Brand Management, planuri de dezvoltare pe 10 piețe din UE, până în 2027

Date:

Compania Brand Management, caracterizată ca „liderul pieței românești de comunicare indoor și prima companie de profil cu acoperire națională”, își anunță intenția „ca, până în 2027, să acopere până la 10 piețe din UE”, la împlinirea a 18 ani de activitate.

Brand Management subliniază că, dacă înainte de pandemie, a activat în trei țări din UE (Bulgaria, Cehia, Ungaria), acum are în plan „să se extindă în 10 piețe. Strategia de dezvoltare se întinde până în 2027 și cuprinde investiții în echipă, educație, inovație, digitalizare și sustenabilitate. 

Modul în care Brand Management a reușit să dezvolte comunicarea indoor, alături de cei mai importanți jucători din retail, poate fi implementat cu succes și în celelalte piețe din UE. Compania își propune redeschiderea colaborării cu liderii retail-ului european dar și să ajute la creșterea interesului brandurilor pentru comunicarea către consumatori în momentele în care aceștia iau decizia de cumpărare. În același timp, își dorește ca afișajul indoor să devină un canal media mai cunoscut, mai ușor de folosit și care să își demonstreze eficiența în mixul de media al fiecărui brand”.

Laurențiu Jiga (foto), fondator și CEE Managing Director Brand Management: „Piețele vest-europene pe care le targetăm sunt axate în mod special pe expunerea de tip digital display, iar noi credem cu tărie că acest tip de expunere merită să fie completată cu expunerea clasică de mari dimensiuni ce asigură un impact garantat. Extinderea pentru care ne pregătim se referă, în prima fază, la mall-urile din Germania, Franța și Benelux, dar fără a ne limita la aceste piețe sau acest tip de locații. În toate aceste țări există operatori de indoor advertising de renume mondial, dar ei se concentrează pe expunerea cu accent pe distribuție mare, fără a exploata creativitatea marketerilor și atragerea atenției consumatorilor prin ineditul adus de proiectele speciale.

Am avut mii de campanii și toate ne sunt dragi. Suntem bucuroși că sute de milioane de oameni au ajuns la brandurile pe care le punem în scenă. Mai mult decât atât, suntem mândri că afișajele noastre sunt uneori atât de inedite încât oamenii le filmează și le postează pe paginile proprii de social media.” 

Iuliana Benning, Media & Advertising Sales Manager at Băneasa Developments – Băneasa Shopping Cityz. „Brand Management este partenerul nostru de bază încă de când mall-ul era în construcție, în 2008. Pot spune că am crescut și ne-am maturizat împreună și că tocmai acest lucru a consolidat relația noastră profesională de succes. Am realizat proiecte deosebite împreună, am implementat campanii pentru numeroase brand-uri, de la clasicele afișaje indoor și până la cele mai nonconformiste și out of the box campanii. Știm că orice am dezvolta cu Brand Management va fi implementat la un nivel înalt de calitate, de la concepție la producție și decorare. Cu siguranță vom continua colaborarea și în viitor.”

Bogdan Balteanu, Head of Media Sales, Iulius Group: „În cei 17 ani de colaborare cu Brand Management am avut sute de campanii implementate atât în cele 5 proiecte ample de retail din portofoliul Iulius, cât și în clădirile de birouri United Business Center. Asigurarea unui standard comun pe partea de branding al spațiilor de promovare, indiferent de oraș, a reprezentat un avantaj esențial, cu atât mai mult cu cât advertisingul în indoor presupune multe materiale pentru printuri și servicii de montaj atipice.

Componenta de digital advertising a reușit să câștige teren semnificativ în ultimii ani. Dacă la început era prima linie tăiată de clienți în momentul în care primeau propunerile noastre, acum avem multe campanii implementate exclusiv pe aceste suporturi, ajungând la peste 50% din campaniile integrate de Brand Management în Iulius Group să fie axate în această direcție. Majoritatea limitărilor existente la spațiile fixe de expunere au fost înlăturate în comunicarea pe suporturi digitale, iar Brand Management a reușit să își provoace clienții să vină cu campanii de teasing și revealing, dar și să realizeze animații care să țină cont de vizibilitatea fiecărui ecran.”

Bilanțul activității Brand Management la atingerea „majoratului” pe piața de profil cuprinde, în esență, „peste 250.000 de metri pătrați de expunere, mai mult de 2.700 de campanii și o audiență de minimum 75% din totalul populației urbane și zonelor limitrofe.

85% dintre clienții companiei sunt în portofoliu încă de la început. Brand Management lucrează cu toate marile companii internaționale de media buying, ceea ce le permite să implementeze campanii de indoor advertising pentru marile branduri din FMCG, banking, fashion, telecomunicații, energie, computing & gadgets și bijuterii.

Una dintre cele mai creative campanii dar și cel mai de succes suport creat de Brand Management în acești 18 ani este Stand-Up Column. Implementat în 2008, suportul a constituit o sursă de inspirație pentru întreaga piață de afișaj indoor pentru că s-a dovedit a fi versatil, ajungând să combine chiar și expunerea clasică cu cea digitală, ceea ce a permis includerea de componente web”.

Compania Brand Management remintește că „a fost fondată în 2004 și este prima companie din România care oferă servicii de indoor advertising la nivel național. Cu aproape 20 de ani de experiență în implementarea de campanii publicitare, în centre comerciale și de business, Brand Management a dezvoltat operațiuni de indoor advertising atât în România, cât și în Bulgaria și Cehia, pentru companii din domenii precum tehnologie și telecomunicații, modă și bijuterii, financiar-bancar, FMCG, gestionând bugete dedicate indoor advertising de peste 120 milioane lei până în 2022.

Brand Management este prezentă în peste 150 de locații din România – mall-uri, hypermarketuri și business centers – din primele 20 de cele mai orașe ca importanță. Compania asigură lunar expunerea campaniilor indoor advertising în fața a peste 110 milioane de vizite pe lună, contorizate și comunicate de locații”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Mihai Daraban: Consiliul de afaceri România – EAU își va începe activitatea în scurt timp 

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României...

Politică şi politicianism în procesul integrării europene a României 

| de Prof. univ. dr. Vasile Pușcaș, membru corespondent al Academiei Române 

DIGI se pregătește pentru lansarea serviciilor în Belgia

DIGI a făcut încă un pas în procesul de...

Finanțare, sustenabilitate, tehnologie: comandamentele FoodIntelForum AQUA Carpatica pentru tot anul

Timpul trece iar ecourile puternice ale FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția...