Agenția Ideologiq, cifră de afaceri în creștere cu 55% în 2021 față de 2020

Date:

Agenția de marketing și tehnologie Ideologiq anunță încheierea anului 2021 cu o creștere a cifrei de afaceri cu 55% a, comparativ cu anul precedent: „Afacerile agenției de pe parcursul anului trecut au depășit 2,2 milioane de euro. Extinderea operațiunilor pe teritoriul Greciei și Croației și respectiv, a serviciilor din portofoliu sunt factori care au contribuit la creșterea organică a rezultatelor din ultimul an. Pentru anul 2022, Ideologiq și-a propus atingerea unei cifre de afaceri de 2,5 milioane de euro”.

Adrian Ichim, fondator și partener Ideologiq: „În ultimii ani ne-am concentrat forțele pentru a dezvolta agenția Ideologiq din toate punctele de vedere, să oferim servicii de calitate, să avem clienți satisfăcuți și nu în ultimul rând, să avem alături o echipă de profesioniști dedicați și pasionați de acest domeniu, iar aceste aspecte au contribuit la evoluția agenției. Faptul că în anul 2021, încă un an dificil și impredictibil din cauza crizei sanitare, am reușit să mai facem un pas atingând o cifră de afaceri de 2,2 milioane de euro, ne bucură și ne demonstrează că strategia noastră este eficientă și fructuoasă”, spune Un alt factor care a contribuit la evoluția pozitivă a rezultatelor a fost dezvoltarea soluției de loyalty, care a crescut considerabil anul trecut cu peste 30 de procente. Totodată, dezvoltarea diviziei de creație și strategie a reprezentat un plus pentru agenție”.

Adrian Apostol, fondator și partener Ideologiq: „Deși echipa s-a mărit anul trecut, unul dintre aspectele foarte importante pentru noi a fost și va rămâne, fidelizarea angajaților noștri, precum și integrarea într-o manieră armonioasă a celor a noi veniți în echipă. Consider că atât timp cât avem alături de noi oameni motivați, restul lucrurilor pornesc de la sine. În plus, anul acesta avem în plan să continuăm dezvoltarea agenției pe trei paliere principale, și anume, identificarea permanentă de noi oportunități de colaborare din piață, creșterea în regiune a agenției și dezvoltarea de produse proprii de tip software”.

Ideologiq subliniază că „divizia de dezvoltare a software-urilor (aplicații mobile și aplicații de tip VR), soluțiile de organizare a evenimentelor în mediul online, precum și dezvoltarea zonei de performance au completat strategia agenției de anul trecut. Datorită acestor factori, Ideologiq a atras anul trecut în portofoliu alți cinci noi clienți din domenii precum FMCG, Telecom, Turism, Pharma și Sustainability.

Rezultatele importante de anul trecut au fost posibile cu ajutorul echipei Ideologiq formată din peste 35 de angajați, aflați atât pe teritoriul României cât și în Bulgaria, Grecia, Serbia, Croația, Slovenia și Ungaria.

Portofoliul curent de servicii al agenției cuprinde: strategie și consultanță pentru digitalizare, creație, branding, dezvoltare de platforme (site-uri, aplicații, magazine online), evenimente online, programe de loializare, comunicare social media, media & performance (SEO, CRO, Media planning & buying)”.

Ideologiq este cunoscută ca „o agenție de marketing și tehnologie cu experiență de peste 12 ani în dezvoltarea de tehnologie și comunicare digitală, în piețele din regiunea SEE-CEE, în special în România. 

Agenția Ideologiq oferă clienților soluții și servicii de: consultanță, strategie, creație, branding, dezvoltare de programe de loializare (B2B, B2C și EVP), dezvoltare de tehnologie și platforme software (web, mobile, e-commerce, AR, VR), comunicare socială online, optimizări ale performanței online (SEO, UX, CRO, PPC), implementarea evenimentelor (online, offline sau hibrid).

Ideologiq este, în acest moment, una dintre cele mai recunoscute agenții de marketing și tehnologie din România, formată dintr-o echipă de peste 30 de persoane în București, la care se adaugă reprezentanții din birourile regionale ale companiei din Zagreb și Belgrad, care coordonează activitatea Ideologiq Adria și respectiv birourile din Atena și Salonic, care coordonează activitatea Ideologiq Aegean. Mai mult de jumătate dintre membrii echipei Ideologiq sunt seniori cu peste zece ani de experiență în dezvoltarea de tehnologie, marketing și comunicare. 

Printre clienții agenției se numără: Pfizer, Boehringer-Ingleheim, Bricodepot, Holcim, Smithfiled, Green Group, Castrol, Michelin, Porsche, Max Bet, Raiffeisen, ALPLA sau Medsana”.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Mihai Daraban: Consiliul de afaceri România – EAU își va începe activitatea în scurt timp 

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României...

Politică şi politicianism în procesul integrării europene a României 

| de Prof. univ. dr. Vasile Pușcaș, membru corespondent al Academiei Române 

DIGI se pregătește pentru lansarea serviciilor în Belgia

DIGI a făcut încă un pas în procesul de...

Finanțare, sustenabilitate, tehnologie: comandamentele FoodIntelForum AQUA Carpatica pentru tot anul

Timpul trece iar ecourile puternice ale FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția...