THE DIPLOMAT BUCHAREST organizeaza prima editie a REAL ESTATE FORUM pe 26 Octombrie, in cadrul Hotelului InterContinental Bucuresti.

Conferinta este dedicata industriei imobiliare din Romania si prezinta perspectivele tendintelor conturate in anul precedent in cadrul segmentelor de dezvoltarii si administrarii de spatii de birouri, rezidentiale si logistice. 

Evenimentul invita la dialog autoritatile, asociatiile de urbanism si ale dezvoltatorilor din segmentele pietei imobiliare din Romania: birouri, rezidential si industrial. Discutiile din cadrul celor 3 sesiuni ale evenimentului abordeaza subiectele actuale pentru piata imobilitara si a investiiilor din acest segment, dezvoltand aspecte ce tin de siguranta si starea de bine a angajatilor, calitatea mediului, urbanism, integrarea eficienta a constructiilor si spatiilor imobiliare in infrastructura oraselor si aplicarea noile tehnologii in dezvoltarile urbanistice.  

Prin seria de evenimente dedicate acestui segment, venim in intampinarea companiilor si industriei imobiliare din Romania abordand subiecte de interes, opiniile factorilor de decizie si mesajul autoritatilor pentru a contribui la crearea unei infrastructuri urbanistice adaptate la nevoile actuale ale pietei.

AGENDA EVENIMENTULUI 

8:30- 9:30     Inregistrare Participanti   & Welcome Coffee 

9:30- 10:30 PANEL   |   OFFICE MARKET 

MUNCA DE LA DISTANTA vs. INTOARCEREA LA BIROU

Cele mai neobisnuite si extreme abordari ale functionarii mediului  de lucru pentru angajati si angajatori au fost aplicate in 2020, munca flexibila la birou sau sistemul de munca exclusiv la distanta declansand schimbari majore pe piata de birouri. Cu toate acestea, modelul hibrid la locul de munca s-a dovedit o solutie viabila si o alternativa pe piata de birouri din Romania pentru multe companii in 2020 si 2021. Unde se afla piata de birouri acum si cum a evoluat? Vedem revenirea coworking-ului si a prezentei fizice la birou?

  • Sistem de munca flexibil, munca la distanta si prezenta fizica la birou. Unde se aplica, cum si cand?
  • La ce sa ne asteptam in 2022 in privinta tendintelor la locul de munca?
  • Cum se adapteaza piata de birouri la noile realitati ale pietei muncii si ce solutii gasesc dezvoltatorii si administratorii de birouri? Ce feedback aveti din partea companiilor? 
  • Care este perspectiva dezvoltatorilor si administratorilor de birouri in ceea ce priveste dezvoltarea afacerilor in 2022, pe baza evolutiilor din acest an?
  • Ce impact a avut asupra experientei angajatilor acest an si ce solutii aduc companiile pentru imbunatatirea acesteia? 

TEHNOLOGIA – OMNIPREZENTA SI IMPLACABILA 

Impactul noilor tehnologii este remodelarea relatiei de afaceri dintre chiriasi si dezvoltatori / adiministratori ai spatiilor de birouri, din perspectiva imbunatatirii experientei de lucru, precum AI (inteligenta artificiala) sau IoT. Dezvoltatorii spatiilor de birouri ar trebui sa aiba in vedere strategii de servicii integrate, cu accent pe tehnologie in beneficiul utilizatorilor acestor spatii. 

  • Cele mai reusite modele de revenire la prezenta fizia la birou trebuie sa fie suficient de agile pentru a raspunde atat nevoilor angajatilor, dar si companiilor. Ce modele ar trebui sa luam in considerare si cum le aplicam?
  • Putem vorbi despre o cultura a sistemului de munca virtual si cum poate fi inclus acest concept in aceeasi ecuatie cu sistemul d munca ce presupune prezenta fizica la birou?
  • Ce este bine si ce este rau in mediul actual al pietei de birouri ca piata de afaceri?
  • Care sunt provocarile in ceea ce priveste munca virtuala pentru angajatori, angajati si dezvoltatori de birouri?
  • Ce presupune locuri de munca flexibile / spatii de lucru flexible pentru companii si cum pot beneficia de acestea?
  • Cum va evolua si la ce sa ne asteptam in privinta dezvoltarii pietei de birouri in Bucuresti si Romania?

10:30-10:45 Coffee break

10:45-12:00 INDUSTRIAL & LOGISTICS: BUSINESS AS USUAL? 

Segmentul imobiliar industrial este probabil cel mai putin afectat de criza indusa de pandemie de-alungul anului 2020 si 2021, deoarece ultimele evenimente au subliniat tendintele trecute, care erau deja destul de favorabile pentru acest segment, cum ar fi trecerea la comertul electronic, digitalizarea masiva, automatizarea si re-consolidarea (probabil resimtita peste pe termen mediu). Impreuna cu provocarile structurale ale Romaniei, lucrurile par destul de promitatoare atunci cand privim in perspectiva.

  • Segmentul Industrial & Logistic era de asteptat sa functioneze bine in 2021. Asteptarile au fost indeplinite pana acum in acest an? Care au fost principalii factori care au declansat cresterea?
  • Ce impact au AI, robotica, IoT si automatizarea industriala pe piata acestui segment din Romania?
  • Care sunt principalele tendinte de evolutie pentru piata industriala din Romania si la ce sa ne asteptam in urmatorii ani?
  • Care este tendinta preturilor chiriei in segmentul I&L si care sunt asteptarile cu privire la evolutia acestui indicator?
  • Care sunt principalele industrii care au permis cresterea cererii pe segmentul I&L din Romania?
  • Ce provocari putem spune ca are acest sector in Romania?

12:00-13:00 Networking lunch

Link inregistrare online eveniment: https://us02web.zoom.us/webinar/register/WN_ii8lecxJRlSdTzJAmKmfOQ

Evenimentul beneficiaza de sprijinul :

Evenimentul beneficiaza de sprijinul

PARTENERI GOLD Vastint, Immofinanz, AFI Europe Romania, COS

PARTENERI Speedwell, Crosspoint, Savills, Sea On, Wave

Asociatii partenere BUCHAREST REAL ESTATE CLUB, ANIS, BRCC, CLUJIT,

PARTENERI MEDIA Outsourcing Today, Automotive Today, Financial Intelligence, Economistul, Romania Durabila, Club Economic Bursa, Energynomics.

DISTRIBUIȚI