Cel mai mare angajator privat din România, retailerul Profi (cea mai mare acoperire geografică de profil), a încheiat campania CSR „Fapte bune făcute profi”. Pe baza punctelor direcționate de clienți, au fost ierarhizate șase proiecte ale unor ONG-uri din domeniile educație, sănătate, mediu, cultură și social, cărăra în mod echivalent le-a fost împărțită suma totală de 1.500.000 lei dăruiți de Profi:

  • Educând o generație, schimbi viitorul țării – Asociatia Îngeri pentru Suflete, 47,78% din voturi, reprezentând 716.685,26 lei
  • Hidroterapia schimbă vieți – Asociația Școala Mamei Junior, 18,48% din voturi, reprezentând 277.204,35 lei
  • Nu lăsăm pe nimeni în urmă – Asociația Blondie, 16% din voturi, reprezentând 240.010,94 lei
  • Ambulanța pentru Monumente – Asociația Monumentum, 8,29% din voturi, reprezentând 124.294,54 lei
  • Viitor cu păduri, fără viituri – Asociația Viitor Plus, 5,14% din voturi, reprezentând 77.098,67 lei
  • Schimbă destinul unui refugiat – Fundația Consiliul Național Român pentru Refugiați (CNRR) și Asociația Logos, 4,31% din voturi, reprezentând 64.706,23 lei

Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food: „Din 2011, magazinele Profi contribuie constant la mai binele comunităților din jurul lor prin campanii care ne propunem să răspundă cât mai bine nevoilor din societate. Felicit ONG-urile participante pentru felul în care cunosc problemele oamenilor și ajută la atenuarea lor, acum și cu ajutorul contribuției noastre”. 

Alexandra Timar, președintele asociației Îngeri pentru Suflete: „Acest rezultat al campaniei Fapte bune făcute profi ne onorează și ne responsabilizează în același timp. Mii de oameni au dorit să sprijine copiii din medii defavorizate să meargă la școală, să aibă un viitor mai bun. Le mulțumim din suflet pentru încrederea acordată. Mulțumim Profi România pentru acest sprijin uriaș care face posibil ca 10.000 de copii din mediile defavorizate ale României să poată merge la școală beneficiind de un suport complet. Totodată, felicitari tuturor proiectelor participante la campanie. Educând o generație, schimbi viitorul țării”.

DISTRIBUIȚI