Agenția „pastel” susține comunicarea evenimentului de business Startarium PitchDay

Date:

Agenția „pastel” a câștigat pitch-ul în urma căruia a devenit agenția care „gestionează strategia și implementarea campaniei de comunicare integrată a evenimentului emblematic Startarium PitchDay. Ediția de anul acesta, a cincea de până acum, vine cu o identitate nouă, Românii sunt antreprenori, menită să celebreze spiritul antreprenorial național, cu premii de 100.000 de euro, nerambursabili. 

„pastel” precizează că, „sub conceptul câștigător «Dacă ideea ta e un unicorn nedescoperit?», evenimentul Startarium încurajează românii să descopere potențialul ascuns al afacerilor lor și să acționeze pentru a le ajuta să atingă următorul nivel de succes. Echipa pastel semnează identitatea vizuală a evenimentului, strategia de comunicare, creația și brandingul, precum și PR-ul tradițional și social media. Relațiile cu influencerii și liderii de opinie, deși subordonate strategiei generale, sunt gestionate de către echipa Startarium”. 

Dana Nae Popa, Owner & Managing Director pastel: „Competiția Startarium Românii sunt antreprenori ne-a motivat și ne-a entuziasmat încă de la primirea briefului. pastel este, în sine, un business antreprenorial care a crescut și a ajuns la maturitate, așa că suntem mereu alături de inițiativele care sprijină mediul de afaceri și inovația. Este o bucurie pentru noi să lucrăm cu un client cum este Startarium, care ne împărtășește valorile, și să contribuim activ la identificarea ideilor de afaceri care merită susținute.” 

Vlad Craioveanu, CEO & cofondator Impact Hub Bucharest: „Ne-au bucurat de la început entuziasmul și creativitatea echipei pastel de a lucra împreună la acest proiect ambițios. Startarium PitchDay a revenit în forță după trei ani de pauză, sub o nouă denumire și o nouă identitate – Românii sunt antreprenori. Ne doream alături de noi o agenție matură, dar cu spirit antreprenorial, multă creativitate și zvâc, care să readucă în prim plan, într-o formă reinventată, acest eveniment emblematic care celebrează spiritul antreprenorial al românilor. Ne bucurăm că am găsit toate aceste atribute reflectate în munca echipei Pastel.”

După cum reamintește „pastel”, „competiția Românii sunt antreprenori este destinată tuturor celor care au o idee de business, fie că au sau nu o societate înființată, startupurilor (1-3 ani de la fondare) și afacerilor cu 3-5 ani de activitate. Înscrierile s-au încheiat pe 12 noiembrie, iar marele eveniment va avea loc pe 29 noiembrie, când finaliștii își vor prezenta pitch-urile la scenă deschisă, în fața publicului și a juriului. 

Românii sunt antreprenori este o competiție Startarium, inițiată de Impact Hub Bucharest și ING Bank, susținută de Pluxee”.

Echipa pastel: Dana Nae Popa – owner & managing director, Laura Iane – director de creație; Ana Doaga – Head of PR; Mihaela Stoica – Head of BTL; Diana Gordon – account director; Vlad Giogu – senior art director; Cristina Dandu – art director; Ionuț Ungureanu – senior copywriter; Nicoleta Apostol – PR & influencer marketing manager; Ioana Duca – PR & CSR manager; Lucia Cîmpeanu – social media specialist

Echipa Startarium: Vlad Craioveanu – CEO & Cofondator Impact Hub Bucharest; Paul Călin – Project Manager Startarium; Andra Duță – Marketing Manager Impact Hub Bucharest; Cezara Copăcianu – Communication Coordinator Startarium; Ioana Pasc – PR & Communication Specialist Impact Hub Bucharest; Maria Bercea – Content Manager Startarium; Robert Gombos – Community Manager Startarium

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Asociația pastel și Hidrolectrica dotează secția de recuperare medicală a Sanatoriului Balneoclimateric din Bușteni

Hidroelectrica este partenerul celei de-a doua ediții a proiectului...

Fondul Proprietatea: pierdere de 5,8 milioane lei, în primul trimestru din 2024

Fondul Proprietatea a publicat astăzi rezultatele financiare preliminare...

Studiu Genuin: românii introduc sustenabilitatea în designul interior

Din dorința de a înțelege percepțiile și alegerile românilor...

Grupul MOL a inaugurat o fabrică de polioli în urma unei investiții de 1,3 miliarde de euro

Grupul MOL a inaugurat o fabrică de polioli la...