NEPI Rockcastle vine în sprijinul autorităților locale și anunță amenajarea a patru noi spații de vaccinare în centrele comerciale din portofoliul său

0

NEPI Rockcastle,  cel mai mare proprietar de centre comerciale din România, vine în sprijinul comunităților locale prin amenajarea a 4 noi spații de vaccinare, două de tip drive-thru ce vor fi operaționale în parcările centrelor comerciale Shopping City Timișoara și Shopping City Râmnicu Vâlcea, dar și două spații, special amenajate în incinta City Park Mall Constanța și Shopping City Satu Mare.

Spațiile alocate sunt oferite cu titlu gratuit către administrația locală, respectiv DSP, pentru implementarea procesului de vaccinare a populației din județele Timiș, Vâlcea, Satu-Mare și Constanța. În continuarea inițiativei lansate, cu succes, la Shopping City Sibiu, în februarie, prin amenajarea unui centru de vaccinare în incinta centrului comercial și după deschiderea primului centru de vaccinare drive-thru din țară la Deva, în aprilie, aceasta acțiune răspunde, în continuare, demersului de a susține autoritățile și sectorul medical în această perioadă în care sănătatea tuturor este prioritară.

Începând de mâine, 7 mai, interval orar 08-20:00 persoanele din județul Timiș care doresc să se vaccineze, o pot face în cadrul parcării centrului comercial Shopping City Timișoara, unde, cu sprijinul Primăriei locale va deveni operațional primul centru de vaccinare tip drive-thru din oraș. La nivelul centrului de vaccinare sunt prevăzute patru fluxuri de vaccinare, fără programare, direct din mașină. Acțiunea va fi desfășurată ca parte a proiectului Maratonul Vaccinării „Pune umărul pentru Timișoara”.

La Shopping City Satu Mare, acțiunea de vaccinare se va desfășura în parcarea centrului comercial, prin intermediul a 4 fluxuri de vaccinare pietonale, pe durata a trei zile, începând de vineri, 7 mai, ora 14:00, până duminică, 9 mai, ora 20:00.

La Shopping City Râmnicu Vâlcea, centrul de vaccinare va fi deschis în parcarea centrului comercial, în zilele de 8 și 9 mai, interval orar 10:00 – 18:00, fiind primul punct de vaccinare drive-thru din județ.

Pe de altă parte, la City Park Mall Constanța va fi deschis timp de două weekend-uri, 14-16 mai și 4-6 iunie, un centru de vaccinare în incinta mall-ului. Spațiul dedicat din piațeta principală va fi special amenajat și delimitat de restul spațiilor de retail, accesibile publicului larg.

Toate spațiile de vaccinare amenajate în colaborare cu NEPI Rockcastle vor dispune de doze de vaccin Pfizer-BioNTech. Persoanele interesate nu au nevoie de programare pentru a se putea vaccina. Mai multe detalii se pot găsi pe site-urile direcțiilor de sănătate publică locală.  

Reamintim că NEPI Rockcastle investește constant în soluții avansate de protecție implementate în toate centrele comerciale din portofoliul grupului, respectând măsurile de siguranță recomandate de autorități.

Datorită acestor acțiuni, 10 centre comerciale din portofoliul NEPI Rockcastle la nivel local au primit Certificatul de Conformitate Covid Compliant în urma unui amplu proces de cercetare realizat de către compania suedeză Safe Asset Group.

Xiaomi a atins cea mai bună performanță trimestrială din istorie, potrivit Canalys

Canalys, IDC și Strategy Analytics au făcut publice datele financiare pentru primul trimestru din 2021 referitoare la livrările de telefoane inteligente din întreaga lume. Xiaomi s-a menținut pe locul al treilea la nivel mondial și a ocupat poziția secundă în Europa, dar și în România.

Canalys Smartphone Market Pulse: Q1 2021 a anunțat că Xiaomi a realizat la nivel global cea mai bună performanță trimestrială din istorie, cu o creștere de 62% și livrări de 49.0 milioane de unități. Xiaomi a avut cea mai mare creștere anuală a livrărilor în primul trimestru din 2021 dintre primele cinci branduri de telefoane inteligente.

De asemenea, diferența dintre cota de piață Xiaomi la nivel global (14%) și a brandului de telefoane de pe locul al doilea (15%) a fost de un singur procent.

Potrivit raportului Canalys, Xiaomi s-a clasat pe locul al doilea în România la livrările de telefoane inteligente pentru prima dată din istorie. În primul trimestru din 2021, Xiaomi a avut o cotă de piață pe segmentul smartphone de 16% și o creștere anuală de 248%. 

Datele Canalys referitoare la livrările din T1 2021 arată că Xiaomi a fost numărul 2 în Europa pentru prima oară, cu o cotă de piață pe segmentul smartphone de 23% și o creștere de 85% față de aceeași perioadă a anului trecut.

În Europa Centrală și de Est, Xiaomi s-a menținut pe locul 1 cu o creștere anuală de 82% și o cotă de piață pe segmentul telefoanelor inteligente de 32%.

Lansare Xiaomi, 13 mai, ora 15:00

0

Dragi prieteni,

Ne bucurăm să vă invităm să luați parte la evenimentul de lansare pe piața din România a celor mai noi și inovative produse Xiaomi din 2021.

Lansarea se va desfășura online, joi, 13 mai, de la ora 15:00. Vom reveni în curând cu link-urile pentru transmisiunea live.

Până atunci, vă invităm să urmăriți toate noutățile pe rețelele de socializare Xiaomi România: FacebookInstagramYouTubeTikTok.

ASF: TENDINȚE ȘI RISCURI PE PIEȚELE FINANCIARE LOCALE ȘI INTERNAȚIONALE

0

Economiile europene sunt amenințate de creșterea insolvențelor companiilor, în cazul în care statele membre nu reușesc să efectueze o tranziție ușoară de la sprijinul de lichiditate către un sprijin de solvabilitate țintit și o restructurare eficientă a datoriilor pentru firmele viabile, se arată în Raportul săptămânal al A.S.F. „Tendințe și riscuri pe piețele financiare locale și internaționale”.

Potrivit celor mai recente date ale ESRB (European Systemic Risk Board) care analizează riscurile față de stabilitatea economică și financiară ale unui potențial val de insolvențe, în cele mai multe state membre, nivelurile datoriilor corporative au crescut cu mai multe procente comparativ cu nivelurile pre-COVID-19. Majorarea datoriilor induce riscul unui val de insolvențe și al unei redresări economice lente.

Nicu Marcu

În acest context, Președintele Autorității de Supraveghere Financiară, Nicu Marcu arată că „Autoritatea este extrem de atentă la riscurile semnalate, iar acțiunile noastre de supraveghere și control au tocmai scopul asigurării stabilității piețelor pe care le supraveghem și al corectării practicilor care pot ascunde deficit de solvabilitate la unii operatori din piață. Acolo unde semnalăm deficiențe, impunem măsuri de redresare financiară, iar dacă acestea nu sunt respectate, venim cu sancțiuni oricât de dure va fi necesar”, subliniază Nicu Marcu, Președintele Autorității de Supraveghere Financiară.

În materialul ESRB, citat de Raportul săptămânal al A.S.F., se arată că guvernele trebuie să consolideze politicile de sprijin pentru a evita impactul destabilizator al insolvențelor. Prioritatea statelor membre este să creeze condițiile potrivite pentru restructurarea eficientă a datoriilor. Schimbările recente ale Cadrului temporar de ajutor de stat al Comisiei Europene permit guvernelor să convertească împrumuturile publice și garanțiile în granturi pentru a ajuta companiile să reziste efectelor negative ale pandemiei. Guvernele pot folosi astfel de măsuri pentru a contribui la restructurarea datoriilor, oferind în același timp stimulente de restructurare creditorilor privați și mai ales băncilor, pentru a pune companiile pe o bază financiară solidă, prin valorificarea expertizei sectorului financiar în evaluarea viabilității afacerilor. Pentru a evita hazardul moral, este important să se asigure armonizarea între interesele autorităților publice și cele ale băncilor, atunci când sunt restructurate datoriile companiilor.

În plus, trebuie folosite sau dezvoltate, în cazul în care nu există, proceduri de insolvență eficiente pentru companiile care nu mai sunt viabile în etapa post-COVID. Politicile trebuie orientate către reconstrucția economiei și dinamizarea adaptării la schimbările structurale față de încercarea de a prezerva economia ante-pandemie.
Raportul săptămânal al ASF „Tendințe și riscuri pe piețele financiare locale și internaționale” îl puteți accesa aici.

Factorii de mediu, sociali şi de guvernanţă (ESG) vor avea un rol crucial în 2021, consideră trei sferturi dintre marile companii

Studiul realizat de Grayling în rândul a 550 de lideri din domeniul afacerilor arată că 2021 va fi un an esenţial pentru companii în urma pandemiei de COVID-19 şi în perspectiva conferinţei COP26

Aspectele legate de criteriile ESG (de mediu, sociale şi de guvernanţă) vor avea o mai mare importanţă în 2021, consideră liderii din domeniul afacerilor, conform unui studiu Grayling recent publicat.

În răspunsul lor, aproape jumătate (45%) dintre directorii executivi ai marilor companii care au fost intervievaţi au fost de acord că ESG vor fi mai importante în 2021 decât în oricare dintre anii anteriori. Alţi 28% au spus că vor fi mai importante decât în majoritatea anilor precedenţi. În urma pandemiei globale de COVID-19 şi înaintea conferinţei COP26, 82% dintre ei au afirmat şi că deciziile pe care le vor lua anul acesta vor fi mai importante decât în anii precedenţi.

Acestea sunt rezultatele noului studiu al companiei globale de consultanţă în comunicare Grayling, prezentate în detaliu în raportul Noul colectivism: construim un mediu de afaceri mai bun. Raportul punctează schimbările de atitudinile în rândul liderilor de afaceri, de la abordarea axată „exclusiv pe profit” a anilor ‘70 şi ‘80 la cea din prezent, când companiile conştientizează tot mai mult rolul extins pe care îl au în societate. 

Confirmând această tranziţie, aproape două treimi (63%) dintre directorii executivi sunt de acord că firmele au o responsabilitate colectivă faţă de societăţile în care îşi desfăşoară activitatea. Dintre cei care au fost de acord cu ideea de responsabilitate colectivă, 94% au spus că aceasta este importantă pentru prosperitatea socială viitoare a ţării în care activează compania, iar 85% au spus că este importantă pentru prosperitatea viitoare a afacerii.

 „Rezultatele confirmă ceea ce am constatat deja de mai multă vreme – companiile îşi reevaluează rolul tot mai extins pe care îl au în societate. Acest lucru este determinat de trei aspecte – preocupările legate de schimbările climatice şi de mediu; tulburările sociale din întreaga lume şi simplul fapt că o afacere sustenabilă este o afacere bună.

Nu exagerăm deloc când spunem că anul trecut a fost unul crucial pentru afaceri. Dar efectul a fost mai degrabă de accelerare şi catalizare a tendinţelor existente, decât de creare a unor tendinţe noi. Mă aştept ca acest fenomen de catalizare să fie dezbătut anul acesta în cadrul conferinţei COP26, care este fără îndoială cea mai importantă conferinţă ONU privind schimbările climatice de până acum”, a declarat Tom Nutt, Director Corporate, UK & Europa în cadrul Grayling.

Studiul a evidenţiat şi importanţa comunicării aspectelor de sustenabilitate în acest an care s-a dovedit a fi cel mai critic de până acum. Pentru aproape jumătate (43%) dintre toţi liderii de afaceri ai marilor organizaţii, aceasta va fi prioritatea numărul unu, iar alţi 33% au spus că ar fi una dintre primele trei priorităţi.

Cu toate acestea, mulţi lideri de afaceri se aşteaptă să se confrunte cu provocări legate de comunicarea aspectelor de sustenabilitate. Deloc surprinzător, printre acestea se numără limitarea de către pandemia de Covid-19 a discuţiilor despre sustenabilitate (26%), politizarea problemelor (14%) şi presiunea pe care clienţii, consumatorii sau autorităţile o pun asupra lor pentru a se mişca mai rapid (14%).

Descărcaţi raportul aici .

_________________

Despre Grayling

Grayling este agenţia de consultanţă în comunicare cel mai bine conectată din Europa. Cu 26 de birouri pe teritoriul Europei, suntem mai bine conectaţi la culturile şi comunităţile locale, la percepţii şi influenceri, la politicieni şi publicul general, precum şi la audienţele cărora ne adresăm. Îmbinând expertiza bogată în PR şi public affairs, tehnologiile proprii şi o cultură creativă şi incluzivă, dezvoltăm şi oferim soluţii de comunicare premiate care generează avantaje clienţilor noştri.

Reveal Marketing Research: 4 din 10 români consumă apă îmbuteliată minerală plată

Conform unui studiu realizat de analiştii Reveal Marketing Research despre comportamentul de consum al românilor privind apa îmbuteliată, 4 din 10 români obișnuiesc să consume cel mai des apă îmbuteliată minerală plată, iar 17,5% apă îmbuteliată minerală carbogazoasă.

De asemenea în proporție de 51%, românii cred că apa de la chiuvetă nu este complet potabilă și pot avea probleme de sănătate daca o beau nefiltratată. Pentru 42% din români, calitatea produsului este direct proporțională cu îmbutelierea apei. 

În contextul în care România se afla pe locul 10 în anul 2018 în ceea ce priveste consumul de apă îmbuteliată, nivelul fiind sub media de 119 de litri per capita (EFBW), Reveal Marketing Research și-a propus să investigheze care este peisajul actual în privința consumului de apa îmbuteliată în țara noastră. Ce apă obișnuiesc să consume cel mai des, ce părere au despre apa de la chiuvetă, care sunt criteriile de alegere și atributele importante atunci când cumpără apă îmbuteliată? 

Apa îmbuteliată în detrimentul apei de la chiuvetă

Studiul Reveal Marketing Research a descoperit că 52% din români consideră că apa de la chiuvetă nu este complet potabilă, iar consumul acesteia poate dăuna sănătății. Cei din cel de-al doilea segment, format din 30,4% dintre respondenți – aceștia cred că pot bea direct apă de la chiuvetă fără să o filtreze iar sănătatea să nu le fie afectată în niciun fel. Un procent de 18,6% este reprezentat de românii care cred că apa de la chiuvetă este complet dăunătoare și preferă să bea doar apă îmbuteliată.

Care sunt top 3 criterii pe baza cărora aleg romanii apa minerala plata?

•    Calitatea produsului (45,4%).  

•    Prețul accesibil (41,5%). 

•    Sursă / proveniență (23,8%). 

Care sunt top 3 criterii pe baza cărora aleg romanii apa minerala carbogazoasa?

•    Calitatea produsului (42,2%) – ca și în cazul apei minerale plate, calitatea produsului este un factor important, consumatorii orientându-se spre un brand pe care îl consideră calitativ. 

•    Prețul accesibil (37%) – factor determinant atât în achiziția apei minerale carbogazoase, cât și în achiziția apei minerale plate. 

•    Compoziția apei (24,6%).  

Pretul accesibil și calitatea ridicată in top 3 atribute atunci când vine vorba de cumpărarea apei îmbuteliate

Reveal Marketing Research a înregistrat atributele cele mai importante pentru români, atunci când cumpără apă îmbuteliată. Astfel, studiul a ajuns la următoarele concluzii în privința apei minerale plate : cele mai important atribut menționat de 40,6% dintre consumatori este accesibilitatea prețului, urmat de, calitatea ridicată a produsului cu 32,6%, apoi atributul referitor la puritatea apei cu 31,3%. În ceea ce privește apa minerală carbogazoasă, cele mai importante atribute sunt deopotrivă: calitatea ridicată a produsului (38,6%), accesibilitatea prețului ( 38,3%) și puritatea apei (30,2%). 

Aceste rezultate pot fi utile pentru producătorii de apă îmbuteliată la nivel de comunicare. Pentru a identifica cele mai bune strategii de comunicare cu publicul țintă, brandurile pot apela la studii de imagine de brand pentru a descoperi ce aspecte influențează nivelul lor actual de notorietate prin siguranța pe care o transmit și cum pot acționa pentru a-l îmbunătăți.

Pe lângă nivelul de notorietate, studiul a analizat și consumul declarat de apă îmbuteliată și a identificat din ce medii consumă în medie românii. Astfel că pe primul loc se află mediul urban (44%), respectiv mediul rural (36,7%). 


Metoda folosită a fost CAWI (Computer Assisted Web Interview) și au fost derulate 1010 interviuri online cu respondenți cu vârsta peste 18 ani, online users, pe un eșantion reprezentativ la nivel național urban și rural. Studiul a fost realizat în perioada 23.04 – 04.05 2021. Eroare de eșantionare +/- 3%. Nivel de încredere 95%.

_________________

Despre Reveal Marketing Research

Reveal Marketing Research este o companie de cercetare de piață full-service, specializată în marketing research, studii sociologice, customer insight, business strategy, market development. Cu o expertiză în peste 20 de industrii, Reveal Marketing Research crede că cercetarea de piață reprezintă baza deciziilor corecte și a poziționării brandurilor. Soluțiile calitative și cantitative ajută de peste 12 ani companii din România și Europa. 

Digitalizarea pieței de transport și logistică în 2021

Jucător de referință în domeniu, compania Gebrüder Weiss România estimează că piața locală de transport și logistică va raporta în acest an un avans ușor comparativ cu 2020, în condițiile concretizării în mai mare măsură a proiectelor guvernamentale anunțate pentru sprijinirea mediului de business pentru combaterea efectelor pandemiei.

Viorel Leca, director general al Gebrüder Weiss România

Viorel Leca, director general al Gebrüder Weiss România, subliniază: „În 2020, piața transporturilor a fost printre primele impactate de criza generată de izbucnirea pandemiei de Covid-19. Acest lucru a fost determinat în special de faptul că prima țară afectată, China, este principalul partener importator în relația cu UE și a doua piață de export, iar întârzierile în livrarea de mărfuri, în special în transport aerian și terestru, au adus cu sine efecte în cascadă și pierderi economice majore. Propagarea Coronavirus în Europa a afectat parteneri comerciali principali ai țării noastre, precum Italia, acest lucru reprezentând o provocare pentru mediul de business local”. Totodată, remarcă la nivelul anului trecut o accentuare a digitalizării companiilor din domeniul de transport și logistică, determinată de orientarea tot mai mare a clienților către comerțul online.

Gebrüder Weiss România semnalează că „în ceea ce privește evoluția segmentului de transporturi, datele INSSE raportate la anul 2020 arată că transportul rutier de mărfuri a înregistrat o creştere cu cca. 4% pentru volumul mărfurilor transportate, comparativ cu 2019. În cazul transportului feroviar, volumul mărfurilor indică o scădere cu 15,5% faṭă de anul precedent, în timp ce în transportul maritim a avut o scădere cu 11,1%. Totodată, transportul aerian, unul dintre cele mai afectate de criza pandemică, a înregistrat o diminuare cu 14,6% comparativ cu anul anterior în ceea ce privește volumul mărfurilor transportate. Datele INSSE mai arată că, în transportul rutier internaţional de mărfuri, 92,9% din totalul mărfurilor descărcate au provenit din State Membre ale Uniunii Europene ṣi 91,8% din totalul mărfurilor încărcate au avut ca destinație State Membre ale Uniunii Europene. Astfel, cele mai mari cantităţi de mărfuri au provenit din Germania (21,8%), Ungaria (15,7%) şi Italia (10,2%), iar în ceea ce priveṣte încărcările, 20,1% din volumul mărfurilor au avut ca destinaţie Germania, 14,8% Italia şi 11,9% Ungaria”.

Viorel Leca apreciază: „Raportat la piața locală de transport și logistică în 2021, suntem rezervați și estimăm doar un avans ușor sau chiar o stagnare. Chiar dacă guvernul a propus proiecte menite să susțină mediul de business, nu există, la acest moment, un grad suficient de mare de transparență al acestora pentru a putea ști în ce măsură va influența segmentul transporturilor”.  

În opinia lui Viorel Leca, „principalele probleme cu care se confruntă industria de profil sunt infrastructura deficitară, impredictibilitatea mediului economic și politic local, dar și flexibilitatea costurilor cu personalul în contextul volatilității pieței muncii”. Previziunea sa este că „și în acest an, digitalizarea este principalul trend ce va impune schimbări în piața de profil. Astfel, pe termen scurt și mediu, segmentul va fi marcat de automatizări, accesarea de soluții de inteligență artificială, real-time visibility și integrarea tehnologiilor.

Raportat la dimensiunea pieței de transport și logistică, reprezentantul Gebrüder Weiss România subliniază că este dificil de cuantificat, deoarece aceasta cuprinde atât jucătorii care oferă un portofoliu complet de servicii, cât și pe aceia care acoperă doar un segment, cum ar fi doar partea de transport sau doar cea de soluții logistice. Din perspectiva clienților acestei piețe, 70% beneficiază de servicii de transport (rutier, feroviar, aerian, maritim), în timp ce restul de 30% accesează exclusiv spațiile logistice.

Referitor la spațiile logistice, cele mai multe se regăsesc în zona Bucureștiului, pe locul al doilea fiind zona Vest – Nord-Vest, în raport direct proporțional cu gradul de dezvoltare al regiunilor respective, dar și cu infrastructura de transport (accesul la autostrăzi). Topul zonelor cu cel mai mare stoc de spații logistice este urmat de Centru și Sud”. Concluzia este că „pe lângă București, în următoarea perioadă vom asista la o dezvoltare accelerată a stocului de spații logistice mai ales în zonele central – vestice, cum ar fi Timișoara sau Cluj-Napoca”.

Gebrüder Weiss este prezentă în România din 1994, bazându-se „pe o infrastructură națională de hub-uri logistice situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța și Craiova. Compania oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi și asigură servicii flexibile de distribuție prin transport rutier, feroviar, aerian și maritim. Din 2018, compania a lansat în România şi un serviciu de livrări la domiciliu, axat pe comenzile de marfă tip cargo – Home Delivery, iar în 2020 a deschis un hub logistic dedicat acestui serviciu, de unde sunt gestionate operațiunile de cross-docking, terminalul deservind întreaga țară. Ca parte din strategia digitala, Gebrüder Weiss a lansat la începutul anului 2020 platforma ETA (en. Estimated Time of Arrival), prin care clienții companiei pot urmări procesul de expediere online, inclusiv timpul estimat de sosire a comenzilor. Gebrüder Weiss oferă acest serviciu digital pentru transportul de marfă în regim de grupaj în toate locurile unde compania efectuează livrarea finală”.

Primul test românesc antigen Covid-19 pentru uz personal

0

A fost validatprimul și deocamdatăsingurul autotest creat și produs în Romania pentru diagnosticarea Covid-19.DDS Diagnostic este prima companie din România care produce și comercializeaza teste rapide pentru diagnosticarea Covid-19 certificate de Agenția Națională a Medicamentului și a Dispozitivelor Medicale din România pentru Autotestare – utilizare personală.

Autotestele sunt caracterizate ca „neinvazive, se pot face în orice moment al zile, fără supraveghere medicală și au o acuratețe foarte mare. Tamponul nazal se introduce doar 2-3 cm în nas. Procesul de recoltare este identic cu acela prin care, cu un tampon, se curăță interiorul nării, nu irită și nu creează niciun fel de neplăcere persoanei care dorește să se testeze.Testarea rapidă rămâne principala metodă de limitare a infectărilor cu SARS-CoV-2, alegerea testului rapid ușor de folosit și cu acuratețea cea mai ridicată fiind esențială. Experiența DDS Diagnostic în domeniul cercetării medicale și inovarii în sectorul produselor de diagnostic este încă o dată confirmată prin acreditarea și certificarea oficială a produselor sale de diagnostic Covid-19”.

Dana Stan, fondatorul și liderul echipei de cercetare DDS Diagnostic, subliniază: „Demersul de certificare oficială a testului rapid produs de noi ca Autotest s-a făcut cu scopul de a susține și ușura procesul de testare în masă și în România, așa cum au făcut și alte țări europene, precum Germania, Franța, Austria, prin validarea testelor pentru uz personal. Autotestarea permite deblocarea rapidă a multor domenii de activitate importante, cum sunt Educația, Cultura, HoReCa etc. Cel mai mare avantaj este faptul că, prin acest produs, testarea nu mai este condiționată de prezența personalului medical autorizat, ceea ce permite evaluarea simplă, eficientă și la scară largă a infecțiilor cu  SARS-CoV-2 în rândul elevilor, a personalului HoReCa, și a celorlalte categorii socio-profesionale blocate de mai bine de un an din cauza pandemiei”.

ECHIPA DDS Diagnostic, ©DDS Diagnostic

Avantajeleautotestelor antigen marca DDS Diagnostic pentru depistarea infecției SARS-CoV-2 sunt:

  • Permit utilizarea personală/autorecoltarea fără niciun fel de risc
  • Se fac fără supraveghere medicală
  • Sunt foarte ușor și simplu de utilizat, fiind complet neinvazive
  • Au o precizie de peste 98%
  • Proba se poate recolta în orice moment al zilei, fără o pregătire prealabilă a persoanei care se testează
  • Proba nazală este cea mai relevantă pentru SARS CoV-2, având în vedere că este un virus al căilor respiratorii

Este de reamintit că „DDS Diagnostic este prima companie din România care produce si comercializează acest tip de teste, disponibile pentru achiziționare de către publicul larg, online și în rețelele de farmacii și magazinele partenere, listate pe ddsdiagnostic.com/parteneri”.

CEC Bank acordă finanțări prin programul AGRO IMM Invest

CEC Bank acordă finanțări prin programul AGRO IMM Invest, care oferă acces antreprenorilor din agricultură la credite cu dobânzi avantajoase și garanții de stat, precum și la sume nerambursabile de până la 10% din valoarea finanțării.  

„CEC Bank este unul dintre cei mai mari finanțatori ai agriculturii, iar acest domeniu se află pe primul loc în topul finanțărilor CEC Bank în 2020, cu volume de peste 1 miliard de lei, fiind urmat de construcții și industrie. Pentru antreprenorii din agricultură, CEC Bank s-a dovedit un partener de încredere și va continua să fie și în viitor. Suntem singura bancă din România cu o  prezență teritorială semnificativă în zonele rurale și în orașele mici, și suntem și fizic aproape de clienți”, a declarat  Bogdan Neacșu, director general al CEC Bank.

Agro IMM Invest este un program guvernamental care ajută fermierii și întreprinderile din agricultură, acvacultură, pescuit și sectorul alimentar să obțină finanțări pentru activitatea curentă sau pentru investiții, în condiții avantajoase.

Prin acest program, clienții pot beneficia de un grant (sume nerambursabile) de până la 10% din valoare finanțării și de garanții de stat – prin FNGCIMM –  de până la 90% din valoarea creditului.

Dobânda pentru creditele AGRO IMM Invest este subvenționată de stat pe o perioadă de 8 luni. După această perioadă, dobânda va fi ROBOR la 3 luni, la care se adaugă o marjă fixă de 2,5% în cazul creditelor pentru activitatea curentă, respectiv 2% în cazul creditelor pentru investiții. Comisioanele FNGCIMM (de risc și de administrare) sunt subvenționate de stat în proporție de 100%, pe toată durata de creditare.

Plafonul maxim al creditelor Agro IMM Invest, pe care un client le poate solicita, nu poate depăși 10 milioane de lei (credit pentru investiții și/sau pentru capital de lucru).

Programul nu permite refinanțări ale creditelor în derulare. În plus, creditele din cadrul programului nu pot fi utilizate pentru implementarea proiectelor finanțate din ajutoare de stat/fonduri europene.

_________________

Despre CEC Bank

CEC Bank este instituția financiară cu cea mai lungă tradiție pe piața din România. Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă rețea națională, cu peste 1.000 de sucursale și unități teritoriale și active de peste 41,25 miliarde lei, la sfârșitul lui 2020.

CEC Bank este o bancă universală de top pe piața românească, care oferă o gamă completă de produse și servicii persoanelor fizice, IMM-urilor și corporațiilor mari, prin multiple canale de distribuție: unități bancare, rețele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking și phone-banking (Tele CEC).

Statul român, prin Ministerul Finanțelor Publice, este unicul acționar al CEC Bank.

Mai multe detalii despre produsele și serviciile oferite de CEC Bank pot fi obținute în orice unitate a Băncii, apelând gratuit Serviciul suport clienți la numărul de telefon 0.800.800.848 sau accesând site-ul www.cec.ro.

Consiliul IMM, susținere pentru Vazil Hudák în funcția de SME Envoy la nivel european

Comisia Europeană și-a anunțat intenția de a-l numi pe Vazil Hudák în funcția de SME Envoy, în condițiile actualizării strategiei industriale a UE „pentru a se asigura că ambiția sa industrială ține seama pe deplin de noile circumstanțe care au urmat crizei Covid-19 și contribuie la transformarea într-o economie mai durabilă, digitală, rezistentă și competitivă la nivel global”.

Subliniind că „dimensiunea IMM-urilor se află la baza strategiei industriale actualizate a UE, cu sprijin financiar și măsuri adaptate pentru a permite IMM-urilor și întreprinderilor noi să adopte tranzițiile duble”, CE propune „noi măsuri pentru consolidarea rezistenței pieței unice, abordează necesitatea de a înțelege mai bine dependențele în domeniile strategice cheie și prezintă o cutie de instrumente pentru a le aborda. Strategia actualizată răspunde, de asemenea, apelurilor de identificare și monitorizare a principalilor indicatori ai competitivității economiei UE în ansamblu: integrarea pieței unice, creșterea productivității, competitivitatea internațională, investițiile publice și private și investițiile în cercetare și dezvoltare”.

În acest context, Florin Jianu, președinte Consiliului Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din România, accentuează: „Suntem convinși că experiența vastă atât în sectorul privat cât și public precum și poziția de ministru al economiei a domnului Vazil Hudák va aduce o nouă viziune în ceea ce privește deschiderea de canale de comunicare între Comisia Europeană, IMM-uri și organizațiile reprezentative ale acestora și va favoriza promovarea intereselor IMM-urilor în întreaga Comisie și asigurarea faptului că principiul mai întâi la scară mică este aplicat în mod eficient în noua strategie Europa 2020”.