Brick România anunță o cifră de afaceri de 62,6 milioane de lei în primul semestru al anului 2021, în creștere cu 15%, și extinderea la nivel național

Date:

  • Compania va inaugura pe 2 iulie centrul regional din orașul constănțean Ovidiu
  • Planurile de dezvoltare pentru această vară includ finalizarea negocierilor pentru extinderea în Satu Mare, Ploiești și București, în vreme ce pentru viitorul magazin din Oradea compania a depus deja documentația PUZ 
  • 2021 a debutat pentru Brick România cu o creștere a cifrei de afaceri în semestrul 1 cu 15 procente față de anul trecut, ajungând la 62,6 milioane de lei

Compania Brick România, primul brand de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI din țară, cu tradiție de aproape 20 de ani pe piață, confirmă și în 2021 tendința de creștere pe segmentul său de activitate: în primul semestru al acestui an, compania dobrogeană a înregistrat o creștere a cifrei de afaceri cu 15% față de aceeași perioadă a anului precedent, ridicându-se la 62,6 milioane de lei. Totodată, managementul companiei confirmă planurile de extindere la nivel național a rețelei de magazine Brick: primul din această serie este centrul regional din orașul constănțean Ovidiu care va fi inaugurat pe 2 iulie, urmând a fi finalizate negocierile pentru alte orașe din țară precum București, Ploiești, Cluj sau Satu Mare. Pentru viitorul magazin din Oradea compania a depus deja documentația PUZ. 

În ciuda restricțiilor din pandemie, compania Brick România a încheiat anul 2020 cu creșteri importante, astfel că cifra de afceri a crescut cu aproape 7 procente față de anul 2019, ajungând la peste 116 milioane de lei. Și profitul companiei a crescut de la 2,8 milioane de lei în 2019 la 4,8 milioane de lei în 2020. Rezultatele financiare ale companiei susțin planurile de extindere pe care le are Brick România pentru anul în curs. 

Primul nou magazin Brick de anul acesta este centrul regional Ovidiu, care va fi inaugurat pe 2 iulie. Noua locație va fi deschisă în orașul Ovidiu, pe strada Tulcei nr. 1 și se adresează unui areal de 60.000 locuitori care este neacoperit comercial până acum în județ și care va avea acces rapid la varietatea produselor comercializate de brandul dobrogean. Brick Ovidiu este construit pe o suprafață utilă de 2.728,10 mp, iar la exterior sunt amenajate aproximativ 150 locuri de parcare. De asemenea, odată cu noul centru 30 de noi angajați s-au alăturat echipei Brick România. 

„Datorită cererii existente în piață, ne-am dorit să avem un magazin Brick mai aproape de arealul de 60.000 locuitori din localități precum Lumina, Mihail Kogălniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Săcele. În plus, noua locație este mai apropiată și de locuitorii din Năvodari și Mamaia Sat”, spune Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick România.

„Facem primul pas în strategia noastră de extindere din acestă vară cu inaugurarea centrului regional din localitatea Ovidiu, care vine pe fondul cererii existente în piață. Acesta va oferi o gamă variată de articole pentru bricolaj, decorațiuni, lacuri și vopsele, electrocasnice, instalații sanitare sau placaje ceramice, cu un portofoliu de peste 40.000 produse ce satisfac orice proiect de construcție sau amenajare. Industria în care activăm, aceea a bricolajului şi a bunului de larg consum, este foarte dinamică şi competitivă, prin urmare ne bucură proporţia mare de clienţi care revin în magazinele noastre, dar și faptul că reușim să îi fidelizăm prin diversitatea produselor, serviciilor şi prin preţurile noastre accesibile. Suntem un brand cu profil popular, cu prețuri mici și ne adresăm clienților cu venituri mici și medii, care caută cel mai bun raport calitate-preț”, declară Oana Nechita, Director Executiv Brick România

Identificarea de locații noi pentru magazine face parte din strategia pe termen mediu și lung a companiei, astfel că pentru vara lui 2021 managementul Brick România are în plan finalizarea negocierilor pentru alte magazine în Ploiești, București, Cluj și Satu Mare. Totodată, pentru viitorul magazin Brick din Oradea, compania a depus deja documentația PUZ, iar acesta va avea un spațiu de vânzare cu o suprafață de 9.800 mp, precum și parcare și spații de depozitare. „Bugetul de investiţii pentru următorii ani este destinat în totalitate deschiderii de noi locaţii. Numai anul trecut, am vândut un număr de 15 milioane de articole, iar creșterile înregistrate în ciuda contextului pandemic și cererea existentă în piață ne susțin planurile de dezvoltare pentru următoarea perioadă. Vrem să ducem principiile brandului Brick și în alte zone ale țării, în orașe precum Oradea, Ploiești, Cluj, Satu Mare sau Capitala, mai ales că printre clienții noștri fideli se numără deja persoane din aceste regiuni”, adaugă Viorel Dima, Director de Dezvoltare Brick România.  

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Top 10 motive pentru care totul electric este o idee proastă

Politicienii și oficialii guvernamentali de la fiecare nivel par...

Boeing pierde teren în fața Airbus, dar transportul aerian își revine

După pandemie, sectorul transportului aerian a revenit în forță,...