BRIO a lansat programul de susținere a profesorilor și părinților #SchoolMustGoOn

0

În contextul suspendării cursurilor școlare la nivel național, pe fondul pandemiei Covid-19, platforma digitală de educație BRIO.ro vine în ajutorul profesorilor și al părinților cu #SchoolMustGoOnun program de examinare, testare și evaluare gratuită a elevilor, menit să sprijine în această perioadă dificilă sistemul educațional din România.

Oferind gratuit testele online BRIO la matematică și limba română pentru întregul ciclu școlar clasele I – XII, pe perioada închiderii școlilor, Programul BRIO #SchoolMustGoOn se implică direct în a ajuta profesorii de matematică și limba română, precum și familiile copiilor care stau acasă și trebuie să își continue dezvoltarea educațională.

Testele BRIO pentru limba română și matematică au avizul Ministerului Educației Naționale, iar Testele BRIO la Matematică sunt auditate de Gazeta Matematică. Acestea sunt create pe un fundament verificat științific, special destinate cerințelor programei școlare din România, conceptualizate de echipe de profesori și experți internaționali în testare și psihometrie, conduși de Dragos Iliescu, Chief Scientist și fondator BRIO, doctor în psihologie, profesor universitar în cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației, Universitatea București.

#SchoolMustGoOn este inspirat de ideea fundamentală a existenței BRIO – aceea că educația este vitală pentru viitorul unei națiuni, astfel că aceasta trebuie să fie accesibilă, în pas cu tehnologia și cu evoluțiile stilului de învățare al copiilor și relevantă în contextul real al vieții.

BRIO™ este platforma de soluții fundamentate științific, pentru îmbunătățirea performanței școlare, destinată elevilor, părinților, educatorilor, școlilor și altor instituții implicate în actul educațional din România.

OMNIASIG oferă 50.000 euro asociației Dăruiește Viață

0

OMNIASIG Vienna Insurance Group acționează responsabil și solidar în gestionarea crizei generată de noul coronavirus la nivel național. În consecință, compania se alătură asociației Dăruiește Viață cu o donație de 50.000 euro, pentru a susține demersul de dotare a spitalelor de stat cu echipament medical și crearea unor condiții optime de tratament în următoarea perioadă pentru persoanele afectate de COVID-19.

Una dintre principalele valori ale companiei este responsabilitatea față de comunitate și față de nevoile primordiale ale acesteia. Astfel, inițiativa OMNIASIG vine în mod natural, având în vedere valorile și principiile solide după care se ghidează compania, atât în construirea unui business performant, cât și în relația cu comunitatea și societatea.„Ne confruntăm cu o situație fără precedent și suntem conștienți că, pentru a depăși cu bine această perioadă, este nevoie de un efort colectiv, de la fiecare individ în parte, până la cadre medicale, autorități și companii din mediul privat. Astfel, OMNIASIG a decis să doneze 50.000 euro către Asociația Dăruiește Viață, contribuind astfel la achiziția echipamentelor necesare pentru spitalele din România. Suntem solidari și recunoscători tuturor cadrelor medicale care se luptă în acest moment pentru a salva vieți și le mulțumim pentru dedicare și putere.”

OMNIASIG Vienna Insurance Group este o societate administrată în sistem dualist, a cărei conducere este asigurată de Directorat, sub supravegherea și coordonarea Consiliului de Supraveghere. Compania are un portofoliu de peste 100 produse şi o reţea teritorială extinsă.

Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) este principalul expert pe piața asigurărilor în Austria precum şi în Europa Centrală şi de Est. Grupul cu o tradiţie îndelungată, branduri puternice şi o relaţie apropiată cu clienţii esteformat din aproximativ 50 de companii din 30 de ţări. Cei peste 25.000 de angajaţi ai Vienna Insurance Group au grijă de nevoile de zi cu zi ale peste 22 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt cotate pe Bursa de Valori din Viena din 1994 și beneficiază de un rating A+ cu perspectivă stabilă din partea reputatei agenții internaționale de rating Standard & Poor’s. Acesta este cel mai bun rating al unei companii din indicele ATX, principalul indice al Bursei de Valori din Viena. Vienna Insurance Group colaborează îndeaproape cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.

Românii în timpul pandemiei COVID 19

0

  • 46% dintre români se declară îngrijorați de starea lor financiară mai mult decât de sănătatea lor (40%)
  • 50% spun că vor plăti mai des cu cardul, telefonul sau ceasul
  • În medie toate destinațiile pierd cel puțin 60% din frecvența obișnuită, ieșirile prioritare în ultima săptămână fiind la farmacie (41%) și la supermarket (35%)
  • Principalele activități pe perioada izolării sunt vizionările de film (62%), jocurile online (59%), 40% declară că se vor dedica hobby-urilor

În timp ce în jurul nostru viața așa cum o știm se schimbă de la o zi la alta, iar oamenii, în esența lor sociali, sunt forțați să se distanțeze, apar și primele schimbări de comportament, primele griji și inevitabil, panica. Unlock Research a vorbit cu peste 600 de români și a aflat în ce măsură s-a tranformat viața acestora.

70% dintre români spun că viața lor s-a schimbat total sau parțial ca urmare a pandemiei de coronavirus. Principalele lor griji țin de finanțele personale (46%), sănătate (40%) și sănătate mentală (28%).

81% declară că au ieșit mai rar din casă în ultima săptămână iar atunci când au ieșit, 41% au fost la farmacie, 35% la supermarket, 28% la bancă și 23% la biserică.

Prioritate pe lista de cumpărături au avut-o în perioada asta produsele dezinfectante pentru suprafețe și corp (43%), produse de curățenie și îngrijire a casei (28%), legumele și fructele proaspete (24%), produsele de îngrijire personală (21%) și conservele (20%). 50% dintre români spun că vor plăti mai des cu cardul, telefonul sau cu ceasul.

„Acest studiu este o premieră pentru noi, așa cum sunt multe lucruri pe care trebuie în perioada asta să le experimentăm toți pentru prima dată. Acesta este primul nostru studiu care vorbește despre impactul comportamental și emoțional al unei situații de criză globală cum este pandemia COVID 19. Este si primul studiu calitativ si cantitativ exclusiv online. Ne-am bucurat că am găsit printre rezultate și vești bune, vești care ne dau încredere că o să iasă și ceva bun din toată povestea asta, deși românii sunt încă în stare de șoc și nu au încă niciun plan. Partea pozitivă a studiului a venit atunci când am vorbit despre calitatea interacțiunii inter umane și aici 51% cred că va crește calitatea relațiilor în familie. Cu toate acestea, doar 1 din 3 români  consideră că această experiență va duce la creșterea empatiei „, a declarat Adina Vlad, Managing Partner Unlock Research.

Forțați să petreacă mai mult timp în casă românii au apelat la vizionarea de filme (62%), la ascultat de muzică (62%), la jocuri online (59%) și la reciclat deșeuri (47%). În ceea ce privește modul în care se informează despre situația din țară 85% aleg televizorul și 60% presa online. Facebook este a doua sursă alternativă de informare după presa online (54%).

Deși viața lor s-a schimbat în ultima perioadă foarte mult, românii speră ca după ce trece criza să revină la vechiul lor stil de viață. Din păcate românii nu au încredere în concetățenii lor că vor respecta regulile și le este teamă că efortul lor de izolare este in zadar. Pe de altă parte, românii consideră că au un avantaj în această criză globală și anume faptul că românul este obisnuit cu greul și cu stările imprevizibile.

Studiul a fost realizat de Unlock Research în perioada  14-17 martie pe un eșantion de 628 de repondenți, urban mare și mediu.

Despre Unlock

Unlock este o companie de know-how și cercetare de piață cu capital 100% românesc înființată în 2008. Unlock este specializată în studii de strategie de brand și marketing cultural, centrată pe descoperirea de insight-uri despre oamenii, categorii și branduri care să contribuie la creșterea business-urilor clienților pentru care lucrează. 

In 2017 Unlock a lansat divizia Hunters. Noua divizie este specializată în cercetarea trendurilor în România și analizează noi tendințe, colectând informații în mod continuu. Divizia a luat ființă pentru a răspunde nevoii de conectare permanentă a brandurilor cu cele mai noi tendințe în modul de viață al consumatorilor români – de la identificarea zonelor de evoluție și măsurarea intensității trenduri­lor, până la oferirea de consultanță aplicată și analize de target pentru fiecare business în parte. 

Reglementarea relațiilor cetățeni – firme – bănci ca efect al COVID-19

0

În valul efectelor socio-economice generate de COVID-19, printre foarte multe incertitudini s-au evidențiat, prin contrast, cateva certitudini cu valoare certă  de utilizare. Conceptele echilibru” și „responsabilitate”, aplicate în orice domeniu, par să reprezinte o cheie a succesului în lupta cu acest virus.

Criza actuală este un test aplicat în timp real autorităților și populației. De echilibrul și responsabilitatea deciziilor guvernamentale depinde, în mare măsură, gestionarea eficientă a efectelor socio-economice generate de acest virus.

Dar și comportamentul individual al cetățenilor este extrem de important. Echilibrul (în procurarea stocurilor de alimente/medicamente) versus egoismul feroce sau responsabilitatea comportamentului în spațiul social (păstrarea distanței recomandate, minimizarea interacțiunilor sociale, respectarea condițiilor specifice izolării la domiciliu sau ale carantinei etc.) versus ignoranța socială în aceste momente, sunt comportamente/atitudini individuale extrem de importante pentru efortul societății românești de a învinge această pandemie.

În zilele care urmează va trebui să reglementăm, prin măsuri legislative, noile raporturi instituționale dintre cetățeni – firme – bănci, din cauza efectelor generate de covid-19 în plan social și economic.

Responsabilitatea socială a băncilor trebuie să se manifeste în aceste momente de criză. Pe de o parte, facilitatrea și perfecționarea mijloacelor de plată online este esențială. Pe de altă parte, mulți oameni și-au pierdut job-urile, deci și-au pierdut și veniturile anterioare crizei, multe firme, în special IMM-uri au avut și au fie închideri ale activității (hoteluri, restaurant, baruri), fie scăderi semnificative ale cifrei de afaceri. O parte însemnată a acestor actori sociali (cetațeni, firme) au rate la bănci. În mod cert, reglementări care să ajute și să protejeze acești actori sociali sunt necesare și sunt corecte. Mai precis, o perioadă de grație pentru plata ratelor bancare întrucât, datorită crizei generate de pandemie, acești actori sociali nu-și mai pot respecta (din motive care nu li se pot imputa) angajamentele instituționale acceptate în perioada de normalitate ante-criză.

Icertitudinile care încă persistă sunt legate de spectrul aplicabilității (cine sunt beneficiarii) și de durata noilor reglementări. Se vor aplica doar persoanelor/firmelor afectate în mod clar de criză sau se vor aplica universal, inclusiv persoanelor/firmelor ale căror venituri/activitate/cifra de afaceri nu au fost afectate? Care este perioada optima de aplicare: o lună, două, șase, un an?

Responsabilitatea politicienilor este să adopte reglementările necesare acum, nu tardiv. Interesul societății românești, interesul comun (stat/cetățeni/companii/bănci) este de a adopta acele măsuri astfel încât scaderea economică, falimentele, numărul de concedieri să fie reduse la minim, iar actorii sociali și economici afectați în mod brutal de această criză, neanticipată, să primească  o “gura de oxigen”.

Responsabilitatea socială a băncilor va trebui să se manifeste și să sprijine astfel de măsuri, chiar daca veniturile/profiturile le vor fi afectate.

Responsabilitatea autorităților de reglementare (Parlament, Guvern, BNR) constă în găsirea echilibrului corect între, pe de o parte, necesitatea de a ajuta actorii afectați de actuala criză și, pe de altă parte, menținerea stabilității macroeconomice și funcționarea sistemului bancar și a piețelor financiare. În caz contrar, prăbușirea economică ar deveni un risc considerabil. O măsură concretă, în acest demers, a fost adoptată de BNR, care a redus rata dobânzii de politică monetară pentru a stimula creditarea.

Marele test al zilelor următoare va consta în capacitatea de a evita soluțiile extreme: pe de o parte, tentația măsurilor populiste, care ar putea afecta macrostabilitatea pe termen mediu și lung și, pe de altă parte, adoptarea măsurilor care ar proteja interesele băncilor în detrimentul populației și al micilor firme.  Pentru că nu funcționăm într-o economie autarhică ci într-o piață în care sistemele financiare globale sau regionale reacționează la deciziile politice și influențează evoluțiile monedelor naționale și ale cursurilor de schimb. Ungaria, de exemplu a anunțat înghetarea plăților ratelor bancare pe o perioadă lungă, până la finele anului. Forintul s-a depreciat cu 5.1 % în acest an ( ianuarie-martie) în timp ce leul cu doar 1,3 %. Efectele deprecierii monedei naționale se resimt în creșterea prețurilor pentru întreaga populație, deci, în timp, conduc la o scadere a calității vieții.

Fără protejarea peroanelor/firmelor afectate de criză, costurile sociale ar deveni extrem de mari. Dar în același timp, de functionarea corectă a sistemului bancar depinde traversarea acestei crize și relansarea economiei ulterior încetării pandemiei. De aceea este important ca atât actorii afectați de criză să primească o “gură de oxigen” dar este important ca și băncile să își păstreze capacitatea operațională, de creditare și de asigurare a circulației banilor în economia românească.

La fel cum sprijinirea sistemului medical pentru slavarea populației de COVID-19 este o necesitate, susținerea persoanelor și a firmelor care nu-și pot plăti ratele bancare reprezintă măsuri oportune pentru sănătatea lor financiară. În același timp, sănătatea și reziliența sistemului bancar vor reprezanta unul dintre fundamentale pentru reconstrucția economiei. Avem în față adoptarea unor decizii care vor testa responsabilitatea și echilibrul de care avem nevoie pentru a depăși actuala criză generată de COVID-19.

Georgian Pop

Deputat PSD

COVID-19: Uniunea Europeană continuă eforturile de repatriere a cetățenilor în Europa

0

UE continuă să ajute statele membre cu repatrierea cetățenilor rămași în străinătate, ca urmare a măsurilor luate în contextul COVID-19. Prin Mecanismul de protecție civilă al UECăutați traducerile disponibile pentru linkul precedentEN•••, Germania organizează în cursul acestei săptămâni 13 zboruri pentru a readuce cetățenii UE din Egipt, Maroc, Filipine, Tunisia și Argentina. Toate costurile pe care aceste zboruri le vor presupune vor avea un sprijin de până la 75% din partea Comisiei Europene. La începutul acestei săptămâni, în cadrul aceluiași mecanism de protecție civilă al UE, două zboruri austriece, au readus 604 cetățeni ai UE din Maroc.19/03/2020

Mecanismul european de protecție civilă a facilitat, până în prezent, repatrierea a 1159 de cetățeni ai UE în Europa din Wuhan, Japonia, Oakland și Maroc de la începutul pandemiei. Atât Înaltul Reprezentant/ Vicepreședintele Josep Borrell, cât și comisarul pentru gestionarea crizelor, Janez Lenarčič, împreună cu Serviciul European de Acțiune Externă și Centrul de coordonare a răspunsului la situații de urgențăCăutați traducerile disponibile pentru linkul precedentEN•••, lucrează pentru a sprijini eforturile de repatriere a cetățenilor UE din țări terțe.

Înaltul Reprezentant/Vicepreședinte este în legătură constant cu partenerii din statele membre ale UE, pentru a asigura o coordonare rapidă a asistenței acordate tuturor cetățenilor UE care doresc să se întoarcă acasă. Ieri, 18 martie, în urma convorbirii telefonice cu ministrul de externe al Cehiei, delegația UE și diferite consulate ale statelor membre au organizat un zbor pentru cetățenii europeni blocați în Vietnam.

Acesta este unul dintre numeroasele exemple ale muncii depuse de UE și delegațiile sale din întreaga lume pentru a consolida coordonarea între statele membre în abordarea provocărilor consulare cu care se confruntă cetățenii UE aflați, în prezent, în țări terțe.

Medicover România susține distanțarea socială și lansează MediCall – prima platformă video pentru sfaturi medicale online

0

București, 23.03.2020 Medicover România, unul dintre cei mai mari furnizori privați de servicii medicale, a dezvoltat împreună cu Atlas Help serviciul MediCall, prima platformă medicală destinată să reducă nevoia de circulație și interacțiune socială a românilor în contextul restricțiilor impuse pentru limitarea răspândirii coronavirusului.

MediCall e o soluție prin care oamenii pot sta față în față cu medicii noștri specialiști prin intermediul unui ecran de laptop sau de telefon, fără să fie nevoiți să se deplaseze fizic până la cabinetul medical și să se expună riscului de a fi contaminat cu coronavirus. Cu alte cuvinte, facilităm accesul la servicii de sănătate de acasă, chiar dacă sunt în izolare, carantină sau peste hotare și susținem astfel eforturile autorităților de a menține distanțarea socială”, a declarat Radu Gorduza, CEO Medicover România.

Cei care au nevoie de sfaturi medicale pot comunica video în timp real cu câteva zeci de medici de medicină generală, medicină internă, epidemiologie, pneumologie, boli infecțioase, pediatrie, endocrinologie, gastroenterologie, obstetrică-ginecologie, neurologie, diabet și nutriție, reumatologie și psihologie, despre care pot obține informații prin consultarea descrierilor biografice din dreptul fiecărui medic. Interacțiunile dintre pacienți și medici sunt confidențiale.

Platforma MediCall se poate accesa între orele 8 și 22 de pe site-ul www.medicover.ro, direct pe link-ul https://medicover.atlashelp.net/ro și prin aplicația Atlas – Therapy and Coaching, disponibilă pentru sistemele iOS și Android. Pentru a intra în legătură cu un medic, pacienții trebuie să își creeze un cont personal pe platformă cu ajutorul adresei de e-mail, să aleagă specialitatea și numele medicului și să efectueze programarea online.

“Practic, pacienții fără urgențe pot sta liniștiți acasă, ne mutăm noi online. Aceste întâlniri virtuale se pot accesa de oriunde există conexiune la internet și nu vor costa mai mult decât o consultație la cabinet. Fiind video, platforma permite examinarea sumară a pacientului, care are și opțiunea de a trimite medicului documente, cum ar fi rezultatele unor analize medicale sau alte date relevante. MediCall intermediază însă doar sfaturi și opinii specializate, medicii nu eliberează rapoarte sau rețete medicale la finalul întâlnirii”, completează Radu Gorduza.

Oficialii Medicover anticipează nevoia de dezvoltare a proiectului și declară că sunt deschiși colaborărilor și alți medici, din orice zonă a țării și orice specialitate, pentru a îmbunătăți calitatea experienței pacienților în mediul online.

Abonații Medicover România pot obține opinii medicale și prin serviciul telefonic “Sfat Medical”, disponibil gratuit și pentru care Medicover a suplimentat numărul medicilor, dar și a specialităților disponibile pentru perioada pandemiei de coronavirus. Mai mult, programul serviciului “Sfat Medical” a fost extins și, începând de astăzi, este disponibil non stop.

Despre Medicover România

Medicover România este prezentă de peste 24 de ani pe piața serviciilor de sănătate private și dispune de o rețea de 36 de clinici în București și în țară, precum și două spitale generaliste: în capitală și în Oradea. Spitalele corespund celor mai înalte standarde medicale – moderne, sigure, aproape de pacienți – și includ toate departamentele: ambulator, spitalizare de zi, precum și o gamă variată de specialități medicale și chirurgicale.

Medicover România face parte din rețeaua Medicover, companie internațională fondată în 1995 care oferă servicii medicale și de diagnostic în România, Polonia, Germania și Ucraina.

Scutirea plății regiei de cămin pe perioada pandemiei

0

În contextul răspândirii Coronavirus și a transferului activităților didactice în mediul online, Alianța Națională a Organizațiilor Studențești din România (ANOSR) solicită tuturor universităților de stat să scutească de plata regiei de cămin studenții care au evacuat spațiile de cazare ale universităților pe durata pandemiei.

Riscul de răspândire a Coronavirus SARS-Cov-2 a determinat adoptarea de măsuri speciale și de amploare la nivel național. Astfel, în urma apelului ANOSR din 9 martie și a recomandărilor CNSSU, Consiliile de Administrație și Senatele Universitare au decis suspendarea interacțiunii fizice pentru desfășurarea activităților didactice în instituțiile de învățământ superior și utilizarea de metode alternative de predare. În urma transferului activităților didactice în mediul online, cei mai mulți studenți căminizați au optat pentru întoarcerea în localitățile de domiciliu până la stabilizarea situației și reluarea activităților didactice în incinta universităților.

Totuși, universitățile primesc în continuare subvenția de la bugetul de stat pentru cămine și cantine, acordată în baza Legii Educației Naționale nr. 1/2011 și a Ordinului nr. 3130/2019 pentru aprobarea Metodologiei de alocare a fondurilor bugetare destinate subvențiilor cămine-cantine pentru instituțiile de învățământ superior de stat din România.

În același timp, amintim prevederile art. 205 alin. 13 din LEN, conform căruia tarifele practicate de universități pentru studenții care beneficiază de serviciile sociale (cămine și cantine) sunt cel mult egale cu diferența dintre costurile de funcționare și subvențiile de la bugetul de stat. În acest moment, costurile de funcționare ale căminelor fiind reduse sau inexistente, este de la sine înțeles că nu există niciun fundament pentru menținerea taxelor de cazare la cuantumul perceput în mod normal.

Considerăm că scutirea de taxa de cazare a studenților căminizați pentru perioada în care aceștia nu beneficiază de serviciile de cazare, este o măsură nu numai spre beneficiul studenților, ci și absolut necesară și perfect justificată în contextul actual. Facem apel către toate universitățile de stat să aplice de urgență aceste măsuri.

Medicover România susține distanțarea socială și lansează MediCall – prima platformă video pentru sfaturi medicale online

0

București, 23.03.2020 Medicover România, unul dintre cei mai mari furnizori privați de servicii medicale, a dezvoltat împreună cu Atlas Help serviciul MediCall, prima platformă medicală destinată să reducă nevoia de circulație și interacțiune socială a românilor în contextul restricțiilor impuse pentru limitarea răspândirii coronavirusului.

MediCall e o soluție prin care oamenii pot sta față în față cu medicii noștri specialiști prin intermediul unui ecran de laptop sau de telefon, fără să fie nevoiți să se deplaseze fizic până la cabinetul medical și să se expună riscului de a fi contaminat cu coronavirus. Cu alte cuvinte, facilităm accesul la servicii de sănătate de acasă, chiar dacă sunt în izolare, carantină sau peste hotare și susținem astfel eforturile autorităților de a menține distanțarea socială”, a declarat Radu Gorduza, CEO Medicover România(foto).

Cei care au nevoie de sfaturi medicale pot comunica video în timp real cu câteva zeci de medici de medicină generală, medicină internă, epidemiologie, pneumologie, boli infecțioase, pediatrie, endocrinologie, gastroenterologie, obstetrică-ginecologie, neurologie, diabet și nutriție, reumatologie și psihologie, despre care pot obține informații prin consultarea descrierilor biografice din dreptul fiecărui medic. Interacțiunile dintre pacienți și medici sunt confidențiale.

Platforma MediCall se poate accesa între orele 8 și 22 de pe site-ul www.medicover.ro, direct pe link-ul https://medicover.atlashelp.net/ro și prin aplicația Atlas – Therapy and Coaching, disponibilă pentru sistemele iOS și Android. Pentru a intra în legătură cu un medic, pacienții trebuie să își creeze un cont personal pe platformă cu ajutorul adresei de e-mail, să aleagă specialitatea și numele medicului și să efectueze programarea online.

“Practic, pacienții fără urgențe pot sta liniștiți acasă, ne mutăm noi online. Aceste întâlniri virtuale se pot accesa de oriunde există conexiune la internet și nu vor costa mai mult decât o consultație la cabinet. Fiind video, platforma permite examinarea sumară a pacientului, care are și opțiunea de a trimite medicului documente, cum ar fi rezultatele unor analize medicale sau alte date relevante. MediCall intermediază însă doar sfaturi și opinii specializate, medicii nu eliberează rapoarte sau rețete medicale la finalul întâlnirii”, completează Radu Gorduza.

Oficialii Medicover anticipează nevoia de dezvoltare a proiectului și declară că sunt deschiși colaborărilor și alți medici, din orice zonă a țării și orice specialitate, pentru a îmbunătăți calitatea experienței pacienților în mediul online.

Abonații Medicover România pot obține opinii medicale și prin serviciul telefonic “Sfat Medical”, disponibil gratuit și pentru care Medicover a suplimentat numărul medicilor, dar și a specialităților disponibile pentru perioada pandemiei de coronavirus. Mai mult, programul serviciului “Sfat Medical” a fost extins și, începând de astăzi, este disponibil non stop.

OMNIASIG se alătură luptei cu noul coronavirus și sprijină cu 50.000 euro asociația Dăruiește Viață

0

OMNIASIG Vienna Insurance Group acționează responsabil și solidar în gestionarea crizei generată de noul coronavirus la nivel național. În consecință, compania se alătură asociației Dăruiește Viață cu o donație de 50.000 euro, pentru a susține demersul de dotare a spitalelor de stat cu echipament medical și crearea unor condiții optime de tratament în următoarea perioadă pentru persoanele afectate de COVID-19.

Mihai Tecău Președinte Directorat OMNIASIG Vienna Insurance Group declară „Ne confruntăm cu o situație fără precedent și suntem conștienți că, pentru a depăși cu bine această perioadă, este nevoie de un efort colectiv, de la fiecare individ în parte, până la cadre medicale, autorități și companii din mediul privat. Astfel, OMNIASIG a decis să doneze 50.000 euro către Asociația Dăruiește Viață, contribuind astfel la achiziția echipamentelor necesare pentru spitalele din România. Suntem solidari și recunoscători tuturor cadrelor medicale care se luptă în acest moment pentru a salva vieți și le mulțumim pentru dedicare și putere”.

Una dintre principalele valori ale companiei este responsabilitatea față de comunitate și față de nevoile primordiale ale acesteia. Astfel, inițiativa OMNIASIG vine în mod natural, având în vedere valorile și principiile solide după care se ghidează compania, atât în construirea unui business performant, cât și în relația cu comunitatea și societatea.

OMNIASIG Vienna Insurance Group este o societate administrată în sistem dualist, a cărei conducere este asigurată de Directorat, sub supravegherea și coordonarea Consiliului de Supraveghere. Compania are un portofoliu de peste 100 produse şi o reţea teritorială extinsă.

Vienna Insurance Group (Wiener Versicherung Gruppe) este principalul expert pe piața asigurărilor în Austria precum şi în Europa Centrală şi de Est. Grupul cu o tradiţie îndelungată, branduri puternice şi o relaţie apropiată cu clienţii esteformat din aproximativ 50 de companii din 30 de ţări. Cei peste 25.000 de angajaţi ai Vienna Insurance Group au grijă de nevoile de zi cu zi ale peste 22 de milioane de clienți. Acțiunile VIG sunt cotate pe Bursa de Valori din Viena din 1994 și beneficiază de un rating A+ cu perspectivă stabilă din partea reputatei agenții internaționale de rating Standard & Poor’s. Acesta este cel mai bun rating al unei companii din indicele ATX, principalul indice al Bursei de Valori din Viena. Vienna Insurance Group colaborează îndeaproape cu Erste Group, cea mai mare bancă de retail din Europa Centrală și de Est.

IMM-urile solicită susținere din partea sistemului bancar

0

Pe marginea măsurilor de sprijin luate de guvern pentru IMM-uri – OUG nr. 29/2020 privind unele măsuri fiscal-bugetare, măsuri principale pentru IMM-uri și OUG nr. 30/2020 pentru modificarea și completarea unor acte normative, precum și pentru stabilirea unor măsuri în domeniul protecției sociale în contextual situației epidemiologice determinate de răspândirea coronavirului SARS-COV-2 – Florin Jianu, președintele Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România, subliniază: „Salutăm măsurile luate pentru sprijinul mediului de afaceri. Mare parte din acestea sunt cele propuse de către noi în ședințele pe care le-am avut în această perioadă. Totuși, ținând cont de faptul că de la o zi la alta situația se deteriorează, avem nevoie de continuarea măsurilor în două direcții –

1. Susținerea de către sistemul bancar a IMM-urilor;

2. Ajustarea de către stat a cheltuielilor publice”.