Compania românească specializată în producția de suplimente alimentare și ceaiuri Alevia anunţă realizarea în 2018 a unei cifre de afaceri în valoare de 5.900.000 euro, în creștere cu 10% față de anul anterior. Profitul a fost de 750.000 euro. Anul trecut, compania a finalizat toate lucrările pentru spațiile noi de producție și depozitare (3000 mp), printr-o investiție de 2 milioane euro (dezvoltarea capacității de producție și retehnologizare).
Noutăţile anului trecut sunt: produse din gama food, gama de ceaiuri premium Tabieturi (9 sortimente de ceai, cu plicuri ambalate individual). Portofoliul de produse a ajuns la 340: gama de suplimente – 163 de produse, ceaiuri – 104 sortimente, siropuri – 9 pentru adulți și 8 pentru copii, produse food – 46 de produse, creme – 12 produse.
Cele mai mari creșteri în 2018 au fost la gama food, gama de creme, gama de ceaiuri. Ponderea în business este de 61% suplimente, 20% ceaiuri, 9% creme.
Ţinta pentru 2019 este creșterea cifrei de afaceri cu 10% prin consolidarea vânzărilor de comprimate și dezvoltarea acestei game cu 15 produse noi. De asemenea, este vizată dezvoltarea portofoliului de clienți.