Ambalaj 100% din hârtie reciclabilă pentru dulciuri

Date:

Pentru prima oară, un brand global de dulciuri folosește în proporție de 100% ambalaje din hârtie reciclabilă: Smarties, marcă de bomboane de ciocolată a companiei Nestlé. În acest fel, sunt eliminate aproximativ 250 de milioane de ambalaje din plastic la nivel global anual. Noul ambalaj provine din surse sustenabile și este format din hârtie cretată, etichete din hârtie și cutii de carton. Pe ambalaj sunt informații despre modul corespunzător de a arunca ambalajele după folosire, pentru a crește gradul de conștientizare în rândul consumatorilor.

Alexander von Maillot, Global Head of Confectionery Nestlé, subliniază: „Trecerea la ambalaje din hârtie reciclabilă pentru întreaga gamă de produse Smarties reprezintă una dintre inițiativele cheie de sustenabilitate ale companiei pentru categoria de dulciuri. Prin această decizie suntem cu un pas mai aproape de atingerea obiectivului de a avea toate ambalajele reciclabile sau reutilizabile până în 2025 și de a reduce cu o treime utilizarea materialelor plastice noi, în aceeași perioadă”.

În România, portofoliul de produse Smarties cuprinde: Smarties tub 38g, Smarties tub 130g, Smarties Mini 158g.

Silvia Sticlea

Silvia Sticlea, Business Executive Officer Confectionery & Dairy South East Market Nestlé: „Inițiativa Nestlé de a utiliza doar ambalaje din hârtie reciclabilă pentru întreaga gamă Smarties la nivel global reprezintă o dovadă în plus a angajamentului asumat de companie, acela de a aborda problema deșeurilor de ambalaje în toate țările în care compania operează, contribuind astfel la dezvoltarea unui viitor sustenabil. Avem planuri ambițioase ce vizează întreg portofoliul de dulciuri, dar ne-am dorit să începem, în mod simbolic, cu un brand destinat copiilor. Nestlé dorește ca produsele sale să fie atât gustoase și sănătoase, cât și mai bune pentru mediu. Astfel, trecerea întregului portofoliu global Smarties la 100% ambalaje din hârtie reciclabilă reprezintă un pas al companiei pentru un viitor sustenabil și o invitație către consumatori să ia parte la acest demers”.

Louise Barrett, Head of Nestlé Confectionery Product Technology Centre din York: „Dezvoltarea de soluții sigure și potrivite pe bază de hârtie pentru produsele Smarties a necesitat o inovație în ceea ce privește materialele noi. Acestea au fost testate de către experții în ambalaje ai companiei, la centrul nostru de cercetare și dezvoltare – Nestlé Institute of Packaging Sciences din Elveția. În același timp, liniile de producție existente au fost adaptate pentru a permite o manipulare atentă a hârtiei, rezultând astfel noul ambalaj sustenabil pentru produsele Smarties”.

Smarties este caracterizat ca „un produs special creat pentru copii, ușor de porționat, cu ciocolată atent selecționată, din cacao cu proveniență 100% din surse sustenabile. Fiecare bomboană Smarties este colorată folosind ingrediente naturale precum spirulină, lămâie, ridiche, hibiscus, morcov negru și șofran. Designul jucăuș al produselor Smarties este gândit pentru a contribui la dezvoltarea creativității și imaginației copiilor. În același timp, noul ambalaj din hârtie reciclabilă reprezintă o invitație pentru consumatori – pe de-o parte să se bucure de produs, iar pe de altă parte să acționeze în mod responsabil în micile acțiuni întreprinse zilnic, precum reciclarea ambalajelor în locuri specifice”.

Referitor la inițiativele globale Nestlé, este de reliefat că „în 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului Nestlé for Healthier Kids, extinderea inițiativei Nestlé needs YOUth și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu.

Programul Nestlé for Healthier Kids a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului Și eu trăiesc sănătos – SETS, inițiat de Fundația Prais.

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret Nestlé needs YOUth este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină șicoordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Economia informală în România: context, cauze și efecte

de Prof. univ. dr. Cristian PĂUN,Academia de Studii Economice...

ASIGURĂRI. POLITICI PREZENTE ȘI VIITOARE

În cadrul conferinței „Asigurări. Politici prezente și viitoare” organizată...