Campanie de prevenire a traficului de persoane

Date:

Agenția Națională Împotriva Traficului de Persoane lansează campania națională de prevenire „Desfă-ți aripile! Informarea înseamnă libertate!”,în cadrul proiectului Proiectul PDP2 – „Întărirea capacităților naționale în domeniul cooperării polițienești internaționale și combaterea infracționalității”, finanțat din Mecanismul Financiar Norvegian 2014-2021 – Programul Afaceri Interne.

Scopul campaniei îl constituie „informarea, sensibilizarea și conștientizarea cetățenilor români expuși riscului de a deveni victime ale traficului de persoane cu privire la implicațiile fenomenului, precum și la riscurile acceptării unor oferte care i-ar putea conduce într-o situație de trafic”.

După cum subliniază inițiatorii, campania „răspunde nevoii continue de informare a populației privind riscurile și implicațiile traficului de persoane, precum și nevoii de educare a grupurilor vulnerabile cu privire la modalitățile de detectare a ofertelor care ar putea implica riscuri și care i-ar putea conduce într-o situație de trafic.

Campaniase va desfăşura în perioada august-decembrie 2022, în mediul online și pe lângă promovarea specifică grupurilor tragetate, va beneficia și de sprijinul  mai multor vloggeri cunoscuți: Horia Sârghi (Zaiafet), Vlada Grecu și Alex Cozma (Atenție Cad Mere)”.

Prin materialele realizate cu sprijinul persoanelor publice implicate, realizatorii campaniei doresc să poată „accesibiliza și promova mesajele antitrafic și ca fiecare persoană să își lărgească orizonturile («să își desfacă aripile») cu privire la găsirea unor noi oportunități (oferte de muncă sau de studii), iar aceste decizii să fie luate în urma unei informări temeinice, pentru a reduce riscurile asociate traficului de persoane”.

Agenţia Naţională Împotriva Traficului de Persoane reamintește că „evaluează şi monitorizează, la nivel naţional, activitatea desfăşurată în domeniul luptei împotriva traficului de persoane, îndeplinind rolul de raportor naţional”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...