Campanie pentru un stil de viață mai activ

Date:

ING Bank și Fitbit, parte din Google, lansează campania „Pași către un stil de viață mai activ”, adresată tuturor celor care vor să adopte un stil de viață sănătos.

După cum anunță organizatorii, „campania va debuta în cadrul Convenției Internaționale de Fitness Fit For Future 2022, care se va desfășura la Face Club București pe 19 și 20 noiembrie. În cadrul evenimentului, vor avea loc peste 20 de clase de sport conduse de instructori internaționali, unde participanții pot beneficia de ore diverse, printre care de cycling, yoga, pilates sau fitness. ING și Fitbit vor organiza și un workshop cu exerciții esențiale pentru îmbunătațirea posturii la birou.

Pentru a promova obiceiurile sănătoase, ING Bank și Fitbit lansează un concurs, îndemnându-i pe români să facă Pași către un stil de viață activ. Cei care acceptă provocarea și au un stil de viață activ și un strop de creativitate pot câștiga premii gândite special pentru susținerea alegerilor sănătoase.

În perioada 20 noiembrie-5 decembrie 2022, cei care doresc să participe la concurs trebuie să intre pe paginile de Social Media ale ING Bank de pe Facebook, Instagram și TikTok și să caute postările semnalate cu hashtag-ul #competițieING&Fitbit. Acolo sunt îndemnați să răspundă cu un  text, un video sau cu o  poză la întrebarea Tu ce pași faci către un stil de viață mai activ?. La final, trainerii și iubitorii de sport din juriul campaniei vor selecta cele mai bune 24 de răspunsuri, care vor fi premiate cu câte un kit de produse branded ING și dispozitive Fitbit Inspire 3, Sense 2 și Versa 4”.

Campania pornește de la rezultatele unui studiu „realizat la finalul anului 2021 de Market Opportunity Research, la inițiativa Fitbit, 56% dintre respondenți au lucrat de acasă, dintre care aproape 60% au declarat că acest lucru le-a generat mai mult stres. Același studiu a arătat că unu din doi români a petrecut mai mult timp în fața ecranelor sau pe canapea în timpul pandemiei, ceea ce a dus la creșterea sedentarismului. Conștientizarea acestor efecte negative a determinat o preocupare mai accentuată față de propria sănătate pentru jumătate dintre aceștia. Ca o consecință a obiceiurilor deprinse în pandemie, studiul[i] arată că majoritatea respondenților la studiu  preferă locuri de muncă mai flexibile, atât în ceea ce privește programul de lucru, cât și posibilitatea de a lucra de acasă. În plus, 20% dintre români au făcut mai mult sport decât înainte de pandemie, 28% s-au culcat mai devreme, iar 45% au gătit mai mult de acasă și au adoptat o alimentație mai sănătoasă”.

Silvia Mihăilescu, director de marketing, comunicare şi sustenabilitate, ING Bank România:„În perioada pandemiei, când peste 95% dintre colegi lucrau de acasă, am organizat sesiuni online de sport de 3 ori pe săptămână pentru a-i sprijini pe aceștia să își creeze sau mențină obiceiuri sănătoase. Sesiunile online de sport au continuat până în luna iulie a acestui an, cu o rată de participare constantă și feedback foarte bun din partea colegilor. Odată cu relaxarea restricțiilor, am relansat activitățile comunităților sportive din cadrul ING – avem 8 comunități sportive (alergare, fotbal, volei, baschet, tenis, ping pong, hiking și ciclism), cu aproximativ 500 membri activi. În paralel, am desfășurat workshop-uri pentru starea de bine și dezvoltarea personală a acestora. În prezent, continuăm modul de lucru hibrid: angajații ING vin la sediul central, în medie, o zi pe săptămână, în funcție de nevoile lor și specificul activității. În ING, sprijinim un stil de viață activ și sănătos, indiferent dacă lucrăm de acasă sau de la birou, și credem că duce la o mai bună performanță pe toate planurile. Ne propunem să răspândim acest mesaj, alături de Fitbit, și să încurajăm toți românii să facă mai multă mișcare.”

Alexandra Pahomi, Marketing Manager Europa Centrală: „Fitbit, încă de la lansarea primelor dispozitive purtabile pentru măsurarea numărului de pași de acum 15 ani, încurajează un stil de viață mai sănătos și mai activ. Este important, pentru fiecare dintre noi, să combatem sedentarismul, mai ales după o perioadă în care a fost necesar să stăm mai mult în casă. Menținerea unei stări de sănătate bune ar trebui să fie un obiectiv personal important pentru fiecare dintre noi. Ne dorim ca, prin inițiative în care oferim un mediu de informare și conștientizare a importanței activității fizice, să inspirăm pe cei din jurul nostru să devină și mai motivați în a fi mai activi.”

Mai multe detalii despre campanie vor fi comunicate în cadrul Convenției de Fitness și pe paginile de Social Media ING Bank, începând cu data de 20 noiembrie.


[i] Studiu realizat la finalul anului 2021 de Market Opportunity Research, la inițiativa Fitbit.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...