Studiu CIEL România: 84% dintre antreprenorii români așteaptă Black Friday ca să economisească de aproape 7 ori mai mult

Date:

Cei mai mulți antreprenori români, peste 80%, așteaptă Black Friday pentru a economisi de aproape șapte ori mai multdecât într-o zi normală. Aceștia plănuiesc să facă achiziții de 100 euro în medie pentru a-și dota companiile cu soluții de digitalizare,arată un studiu CIEL România, unul dintre cei mai importanți producători de software pentru afaceri.

Circa 84% dintre antreprenori spun că preferă să achiziționeze soluții software de Black Friday datorită prețurilor mult mai mici, digitalizarea fiind o prioritate pentru ei, mai ales în această perioadă incertă cauzată de pandemie, deoarece îi ajută eficientizeze activitatea și să reducă cheltuielile. În plus, aproape 98% dintre antreprenorii cu afaceri mici sunt dispuși să facă o achiziție de Black Friday, motivați de faptul că pot face economii substanțiale.

Totodată, 61% dintre companii au în plan să cumpere în medie două softuri, 22% alocă bugete pentru a achiziționa trei softuri, iar 17% au pe listă un singur soft, conform studiului CIEL România. Bugetul antreprenorilor pentru Black Friday variază între 60 euro și 120 euro.

“Pentru antreprenorii români Black Friday este o oportunitate uriașă de a face economii considerabile, motiv pentru care la CIEL organizăm de 9 ani de zile consecutiv această campanie de reduceri. Din analiza noastră reiese că cei mai mulți proprietari de afaceri vor să achiziționeze cu această ocazie softuri de gestionare a magazinelor online, softuri de salarizare, softuri de contabilitate sau softuri de gestionare a producției de diverse produse alimentare sau non-alimentare. Și soluțiile cloud sunt tot mai căutate datorită faptului că reprezintă o tehnologie sigură pentru business și pot fi accesate de oriunde și de pe orice dispozitiv, telefon, tabletă sau laptop”, declară Roxana Epure, managing partner CIEL România.

CIEL România organizează campania de Black Friday pe 12 noiembrie, cu un discount unic de 65% la o serie de softuri, fiind cea mai mare campanie de acest tip pentru antreprenori. Prețurile de Black Friday pornesc de la 58 euro pentru softuri care automatizează task-uri repetitive, iar o soluție cloud costă de la 72 euro, incluzând servicii de actualizare a softurilor și de suport tehnic.

Mai mult, conform studiului CIEL România, 92% dintre antreprenori își doresc să existe mai multe campanii Black Friday cu soluții, servicii sau echipamente IT sau non-IT pentru business, nu doar pentru clienții persoane fizice. Aproape toți respondenții la studiul CIEL România consideră că, pe lângă economiile considerabile, reducerile practicate de companii de Black Friday sunt reale deoarece prețurile nu fluctuează sau nu pot fi crescute artificial înainte de campanie.

”Black Friday este cel mai bun moment din an pentru antreprenori, mai ales pentru cei aflați la început de drum sau pentru afaceri mici, pentru care fiecare leu investit contează. Comportamentul de achiziție al unei companii devine foarte similar cu comportamentul unei persoane fizice.

De asemenea, pentru companiile de orice dimensiune tehnologia este cea mai rapidă și eficientă metodă de a reduce cheltuielile. Automatizând activități repetitive care consumă foarte mult timp, nu doar că va crește exponențial productivitatea angajaților, dar vor fi îmbunătățite operațiunile în companie”, explică Roxana Epure, managing partner CIEL România.

Interesul antreprenorilor pentru campanii de reduceri este în creștere de la an la an, iar pentru Black Friday 2021 CIEL România estimează vânzări cu 30% mai mari față de 2020.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic 

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe...

HIDROELECTRICA: Barajului Izvorul Muntelui – în perfectă siguranță după seism

În data de 28 martie 2024, în regiunea Moldova,...

Prevenirea fraudei: investiție-cheie pentru succesul businessului

de Denisa Simion (foto), Manager, Consultanță Financiară, Servicii Corporate...

OMNIASIG a plătit daune în baza polițelor de sănătate aproximativ  47 milioane de lei în 2023

OMNIASIG Vienna Insurance Group a plătit pentru cele aproximativ...