Agenție românească distinsă cu Marele trofeu Health & Pharma pentru cea mai bună campanie de PR din Europa

Date:

Agenția de marketing și PR MPR Agency a câștigat trofeul Gold la categoria Health & Pharma, în competiția internațională The European Excellence Awards, deschisă celor mai bune campanii de PR ale anului. 

Marele trofeu a fost câștigat pentru campania „De departe, cea mai frumoasă!”, care promovează importanța prevenției în lupta cu cancerul de sân. Evaluarea de către juriu a avut în vedere inovația, implementarea, strategia și impactul celor mai bune campanii de comunicare și PR ale anului.

Andreea Cristea, MPR Agency

Andreea Cristea, CEO MPR Agency: „Conceptul creativ din spatele campaniei «De departe, cea mai frumoasă», a fost, fără doar și poate, unul puternic. Mai departe, implementarea întregului proiect, discuțiile cu pacientele protagoniste în campanie, testimonialele acestora, au generat o încărcătură emoțională uriașă și mă bucur că am reușit să o transpunem atât în scris cât și în materialele video ale campaniei. Mai departe însă, adevărata victorie a fost că emoția pe care am generat-o nu s-a risipit ci s-a transformat în acțiune. Iar în sănătate, acțiunea se traduce simplu, prin vieți salvate. În urma campaniei, în cadrul Medisprof Cancer Center din Cluj programările pentru efectuarea controalelor de rutină au crescut cu 148% în rândul femeilor cu vârsta cuprinsă între 18 și 29 de ani. O victorie imensă, având în vedere că acest interval de vârstă are cea mai scăzută rată de interes în ceea ce înseamnă prevenția în sănătate.”

Într-o țară în care principala cauză de deces a femeilor este cancerul de sân, creșterea interesului pentru prevenție înseamnă familii care rămân întregi, înseamnă copii care au șansa să fie crescuți în continuare de mamele lor și înseamnă părinți care nu trebuie să își îngroape copiii. Ne-am dorit ca cei care vor lua contact cu campania „De departe, cea mai frumoasă”, să fie impulsionați să acționeze. Să se intereseze care sunt analizele necesare pentru categoria lor de vârstă, pentru categoria copiilor, părinților, fraților și prietenilor. Să dea acel telefon doctorului, să facă acea programare pentru ei sau cei dragi lor. Pentru că, în final, este una dintre cele mai puternice dovezi de iubire pe care le pot arăta.”

Carolina Udrea, director general și cofondator Medisprof Cancer Center: „Pacienții noștri sunt cu toții foarte frumoși. Am avut ocazia să vedem, gratie campaniei, femei frumoase, luptătoare, învingătoare, curajoase. Sunt doar unele din sutele de pacienți pe care îi întâlnim zilnic. În momentele bolii frumusețea lor interioara se dezvăluie celor din jur, strălucitoare și plina de speranță. Sunt cu toții oameni speciali, încărcați cu povești de viață, cu bunătate, cu căldură. Oameni pentru care trebuie să luptăm, în locul cărora trebuie să ne transpunem, pe care trebuie să-i îndrăgim și să-i ajutăm. Aceasta campanie trebuie să fie doar începutul luptei pentru viața lor. Deschidem ochii pentru fratele, vecinul, prietenul nostru bolnav cu cancer.”

Campania a fost lansată pe 8 martie 2022, de Ziua Internațională a Femeii și este caracterizată prin faptul că „aduce în prim plan șase paciente oncologice ale Medisprof Cancer Center care vorbesc despre momentele dificile prin care au trecut și își arată cu mândrie cicatricile într-un pictorial impresionant semnat de Mihaela Noroc, autoarea Atlasului frumuseții, ca un semn a ceea ce sunt cu adevărat: dovada că au învins cancerul! 

Toate cele șase paciente au acceptat să-și spună poveștile într-o serie de interviuri emoționante ca un sprijin emoțional pentru toate persoanele care luptă împotriva cancerului. Ca o reamintire pentru toate femeile să-și facă timp pentru examenul anual de depistare a cancerului de sân și ovarian. Ca un semnal de alarmă pentru mass-media că împreună putem învinge cancerul prin creșterea gradului de conștientizare și sprijinirea supraviețuitorilor de cancer. 

Mesajul lor a atins peste 1.000.000 de persoane într-o lună prin intermediul afișărilor media, a fost preluat în zeci de articole din presă și a deschis discuția și pe rețelele de socializare, astfel că și alte paciente s-au simțit încurajate să-și împărtășească propriile povești și fotografii. 

Mesajul campaniei a fost susținut de Farmec și dus mai departe voluntar de Media Pro, cel mai mare trust media din România, și revista Biz”.

Echipa MPR Agency este formată din Andreea Cristea – CEO, Ionela Mândruță – Account Manager, Cristina Ersen – Head of PR, Marius Vlad – Creative Director, Alexandru Popa – Graphic Designer, Liliana Maier – Head of SEO, Mihai Dorobanțu – Head of Digital, Diana Constanța – Copywriter, Vlad Țîrcomnicu – Developer.

MPR Agency are o experiență de zece ani în domeniul comunicării în sănătate și „este de cinci ani partener exclusiv Global Health Marketing & Communications, cel mai mare grup independent de agenții specializate în marketing în sănătate la nivel mondial, cu prezență în peste 60 de țări.  

Cu o integrare profundă de know how în promovarea online, MPR Agency dezvoltă campanii și concepte inovatoare atât pentru clinici și spitale din România, cât și pentru companii farmaceutice, companii de healthtech, biotehnologie sau startupuri medicale. Echipa MPR Agency reuneşte specialişti din toate ariile de marketing și comunicare, cu o experienţă vastă dobândită atât în cadrul unor agenţii de relaţii publice, cât şi în cadrul unor companii importante. Punând prevenția medicală pe primul loc, anual, MPR Agency alocă pro bono 10% din timpul de producție al agenției unui ONG din domeniul sănătății.

Portofoliul de clienți al agenției include exclusiv companii din sfera medicală și medtech: Leventer Group, Neuroaxis, Spitalul Zetta, Ovidius Clinical Hospital, htss, Clinicile Trident, Digestmed, Biofarm”.  

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Acționarii One United Properties au aprobat plata unui dividend în valoare de 75,9 milioane de lei pentru anul financiar 2023

One United Properties (BVB: ONE), principalul investitor și dezvoltator...

Peste o mie de joburi remote disponibile în industria tech

Startup-ul inovator nPloy din Europa Centrală și de Est...

Bibliotecă pentru comunitate susținută de brandul Bookster

Brandul Bookster, care oferă angajaților acces la peste 130.000...