1 din 4 români sunt mai interesați de asigurările de viață

Date:

30% dintre români spun că principalul motiv care i-ar determina să încheie o poliță de asigurare de viață îl reprezintă veniturile mai mari, arată cea mai recentă ediție a Barometrului UNSAR – IRES privind Percepția riscului și cultura asigurărilor din România. Pe locul secund în acest top se situează o mai bună informare despre beneficiile asigurărilor (25%), urmată de o experiență nefericită (18%). De altfel, asigurările de viață și cele de sănătate se află în topul polițelor de care românii au fost interesați în 2022. Conform aceluiași studiu, 1 din 4 români declară că evenimentele din ultimul an i-au crescut interesul pentru asigurările de viață.

Creșterea nivelului de educație financiară a românilor este un pilon strategic al activității UNSAR. Astfel, în ceea ce privește gradul de informare cu privire la asigurări, 4 din 10 români se declară acum a fi bine și foarte bine informați. Internetul reprezintă principala sursă de informare, urmat de televiziune, 60% dintre români declarând că folosesc paginile web și platformele de social media pentru a se interesa despre asigurări.

Din dorința de a fi și mai aproape de români, în contextul în care nevoia de informație privind soluțiile de protecție financiară rămâne în continuare una importantă, UNSAR lansează astăzi o nouă ediție a campaniei de educație financiară #gatapentruVIAȚĂ.

„Noua campanie #gatapentruVIAȚĂ este dedicată tinerilor între 18 și 35 de ani și are drept scop o mai bună conștientizare a riscurilor la care ne expunem și a beneficiilor pe care le aduc asigurările de viață, cât și cele de sănătate, în condițiile în care deficitul de protecție din România se situează la o valoare semnificativă”, a declarat Adrian MARIN, Președinte UNSAR.

Anul acesta, mesajul campaniei – „Bucură-te de bine, protejează-te de greu” – este susținut de vloggerul Marian IONESCU „Mariciu”, care s-a alăturat demersului UNSAR, împreună cu familia lui. Povestea lor poate fi descoperită pe pagina dedicată a acestei campanii, găzduită de platforma Asiguropedia.ro.

„Nu este ușor pentru nimeni să se gândească la situații neprevăzute cum ar fi un accident sau o boală care îți afectează viața de zi cu zi, cu atât mai mult pentru tineri. Ei sunt însă primii care trebuie să știe că, indiferent de vârsta pe care o avem, este important să fim alături de cei dragi și să știm ce soluții avem la îndemână pentru a ne proteja financiar”, a declarat Alexandru CIUNCAN, Director General al UNSAR.


Barometrul UNSAR – IRES a fost realizat în mai 2022, pe un eșantion format din 1.000 respondenți cu vârsta între 18-50 de ani, utilizând metoda CATI (Computer Assisted Telephone Interviewing), cu o eroare maximă tolerată de ±3,1%, la un nivel de încredere de 95%.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...