Aplicația InfoCons – UNICĂ, INDEPENDENTĂ SI TRANSPARENTĂ, utilizând tehnologia blockchain!

Date:

Acces rapid la numerele de urgență (SOS), alerte rapide pentru produse alimentare, află ce mănânci, scanând codul de bare!

Aplicația InfoCons, unică la nivel internațional, dezvoltată independent și transparent, îți pune la dispoziție:

  • Acces la numerele de urgență la nivel național si județean – pot fi accesate direct din aplicație;
  • Acces la alertele Europene cu privire la produsele agroalimentare, actualizate zilnic
  • Scanarea codului de bare al etichetei unui produs și traducerea instantă a informațiilor de pe etichetă (peste 2 miloane produse in baza de date):
  • Tipurile și numericul de E-uri (aditivi alimentari),
  • Alergenii;
  • Ingredientele;
  • Cantitatea de zahăr;
  • Cantitatea de sare;
  • Caloriile;
  • Distanța de alergare, mers sau pedalat pentru arderea caloriilor din produsul scanat;
  • Lista cu produsele salvate;

2 milioane de produsele alimentare, buton SOS cu numere de urgență în mai multe limbi și alerte de siguranță alimentară actualizate zilnic – toate într-o singură aplicație!

Aplicația InfoCons disponibilă pe IOS, Android și Huawei!

Aplicația GRATUITĂ InfoCons este disponibilă pe IOS, Android și Huawei și poate fi descărcată, accesând: https://infocons.ro/aplicatia-infocons/?referer=infocons-home.

Aplicația InfoCons utilizează tehnologia Blockchain

Aplicația InfoCons folosește tehnologia blockchain pentru stocarea conținutului media aferent produselor din baza de date. Vorbim aici despre imaginile și filmele pe care echipa InfoCons le-a cules pentru fiecare produs în parte.

Soluția de stocare descentralizată aleasă de InfoCons este Storj, companie a cărei misiune asumată este furnizarea de spațiu de stocare pentru un Internet descentralizat.

Ideea din spatele Storj este participarea tuturor cu resurse nefolosite la cea mai mare rețea de stocare din lume. Practic, orice companie sau persoană își poate pune la dispoziție spațiul nefolosit către blockchain-ul Storj. Storj folosește, mai departe, acest spațiu, pentru a stoca părți mici din fișierele încărcate de utilizatori. Astfel, un fișier aflat în Storj este salvat în mai multe piese care sunt unite când acesta este consumat de un client (aplicația InfoCons în acest caz). Astfel, informațiile sunt livrate foarte rapid și în deplină siguranță.

Aplicația GRATUITĂ InfoCons vine în sprijinul consumatorilor cu informații utile, corecte, transparente și pe înțelesul tuturor!  

Fie că sunt în supermarket sau acasă, consumatorii pot scana codurile de bare de pe produsele pe care vor să le achiziționeze sau consume, pentru a afla toate informațiile de pe etichetă într-o fracțiune de secundă. Mai mult decât atât, în urma scanării codului de bare, aplicația InfoCons îi atenționează pe consumatori cu privire la numărul și denumirea alergenilor regăsiți în produsul scanat.

Aplicația InfoCons redă direct pe telefonul mobil ingredientele, numărul și tipul aditivilor alimentari (într-un limbaj ușor de înțeles), cantitatea de zahăr, cantitatea de sare, alergenii și caloriile – informații care de cele mai multe ori sunt scrise foarte mic , într-un limbaj mult prea tehnic sau sunt produse a căror etichetă nu mai este vizibilă, în special cele congelate

Aplicația GRATUITĂ InfoCons facilitează accesul la numerele de urgență naționale, locale (pe județe) și internaționale în mai multe limbi. Dacă pentru România, numerele de urgență sunt afișate în română, engleză și ucrainiană – dat fiind contextul pe care îl traversăm- pentru celelalte țări, consumatorii pot găsi numerele de urgență afișate în engleză și limba țării selectate/în care se află!

Alertele de siguranță alimentară de la nivelul Uniunii Europene, actualizate pe măsură ce apar, sunt afișate pe aplicația InfoCons în română și engleză, menționându-se țările vizate. Pentru fiecare alertă de siguranță alimentară este menționat gradul de risc:  scăzut, nedeterminat și până la serios. În acest context, consumatorii sunt avertizați în timp util și pot lua atitudine! Astfel, produsele ce fac obiectul alertelor de siguranță alimentară pot fi evitate de către consumatori și astfel, multe probleme pot fi eliminate din timp!

Cum funcționează Aplicația GRATUITĂ InfoCons?

Aplicația InfoCons este organizată într-o manieră minimalistă, având secțiuni și butoane denumite intuitiv, alături de pictograme descriptive. Astfel, fiecare consumator poate accesa simplu și rapid secțiunile și butoanele din aplicația InfoCons, fără să întâmpine probleme. Iar, pentru a veni în sprijinul consumatorilor, în cele ce urmează poate fi regăsit un mini-ghid al secțiunilor și butoanelor din aplicația GRATUITĂ InfoCons:

Butonul 1 – Odată deschisă aplicația InfoCons, consumatorul este întâmpinat de două butoane. Butonul „Scanează Codul de Bare” permite, întocmai cum descrie și denumirea, scanarea codurilor de bare de pe produsele pe care consumatorul dorește să le achiziționeze sau consume. Acasă sau în supermarket, la benzinărie sau la magazinul din colț, consumatorul poate scana produsele pe care dorește să le achiziționeze/consume pentru a afla instant: ingredientele, alergenii, numericul și tipul E-urilor, cantitatea de sare, cantitatea de zahăr, calorii, dar și cât trebuie consumatorul să meargă, alerge sau pedaleze pentru a arde caloriile din produsul scanat.

Butonul 2- Apăsarea botonul cu numărul 2  denumit „SOS” îl direcționează pe consumator către lista cu numerele de urgență aferente României, afișate în trei limbi: română, engleză și ucrainiană.  Mai departe, în funcție de zona în care se află, consumatorul poate selecta județul din lista ce cuprinde toate județele țării. În urma selectării, vor fi afișate numerele utile din județul vizat, în limbile română și engleză.

Butonul „SOS” depășește granițele României, cuprinzând numerele de urgență din afară. Bara de căutare, îi permite consumatorului să selecteze țara în care se află, pe care dorește să o viziteze sau în care lucrează pentru a afla ușor și rapid numerele de urgență de pe teritoriul țării respective. Afișarea acestor numere este disponibilă în engleză și limba țării selectate.

Apelarea numerelor de urgență poate fi realizată direct din aplicație prin apăsarea pe numărul de interes.

Butonul 3- Acest buton, denumit cu ajutorul pictogramei de informație „i” , trimite consumatorul direct către lista actualizată a alertelor de siguranță alimentară în conformitate cu standardele Uniunii Europene. Alertele de siguranță alimentară, afișate în ordine cronologică (de la cea mai recentă, la cea mai veche), cu descriere explicită, cuprinzând țările vizate și gradul de risc(de la scăzut, nedeterminat și până la serios), sunt esențiale pentru consumatori, fiindu-le de ajutor în alegerea produselor în cunoștință de cauză. Astfel, dacă un produs este vizat de una dintre alertele de siguranță alimentară, consumatorii pot evita achiziționarea acestor produse și pot evita problemele ce pot apărea.

Butonul 4 –Acest buton este destinat mesajelor de informare cu privire la îmbunătățirea aplicației: noi opțiuni, actualizarea bazei de date cu produse (în acest moment fiind 2 milioane de produse în baza de date), dar și studiilor și testelor comparative desfășurate de InfoCons pe diverse categorii de produse. Asemenea unui newsletter plin cu informații utile, butonul „i” semnalează apariția unui nou studiu sau a unei noi opțiuni apărute în aplicație, printr-o notificare -”bulină roșie”.

Butonul 5 – Acest buton este destinat meniului. Odată deschis, meniul îi permite consumatorului să își creeze cont prin opțiunea „Contul Meu”, să se întoarcă la pagina principală pentru a scana un produs, să acceseze lista cu produsele salvate, să își seteze preferințele de consum prin opțiunea „Alegerea mea”, dar și să se întoarcă la lista cu numerele de urgență SOS sau să seteze limba – română sau engleză- în care să fie afișate informațiile din aplicația InfoCons. Însă, toate acestea, vor fi explicitate pe larg în cele ce urmează.

Butonul 6 –  Prin apăsarea pe butonul „distribuie” , consumatorul poate împărtăși cu familia, prietenii, colegii produsele pe care le-au scanat, pentru ca la rândul lor, cei ce primesc informația să știe câte E-uri, câtă sare, cât zahăr se află în acestea și, să consume/achiziționeze în cunoștință de cauză.

Butonul 7– În cazul în care consumatorul întâmpină probleme cu un anumit produs, acesta poate depune o sesizare direct în aplicație, completând formularul ce se deschide la apăsarea butonului cu același nume. Astfel, aplicația InfoCons facilitează întregul proces de depunere a unei sesizări, consumatorul având posibilitatea să depună sesizarea chiar în momentul în care întâmpină problema.

Butonul 8 – „Alegerea mea” îți indică dacă produsul scanat este sau nu este în conformitate cu preferințele consumatorului. Acesta își poate prestabili preferințele de consum (număr maxim de aditivi alimentari „E-uri”, dar și E-urile pe care nu le doresc în produsele pe care le consumă, cantitatea maximă de sare și cantitatea maximă de zahăr. În urma adăugării acestor informații, aplicația InfoCons semnalează consumatorul dacă produsul scanat este sau nu este în conformitate cu preferințele sale prestabilite.

Butonul 9– Prin apăsarea acestui buton, produsul este „trimis” direct în lista cu produsele salvate. Astfel, consumatorul poate revedea produsele pe care le-a salvat și, de asemenea, printr-o simplă selectare a acestora din listă, poate afla numărul total de E-uri, dar și de câte ori se repetă un anumit tip de aditiv alimentar, cantitatea totală de sare și cantitatea totală de zahăr.

Secțiunea 10 – În această secțiune sunt afișate ingredientele din produsul scanat, în limba română sau engleză, în funcție de alegerea făcută în prealabil de consumator. Astfel, ingredientele de pe etichetă sunt redate direct pe telefonul mobil, într-o fracțiune de secundă.

Secțiunea 11– Una dintre cele mai importante secțiuni, cea dedicată alergenilor, îl atenționează pe consumator cu privire la numărul și tipul alergenilor. În acest fel, consumatorul află din timp dacă este alergic la vreun ingredient din conținutul produsului scanat și poate evita rapid o problemă.

Secțiunea 12– Această secțiune aduce în atenția consumatorului valorile nutriționale de pe eticheta produsului scanat. Cantitatea de zahăr, cantitatea de sare, caloriile sunt redate direct pe telefonul mobil, simplu și rapid.

Secțiunea 13- O secțiune de mare ajutor din cadrul aplicației InfoCons este aceea dedicată calculatorului. În contextul în care produsele se găsesc în diferite cantități sau în contextul în care consumatorul dorește să consume doar o anumită cantitate dintr-un produs, cu ajutorul calculatorului, acesta poate seta cantitatea de produs pe care și-o dorește pentru a afla: cantitatea de sare, cantitatea de zahăr și caloriile aferente cantității selectate.

Secțiunea 14-Aditivii alimentari sunt redați într-o formă explicită, alături de numărul acestora la o simplă scanare a produselor. Dacă, până acum, consumatorul putea fi indus în eroare de terminologia mult prea tehnică și complexă, acum aplicația InfoCons arată câți aditivi alimentari se află în produsul scanat, dar și care sunt aceștia.

Secțiunea 15 – Dedicată atenționărilor, această secțiunea avertizează consumatorii cu privire la depășirea cantității maxime de sare sau zahăr, recomandate de Organizația Mondială a Sănătății.

Secțiunea 16–  O secțiune utilă pentru cei care vor să se mențină în formă, este cea dedicată calculării minutelor pe care consumatorii trebuie să le petreacă mergând, alergând sau pedalând pentru a arde caloriile din produsul scanat.

Butonul 17– „Alegerea mea” îl ajută pe consumator să își prestabilească preferințele de consum. Dacă acesta dorește ca produsele pe care le consumă/achiziționează, să nu depășească o anumită cantitate de sare, zahăr sau aditivi alimentari, atunci în urma inserării acestor preferințe în secțiunea „Alegerea Mea”, aplicația InfoCons îl va „atenționa” dacă produsul scanat se încadrează sau nu în preferințele sale de consum.

Butonul 18- Lista cu produsele salvate se va deschide odată accesată această secțiune. Astfel, consumatorul are acces la toate produsele pe care le-a salvat în urma scanării. Această listă îi permite consumatorului să selecteze produsele pe care vrea să le consume/achiziționeze pentru a afla cantitatea totală de zahăr, cantitatea totală de sare, dar și numărul total al adivilor alimentari (E-uri) și de câte ori se repetă un anumit tip de aditiv alimentar.

Butonul 19 – Acest buton permite alegerea limbii –română sau engleză- în care vor fi redate informațiile de pe aplicația InfoCons. Odată accesat acest buton și schimbată limba, aplicația va afișa toate butoanele și secțiunile în limba selectată.

Secțiunile și butoanele, 19 la număr asemenea vârstei asociației InfoCons, sunt unelte esențiale pentru consumatori, acoperind o gamă largă de nevoi pe care aceștia le-ar putea avea. Aplicația este disponibil pentru orice sistem de operare Android, IOS și Huawei, iar descărcarea acesteia se poate realiza AICI.

Sorin Mierlea

„Cu cât avem acces la multe informații, cu atât este mai greu să alegem! InfoCons te ajută să alegi în cunoștință de cauză TU pentru TINE, fără perturbarea din afară, pentru a avea acces direct, transparent, în timp real la o informație corectă și care te poate ajuta imediat! Ce să cumperi?! Ce mănânci?! Alertele rapide la standarde europene și nu în ultimul rând, cea mai completă și complexă bază de date de telefoane de urgență, care pot fi sunate direct din aplicație, în funcție de țara în care te afli! Ia atitudine! Descarcă aplicația GRATUITĂ InfoCons și ajută-ne să o promovăm și să aducem produse noi pentru toți! Astăzi, aplicația InfoCons are aproape 2 milioane de produse și cu ajutorul tău, putem să ajutăm mai bine!”, declară Sorin Mierlea, Președinte InfoCons.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...