Allview vizează intrarea pe piața serviciilor de nutriție și sănătate

Date:

Compania Allview (Visual Fan SA, listată la Bursa de Valori București sub simbolul ALW) a realizat în 2021 o creștere a cifrei de afaceri cu aproape 17% față de anul anterior (de la 103 milioane lei la peste 121 milioane lei) și o majorare a profitului net cu peste 20% faţă de 2020 (de la 7 milioane de lei la 8,4 milioane de lei). 

Totodată, Allview anunță că „la nivel de estimări ale bugetului consolidat previzionat pe anul 2022 (include bugetele societăților din grup în funcție de procentul deținut în fiecare dintre acestea: Intervision Trading, Headlight Solutions și Visual EV Distribution), compania Visual Fan mizează pe creșterea cifrei de afaceri cu aproximativ 13% față de valoarea înregistrată la finalul anului 2021 (137 milioane lei față de 121 milioane lei) și majorarea profitului net estimat cu aproximativ 15% față de valoarea realizată în 2021 (9,6 milioane lei față de 8,4 milioane lei)”.  

Lucian Peticilă

Lucian Peticilă, CEO Visual Fan SA (Allview): „Pentru Grupul Visual Fan, anul 2022 va fi plin cu provocări, dar va integra și un nou concept pentru dezvoltarea business-ului într-un mod sustenabil, prin strategia By-Green –  primul proiect în această direcție este Allview ERA Health. Astfel, investițiile realizate în 2021 vor prinde contur și ne vor ajuta să extindem activitatea companiei la nivel național și european. Ne-am propus să rămânem concentrați pe nevoile clienţilor noştri și dezvoltarea portofoliului de produse din activitatea de bază, dar avem în plan și proiecte noi, care presupun inovare tehnologică, un plus de valoare pentru comunitate și societate.”

Allview subliniază că „strategia By-Green reprezintă un întreg concept care privește activitatea de ansamblu a companiei și integrează multiple proiecte cu impact puternic asupra naturii și mediului înconjurător (reducerea risipei alimentare, încurajarea consumului de alimente locale, utilizarea energiei verzi, eliminarea consumului de combustibili fosili). 

Aplicația Allview ERA Health, prelansată în prima parte a acestui an, stă la baza demersului de a intra pe piața serviciilor destinate nutriției și sănătății. Aceasta se diferențiază în piață prin capacitatea de educare a utilizatorilor în termeni personalizați și transformarea unui comportament alimentar obișnuit într-un stil de viață sănătos și responsabil, ceea ce conduce la creșterea calității vieții consumatorilor. Aplicația este foarte ușor de utilizat: doar după simpla cântărire cu cântarul corporal Allview ERA Scale, clienții pot obține propriul asistent personal de nutriție, care oferă numeroase rețete personalizate în funcție de necesarul de vitamine și minerale, pe lângă macronutrienți. Toate aceste sugestii și recomandări au ca scop final îmbunătățirea stilului de viață, deprinderi alimentare sănătoase pe termen lung, prevenție în vederea reducerii diverselor afecțiuni cronice, precum și eliminarea risipei alimentare. În plus, aplicația se poate utiliza și prin introducerea manuală a datelor compoziției corporale, însă pentru o acuratețe mai mare se recomandă utilizarea cântarului corporal Allview ERA Scale. Anul acesta, brandul Allview plănuiește să lanseze noi proiecte integrate în strategia By-Green.

Un alt proiect de anvergură care face parte din strategia By-Green are ca obiectiv pătrunderea în sfera energiei din surse regenerabile, cu impact puternic în reducerea emisiilor de gaze cu efect de seră, scăderea dependenței de combustibilii fosili, care contribuie la reducerea costurilor utilizatorilor, independenței din punct de vedere energetic și protejarea mediului înconjurător.

Și pentru cea mai nouă companie intrată în familia Visual Fan, Visual EV Distribution SRL, există un plan de dezvoltare pentru anul 2022, iar acesta presupune lansarea a 4 showroom-uri în țară”.  

Lucian Peticilă, conturează astfel perspectiva pentru 2022: „Rămânem optimişti şi încrezători în redresarea economică din acest an, mai ales că urmează să marcăm 20 de ani de activitate, în care am dat dovadă de nenumărate ori de reziliență și adaptabilitate. Cu toate acestea, suntem rezervați la nivel de cifre, deoarece presiunile inflaționiste accelerate din 2021 au fost susținute de creșterea prețurilor la gaze, energie și combustibil, precum și de devalorizarea monedei naționale, care au generat o serie de efecte secundare și, implicit, scăderea puterii de cumpărare a populației.”

Visual Fan (simbol bursier ALW) este „o companie cu capital integral românesc si deținătoarea brandului Allview, care și-a confirmat statutul de vizionar și pionier atunci când vine vorba de tehnologie, cu un portofoliu de produse diversificat. A fost fondată la Brașov, în 2002, și produce telefoane mobile inteligente, sisteme Smart Home, tablete, laptopuri și alte gadgeturi. A lansat cel mai complex sistem Smart Home din România (2016), AVI – singurul asistent vocal în limba română (2017), a fost printre primele companii din Europa care a încheiat un parteneriat direct cu Google Android TV™ (2019), fiind primul brand din România care a adoptat tehnologia QLED (2020). Este prezentă pe piețele IT&C din peste 10 țări. Allview investește constant în R&D și își propune ca, pe termen lung, să creeze un robot intelligent – asistent personal. Pentru a rămâne conectați la noutățile Allview, urmăriți paginile companiei de pe Facebook, YouTube și Instagram”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Sectorul turistic se așteaptă la un 2024 puternic 

Turismul internațional este așteptat să recupereze în 2024 pe...

HIDROELECTRICA: Barajului Izvorul Muntelui – în perfectă siguranță după seism

În data de 28 martie 2024, în regiunea Moldova,...

Prevenirea fraudei: investiție-cheie pentru succesul businessului

de Denisa Simion (foto), Manager, Consultanță Financiară, Servicii Corporate...

OMNIASIG a plătit daune în baza polițelor de sănătate aproximativ  47 milioane de lei în 2023

OMNIASIG Vienna Insurance Group a plătit pentru cele aproximativ...