Crucea Roșie Română și compania Sanofi Consumer Healthcare România, unul dintre liderii industriei farmaceutice locale, desfășoară campania „Echilibrul tău îi dă copilului tău echilibru”, în perioada 7-22 octombrie, „dedicată părinților ai căror copii sunt internați în spital sau au urgențe medicale și au nevoie de sprijin”. 

Voluntarii Crucii Roșii Române și ai companiei Sanofi Consumer Healthcare distribuie kituri cadou (plușuri, măști de protecție, dezinfectant, pleduri călduroase etc.), de luni până vineri, în intervalul orar 9.00-18.00, în curțile a trei spitale de pediatrie: Spitalul Clinic de Copii „Marie Skłodowska Curie” București, Spitalul Clinic de Urgență pentru Copii „Sfânta Maria” Iaşi, Spitalul Clinic Județean de Urgență Târgu Mureș.

Andreea Furtună, director de programe, Crucea Roșie Română. „Când ești părinte, nu mai există «eu». Toată atenția, grijile și energia sunt rezervate copiilor. Dar una dintre regulile bine cunoscute atunci când ești «salvator» este că întâi trebuie să ai grijă de tine, să știi cum să îți gestionezi fricile, stresul și emoțiile, să iei o pauză din când în când. Prin această campanie, vrem să susținem părinții aflați în situații dificile cu cei mici, ajutându-i să treacă mai ușor peste orele lungi petrecute în curtea spitalului, în sălile de așteptare sau în saloane, așteptând vești mai bune. Mulțumim Sanofi pentru inițiativă, organizare și mai ales pentru componenta umană – prin implicarea voluntarilor din companie”.  

Dr. Iulia Roșian, General Manager Sanofi Consumer Healthcare Romania & Moldova: „În luna octombrie, echipele Sanofi Consumer Healthcare din toată lumea celebrează Purpose Day, o campanie dedicată angajamentului de a sprijini comunitățile locale. În România, în ultimii 3 ani, noi am celebrat acest moment alături de Crucea Roșie prin campanii umanitare. Cunoaștem bine realitatea din spitale și înțelegem provocările pe care le au părinții atunci când copiii lor sunt bolnavi, de aceea ne-am propus să le aducem puțină bucurie și să îi ajutăm cu sfaturi utile, pregătite de specialiști”.

Campania are totodată și o componentă educativă, fiind distribuite flyere informative care includ un articol semnat de Mihaela Svet, psiholog și psihoterapeut de familie. Părinții vor putea afla recomandări utile despre cum își pot păstra echilibrul emoțional în situații dificile.

Suplimentar, Sanofi Consumer Healthcare a făcut o donație financiară de 15.000 de euro către Crucea Roșie Română pentru proiecte dedicate îngrijirii sănătății. Parteneriatul dintre cele două entități este tradițional, fiind al șaselea an consecutiv de  colaborare și al treilea an de când echipa Sanofi CHC se implică în mod direct prin voluntarii săi. 

Foto: Crucea Roșie Română 

DISTRIBUIȚI