Bistromar la Timona, cifră de afaceri cu 22% mai mare în 2021 față de 2020

Date:

Grupul Bistromar la Timona, care deține Alfredo Seafood, divizia de distribuție și procesare a peștelui și fructelor de mare, anunță că „a încheiat 2021 cu o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane lei. Aceasta depășeste cu 22% valoarea de 82 milioane lei, atinsă în 2020”.

Mihai Cristian Dărmănescu, director general al Bistromar la Timona: „Funcționăm în parametri financiari estimați la începutul anului. Am avut o creștere bună față de 2020 și ne dorim să păstrăm și anul acesta același trend. Am devenit parteneri cu câțiva retaileri online care au o evoluție bună. Canalul online este un domeniu care a explodat în pandemie, iar o parte dintre clienți a rămas în acest mod de a face cumpărături. Un alt domeniu în care am crescut în perioada pandemiei a fost horeca.” 

Bistromar la Timona subliniază că „cele mai recente investiții ale grupului au fost în divizia logistică și tehnologizare. De curând, grupul a achiziționat un nou utilaj, ceea ce a dus la lansarea unei noi game de produse ambalate în termofomare.

În ce privește zona de logistică, 2021 a fost anul în care compania a încheiat o tranzacție cu un jucător important din piață care a crescut numărul de clienți recurenți pe lună pentru Frigonet Logistics la 100. Cu un depozit central de circa 1500 paleți în zona de sud a capitalei și depozite de tip hub în Cluj, Bacău și Constanța, Frigonet poate atinge 3000 de puncte de livrare pe săptămână. Zilnic, mașinile frigorifice transportă 20 de tone de pește și 15 tone de alte produse.

În viitorul apropiat, principalele două preocupări ale Bistromar la Timona sunt creșterea canalului online și dezvoltarea exportului. Acestora li se adaugă și creșterea numărului de angajați cu 10% până la finalul acestui an”.

Bistromar la Timona se caracterizează ca „o companie deținută de către familia Dărmănescu. Grupul are două divizii – Alfredo Seafood, divizia de procesare și distribuție a peștelui și fructelor de mare și BistroMar, restaurant – pescărie pe bază de pește și fructe de mare, situat în zona Floreasca, din București.

Alfredo Seafood este una dintre cele mai importante mărci din România, sub a cărei denumire sunt importate şi distribuite produse din peşte şi fructe de mare. Brandul a fost creat de Mihai Cristian Dărmănescu şi lansat în anul 2013. Succesul Alfredo Seafood se datorează experienţei şi relaţiilor internaţionale cu marii producători de peşte din lume, a celor trei linii de procesare și ambalare automatizate şi de înaltă productivitate din fabrica situată în Bucureşti și a unui sistem logistic de transport optimizat. Alfredo Seafood distribuie pește și fructe de mare în HoReCa, Traditional Market, Ika și online”.

BistroMar este „un restaurant pe bază de specialități din pește și fructe de mare, deschis la începutul anului 2018. Acesta funcționează într-un concept integrat, fiind și primul magazin fanion de desfacere a produselor marca Alfredo Seafood. Mai multe detalii despre concept, meniu și oferte speciale, pot fi găsite accesând www.bistromar.ro sau www.facebook.com/bistromar.ro/”.

Frigonet „s-a lansat în 2020 sub grupul Bistromar la Timona iar din 2022 este o companie de sine stătătoare, dedicată serviciilor de logistică și transport național al produselor congelate și refrigerate, asigurând transportul pe rute interne și depozitare în hub-urile din București, Cluj-Napoca, Bacău și Constanța”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Mihai Daraban: Consiliul de afaceri România – EAU își va începe activitatea în scurt timp 

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României...

Politică şi politicianism în procesul integrării europene a României 

| de Prof. univ. dr. Vasile Pușcaș, membru corespondent al Academiei Române 

DIGI se pregătește pentru lansarea serviciilor în Belgia

DIGI a făcut încă un pas în procesul de...

Finanțare, sustenabilitate, tehnologie: comandamentele FoodIntelForum AQUA Carpatica pentru tot anul

Timpul trece iar ecourile puternice ale FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția...