Aegon România, 14% creștere a primelor brute subscrise în 2021

Date:

Compania de asigurări de viață Aegon România, parte a grupului financiar internațional Aegon, anunță încheierea anului 2021 „cu un volum al primelor brute subscrise de 153,49 milioane lei, în creștere cu 14.09%, față de 2020 și o cotă de piață de 4.73%. Creșterea de 14,09% menține constantă poziția Aegon România între primele 6 companii de asigurări de viață de la noi din țară”. 

Sînziana Maioreanu (foto), CEO al Aegon România: „Am terminat anul trecut cu rezultate de care suntem mândri: sunt rezultatele perseverenței și ale muncii de echipă într-un an dificil, marcat parcă și mai puternic de pandemie, față de 2020. Piața românească a asigurărilor dă semne de maturizare în acest climat complex, inclusiv pe segmentul asigurărilor de viață, iar creșterea puternică înregistrată de industria noastră anul trecut ne arată că românii caută și accesează soluții care le dau mai multă încredere, confortul mental că au făcut ceva ei înșiși pentru siguranță și un viitor financiar mai bine pregătit pentru familiile lor. Creșterea despre care vorbim astăzi se datorează clienților noștri, care ne-au ales să le fim alături și care ne-au oferit încrederea lor – le mulțumim. La fel, mulțumim partenerilor de business, colaboratorilor noștri și echipei Aegon România. Când răzbești pe furtună, bucuria reușitei este mult mai profundă și valoroasă. 

Ne dorim să fim alături de clienții noștri la bine și la greu și facem în așa fel încât să le fim de ajutor în cel mai scurt timp posibil atunci când au nevoie cel mai tare de noi. De aceea, pentru noi, timpul de soluționare și de plată a daunelor este foarte serios luat în considerare.

Am fost alături și de clienții noștri care au avut de suferit din cauza Covid 19. Încă de la debutul pandemiei am decis ca, în mod excepțional, să despăgubim și în caz de pandemie și, astfel, am oferit clienților noștri sprijin financiar în valoare totală de 511.514 lei pe parcursul lui 2020 și 2021. În plus, din acest an am lansat pe piață o asigurare de viață, Fii Precaut. Aceasta  include în mod automat și despăgubiri pentru Covid 19, pe lângă celelalte beneficii care țin de despăgubiri în caz de spitalizare din boală sau accident și este o asigurare potrivită atât pentru adulți cât și pentru copii.”

Aegon România subliniază că anul trecut „a acordat clienților beneficii și despăgubiri în valoare totală de 33,74 milioane lei, iar timpul mediu de soluționare al dosarelor de daună a fost de 1,1 zile lucrătoare.

Rezultatele anului 2021 vin să confirme că piața asigurărilor se maturizează și că oamenii încep să înțeleagă mai bine importanța unui plan de rezervă în caz de neprevăzut pentru întreaga familie. Creșterea interesului pentru asigurările de viață și asigurările cu componentă de sănătate, precum și menținerea portofoliului de clienți sunt semne că produsele din portofoliul Aegon România răspund în continuare unor nevoi reale, adaptate contextului ultimilor doi ani”.

Aegon România face parte dintr-unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume, specializat în asigurări de viață, planuri de pensie și soluții pentru investiții și se caracterizează, la nivel mondial, printr-„o tradiție de peste 175 de ani. În total, cei peste 22.300 de angajați ai companiei oferă servicii financiare pentru aproximativ 34,4 de milioane de clienți din America, Europa și Asia. Aegon a intrat pe piața din România în 2007, prin compania de pensii private, și în 2008 prin compania de asigurări de viață. În prezent, Aegon are în România peste un milion de clienți și 150 de angajați”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Abonamentele Netflix bazate pe reclame sunt profitabile

Netflix este incontestabil numărul unu în sectorul divertismentului. Cele...

Consiliul Național al IMM susține orientările politice ale Ursulei von der Leyen

Consiliul Național al Întreprinderilor Private Mici și Mijlocii din...