitală completă, pe care a acumulat-o în cei trei ani de la implementarea în România și pe care o oferă celor 1,3 milioane de clienți persoane fizice, către mediul de afaceri. Platforma pune astfel la dispoziția antreprenorilor un ecosistem de funcționalități care îi va ajuta să aibă un control mai bun al afacerilor, într-un mod simplu, rapid și modern.

 „Ultimii doi ani au demonstrat rezilienţa constructivă şi creativă a mediului de afaceri din România. Le datorăm enorm antreprenorilor, pentru că au știut să se adapteze și au făcut acest lucru cu un efort impresionant, atât material, cât și uman. În spatele afacerilor, care trec prin transformări existențiale și, în primul rând, digitale, sunt oameni cărora le trebuie un partener de drum ancorat în prezent și conectat la viitor. Au nevoie de o platformă deschisă pentru afaceri inteligente, capabilă să le simplifice viața, care să le ofere flexibilitate și viteză în luarea deciziilor ce fac diferența în business. Un instrument care le poate asigura transferuri mai rapide de informație, fluxuri de lucru mai eficiente și servicii financiare mai rapide, fără hârtii semnate și deplasări fizice. Am învățat, împreună cu clienții noștri, cum să construim un astfel de instrument. Cum să le putem pune la dispoziție timp personal sau timp pe care îl pot dedica pentru dezvoltarea afacerii. Împreună cu ei, cei 80.000 de clienți activi deja, îl deschidem acum oficial pe George pentru afaceri”, a declarat Sergiu Manea, CEO Banca Comercială Română.

Prin lansarea lui George și pentru mediul de business, Banca Comercială Română (BCR) propune antreprenorilor un portofoliu de produse și funcționalități digitale, unic ca ofertă integrată pe piața din România. Printre acestea, cele mai importante sunt:

  • Digital onboarding – orice antreprenor, administrator unic de companie, își poate deschide un cont pentru afaceri 100% online, fără să intre în contact fizic cu banca. Fără încărcarea documentelor în platformă și cu o singură ofertă de cont curent, este mai simplu ca oricând să-ți deschizi un cont de companie;
  • Multiprofile – asigură gestionarea în aplicație a contului de business, cât și a celui personal, și elimină nevoia folosirii de token-uri fizice sau a numerelor de telefon diferite;
  • Overdraft digital – oferă posibilitatea contractării unei linii de credit de până la 300.000 de lei, 100% online, cu un timp de aprobare de 15 minute, fără solicitarea altor documente. Toate informațiile necesare acordării creditului sunt prelucrate automat în George, inclusiv semnarea contractului.

Companiile care își deschid un cont de business George beneficiază de o personalizare a serviciilor în funcție de comportamentul tranzacțional al afacerii.

Platforma George a fost extinsă către mediul de business cu ajutorul și implicarea clienților BCR. În ultimul an, peste 80.000 de clienți au avut ocazia să interacționeze cu platforma, în faza de testare, și au oferit suport în definitivarea experienței.  

Cele  mai apreciate funcționalități din George sunt acum disponibile și pentru contul de companie:

  • Deschidere completă pentru business:
    • Se poate intra extrem de ușor, dar sigur. Prin: PIN, pattern (tipar), amprentă sau recunoaștere facială;
    • Meniuri simple, unde plățile se fac intuitiv și rapid;
    • Transferuri și plăți în lei și valută, inclusiv plăți automate (Standing Order/Direct Debit) și plăți de facturi;
    • Reply & redo pe tranzacții, ca într-un simplu mail;
    • Scanarea codurilor QR/codurilor de bare/IBAN-urilor și generare de coduri QR;
    • Personalizarea șabloanelor de plată și a tranzacțiilor, precum și clasificarea tranzacțiilor;
  • Notificări push;
  • Gestionarea completă a cardurilor, prin posibilitatea blocării și deblocării lor, a recuperării PIN-ului, setarea limitelor de card și reemiterea cardurilor în aplicație.
  • Managementul afacerii în digital
    • Obținerea rapidă a unui extras de cont în aplicația mobilă; 
    • Căutare simplă, de tipul motoarelor web, în arhiva tranzacțională disponibilă până la șapte ani. Poți căuta după cuvinte-cheie, nume sau date, în funcție de cum îți este mai ușor;
    • Gestiune mai bună a vieții financiare a companiei, prin alocarea rapidă a cheltuielilor și tranzacțiilor;
    • Culori și imagini de profil pentru personalizarea conturilor, dar și posibilitatea configurării ecranului principal;
    • Etichetare tranzacții și adăugare atașamente pentru organizarea mai ușoară a afacerii.
  • Magazin online
    • Soluții de securitate cibernetică Bitdefender, pentru afaceri, cu prețuri preferențiale;
    • Certificate de semnătură digitală calificată Trans Sped; 
    • Aplicația TOM, care poate transforma orice telefon într-un POS;
    • Solicitare leasing.

În inima primului banking inteligent© din România se află platforma digitală George, cea mai populară platformă de digital banking din Europa Centrală și de Est, care are deja peste 1,3 milioane de clienți persoane fizice în România. Dintre aceștia, 300.000 de noi clienți au făcut cunoștință cu George numai în 2021. 

George este un ecosistem digital, care se transformă și evoluează permanent. Astfel, George a adăugat 40 de noi funcționalități numai în acest an și se bucură de cel mai mare rating în rândul aplicațiilor bancare din România în Google Play și AppStore. Platforma George a fost proiectată de hub-ul de inovație de la Viena al Erste Group, cu implicarea mai multor tineri IT-iști români. George a fost redezvoltat la nivel local de experții BCR, împreună cu un întreg ecosistem digital, unic în Grupul Erste. Mai multe detalii despre George pentru afaceri sunt disponbile aici. George pentru afaceri va fi prezentat astăzi LIVE, începând cu ora 12:00, în cadrul IQ Digital, un proiect hibrid media complex care îmbină elemente din televiziune, digital video, online publishing, dar și din zona trainingurilor și a marilor evenimente de business organizate înaintea pandemiei, proiect gândit de echipa festivalului UPGRADE 100. Lansarea va putea fi urmărită live pe platforma www.IQDigital.ro.

Locuri de muncă vacante

0

Agenţii economici din județul Ilfov au înregistrate la Agenţia Judeţeană pentru Ocuparea Forţei de Muncă Ilfov 1131 locuri de muncă vacante: 51 – pentru studii superioare, 252 – pentru studii medii, 185 – pentru muncitori calificaţi, 653 – pentru muncitori necalificaţi.

Oferta este în profesiile, meseriile, ocupaţiile: director comercial, director tehnic, contabil-șef, manager de zonă, consilier tehnic, inginer geodez, asistent medical generalist, specialist în recrutare, analist, programator, consilier juridic, contabil, agent de vânzări, ofițer operațiuni financiar-bancare, agent comercial, agent transporturi, agent reclame publicitare, inspector resurse umane, funcționar administrativ, recepționer de hotel, funcționar informații clienți, bucătar, casier, agent de securitate, lăcătuș-mecanic, zugrav, electrician auto, mecanic agricol, croitor, operator mase plastice, șofer autoturisme și camioane, femeie de serviciu, muncitor necalificat în industria confecţiilor, portar, paznic, curier etc.

Condiţiile de angajare, valabilitatea ofertei şi informaţiile suplimentare despre fiecare loc de muncă în parte se pot obţine la sediul AJOFM Ilfov din Bucureşti, str. Ruginoasa, nr. 4, sector 4, la telefon (021)332.37.08/105, pe site-ul ANOFM  https://www.anofm.ro/  sau la punctele de lucru ale AJOFM Ilfov.

Două milioane de puieți forestieri plantați deRomsilva în campania de toamnă

0

Regia Națională a Pădurilor – Romsilva anunță că plantează circa două milioane de puieți forestieri în campania de împăduriri de toamnă, regenerând 2.697 hectare fond forestier, din care 1.548 hectare, prin regenerări naturale și alte 1.149 hectare, prin regenerări artificiale, adică prin lucrări de împăduriri.

Romsilva subliniază că „tot în campania de împăduriri de toamnă, vor fi efectuate lucrări de completări curente pe 392 hectare și lucrări de refaceri ale plantațiilor afectate de calamități, pe alte 275 hectare.

Programul din acest an de regenerare a pădurilor de stat administrate de Regia Națională a Pădurilor – Romsilva prevede lucrări pe 12.670 hectare fond forestier, din care regenerarea naturală pentru 8.037 hectare și regenerări artificiale, prin lucrări de împăduriri, pe 4.633 hectare fond forestier”.

Romsilva informează că „în cursul campaniei de împăduriri de primăvară au fost efectuate lucrări de regenerare pe 10.420 hectare fond forestier administrat de Romsilva, din care 6.846 hectare au fost regenerate natural și 3.574 regenerate artificial. Tot în cursul campaniei de împăduriri de primăvară au fost efectuate lucrări de completări pe 1.582 hectare și lucrări de refacere a plantațiilor pe 215 hectare. În total, în cursul campaniei de împăduriri de primăvară, au fost plantați 21.875.000 puieți forestieri.

În ultimii cinci ani, Regia Națională a Pădurilor – Romsilva a regenerat 75.401 hectare fond forestier proprietatea publică a statului, din care 48.163 hectare regenerate natural și 27.238 hectare prin lucrări de împăduriri, plantând în acest interval de timp 151,66 milioane puieți forestieri”.

Regia Națională a Pădurilor – Romsilva reamintește că „administrează 3,13 milioane hectare păduri proprietatea publică a statului, circa 48% din pădurile țării, și asigură servicii silvice pentru circa un milion hectare de păduri aflate în alte forme de proprietate. 

Din totalul pădurilor proprietatea publică a statului, 80% dețin certificarea managementului forestier în standard international”.

Foto: Romsilva

Paul Anghel, ANPC: Nu există presiune din perspectivă politică

0

Paul Silviu Anghel, director general pentru Control și Supraveghere Piața și Armonizare Europeană, în cadrul Autorități Naționale pentru Protecția Consumatorului (ANPC) spune că nu au existat și nici nu există vreo presiune din partea Guvernului Român sau a vreunei ambasade străine, iar dacă ar fi, nu va ezita să facă public acest lucru.

În cadrul conferinței Impactul Green Deal și evoluției retail-ului în Europa Centrală și de Sud Est” din cardul BucharestFoodSummit.ro, Paul Anghel recunoaște că în momentul de față, cu toate sancțiunile acordate, ANPC nu se numără printre preferații operatorilor economici și nici nu exclude posibilitatea ca aceștia să se fi plâns în anumite locuri.

„Presiune din perspectivă politică nu există, totuși în funcție de programul de guvernare există anumite tendințe care sunt ale guvernul român și aici nu cred că a existat un guvern în ultimii 14 ani care să nu pună în prim plan securitatea și siguranța consumatorului român. Pot să fiu martor că niciunul dintre fostele guverne nu au pus pe locul doi sau trei protecția consumatorului și pe primul plan un anumit interes al vrunui operator economic” declară la  BucharestFoodSummit.ro

Articol preluat de pe FoodBiz.ro

Studiu EY: Directorii generali locali anticipează cheltuieli mai mari cu transformarea în următorii trei ani

  • 97% dintre companiile românești și-au accelerat moderat sau semnificativ agenda de transformare ca reacție la schimbările intensificate de pandemie 
  • 100% dintre directorii generali locali estimează cheltuieli mai mari cu transformarea în următorii trei ani, comparativ cu ultimii trei ani
  • 84% dintre directorii generali români consideră accelerarea inovațiilor tehnologice și digitale drept cea mai importantă tendință cu impact asupra propriei companii

În ultimul deceniu s-au înregistrat valuri de schimbări tot mai mari, care au erodat starea de fapt și au început să redefinească modelele de afaceri și operaționale și chiar misiunea organizațiilor. Nevoia de agilitate și inovație a convins companiile să înceapă să renunțe la izolarea pe insula propriilor operațiuni în favoarea colaborării în cadrul unor ecosisteme. Iar atenția s-a reorientat de la a oferi profituri pe termen scurt acționarilor către a crea valoare pe termen lung pentru toți actorii interesați, conștientizându-se faptul că resursa umană este vectorul cel mai important de valoare la toate nivelurile.

Inițiativele de transformare ocupă primul loc în planurile directorilor generali (CEO) din România

Conform studiului EY CEO Imperative România, din punctul de vedere al inițiativelor de transformare, majoritatea directorilor generali din România (88%) intenționează să inițieze o transformare nouă și cuprinzătoare într-un orizont de timp de 12 luni, iar cele mai semnificative investiții vor fi direcționate către date și tehnologie. Toți liderii de companii din România (100%) consideră că în următorii trei ani companiile vor cheltui mai mult cu transformarea decât în ultimii trei ani, față de 65% dintre directorii generali de la nivel global.

Principalele trei tendințe care vor genera schimbarea în cadrul companiilor din România sunt considerate inovația tehnologică și digitală, modificarea experiențelor și așteptărilor clienților și geopolitica. Și executivii de la nivel global se așteaptă ca riscurile politice să se mențină la un nivel ridicat în anul care urmează, conform analizelor EY, riscurile geopolitice fiind menționate drept cea mai mare preocupare a acestora, oglindind astfel și opiniile liderilor de companii din România, cuprinse în studiul local CEO Imperative.

Bogdan Ion, EY Romania

„Indiferent dacă prioritatea sa este reprezentată de informații, durabilitate sau inovație, compania viitorului va avea nevoie să deruleze multiple transformări continue în cadrul organizației, bazate pe trei vectori de valoare interconectați: orientarea spre oameni, adoptarea rapidă a tehnologiilor și inovație la nivelul adecvat. Integrarea acestor trei vectori de valoare în fiecare aspect al transformării transfuncționale continue va permite directorilor generali să valorifice la maximum creșterea companiei lor și, în ultimă instanță, să susțină crearea de valoare pe termen lung pentru toți actorii interesați”, a declarat Bogdan Ion, Country Managing Partner EY România & Moldova și Chief Operating Officer al EY în regiunea Europei Centrale și de Sud-est și Asiei Centrale (CESA). 

Revenind la inovație și analizând datele, studiul derulat în România relevă că, pentru liderii locali, principalele priorități în domeniul transformării sunt inovația (72%), cultura și misiunea (66%) și resursele umane și abilitățile (56%). 

Leadership pentru viitor

În privința rolului conducătorilor în viitor, toți directorii generali din România au fost de acord că liderii trebuie să gestioneze transformări multiple și continue în organizație și 89% dintre respondenți consideră că directorul general trebuie să fie liderul proceselor de inovație transformatoare și de redefinire a activității. În plus, 91% cred că dobândirea încrederii din partea actorilor interesați va deveni o parte tot mai importantă a activității directorului general.

În ceea ce privește caracteristicile conducătorului eficient în următorii cinci ani și ulterior, liderii au subliniat mentalitatea orientată spre transformare, inovația, compasiunea și încrederea.

Studiul poate fi consultat aici.


Studiul global EY CEO Imperative Study 2021 a fost conceput și elaborat de EYQ, un think tank global al EY. Concluziile studiului se bazează pe interviuri cu 305 de directori generali din toată lumea, care conduc companii incluse în clasamentul Forbes Global 2000. Forbes Insight a desfășurat activitatea de intervievare în perioada octombrie – decembrie 2020.  Acest material face parte din seria EY CEO Imperative, care oferă răspunsuri și măsuri de importanță critică, menite să ajute directorii generali să regândească viitorul organizațiilor lor. Pentru mai multe informații cu privire la această serie, vizitați ey.com/ceoimperative. 

Activitatea de colectare a datelor pentru ediția din România a fost desfășurată de Forbes Insights în perioada martie-aprilie 2021.