Evaluarea Brand Finance Banking 500 2024: BT este al treilea cel mai puternic brand bancar din lume

Date:

Banca Transilvania a înregistrat de la un an la altul rezultate remarcabile în ceea ce privește valoarea și forța brandului, cu rezultate maxime în 2024.

Potrivit evaluării Brand Finance Banking 500 2024:

  • BT este unul dintre cele mai puternice branduri bancare din lume: a urcat pe locul 3, de pe locul 7, cu un Brand Strenght Index (BSI) de excepție, de 92,3/100.
  • Valoarea brandului Banca Transilvania a crescut cu 34% față de 2023 și a ajuns la 686,5 milioane de dolari, urcând 44 de locuri în clasament, pe poziția 252. Anul trecut, banca era pe poziția 297, cu o valoare de 513 milioane de dolari.

„Este o veste foarte bună pentru BT, dar și pentru România. Poziția Băncii Transilvania în rândul brandurilor bancare globale ne arată încă o dată importanța construirii unor branduri puternice, locale, care să poată concura cu succes cu companii care au o reputație foarte bună la nivel internațional. Arătăm astfel că se poate face treabă aici, în România”, a declarat Ӧmer Tetik, Director General al Băncii Transilvania.


BT a înregistrat în 2023 un profit de aproape 2.491 milioane lei, cu 14% mai mare decât în 2022 și a atras 623.000 de clienți noi, însemnând, în medie, 1.700/zi calendaristică. Finanțarea companiilor și a populației, creșterea activității operaționale și atragerea de noi clienți au fost motoarele băncii în cursul anului trecut.

Banca Transilvania a intrat în topul Brand Finance Banking 500 în anul 2018, pe locul 486, cu o valoare a brandului de 174 milioane de dolari.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Conferință privind mediul antreprenorial și perspectivele dialogului social

 Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din...

MedLife anunță o creștere de 22% a cifrei de afaceri consolidată pro forma în primul trimestru al acestui an

MedLife prezintă rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului...

Asigurare pentru recuperarea taxelor la maratoane, semimaratoane, curse de biciclete 

Compania Eurolife FFH Asigurări Generale anunță încheierea unui parteneriat...

Business pentru noi perspective domeniului medical 

Doi antreprenori din Cluj-Napoca, Emil Sâncrăian și Bogdan Haș,...