Concertul Coldplay în România, susținut de BCR și Mastercard

Date:

Concertul la București al trupei britanice Coldplay, premieră în România, programat pentru 12 iunie 2024, pe Arena Națională, va beneficia de susținerea oferită de BCR și Mastercard. Concertul face parte din turneul internațional „Music of the spheres world tour”, care promovează cel de-al nouălea album al formației, lansat în octombrie 2021.

Implicarea BCR și Mastercard în eveniment le va aduce clienților băncii șansa să-și cumpere bilete înaintea tuturor, în regim presale, pe 25 iulie, începând cu ora 15.00.

Katerina Todorovski, Head of Brand Marketing, BCR: „Știm cât de așteptată a fost trupa Coldplay în România și ne bucurăm enorm că putem oferi acest beneficiu în exclusivitate clienților BCR. Suntem un brand care înseamnă azi mai mult decât banking, mai mult decât un simplu furnizor de servicii financiare. Venim din mijlocul oamenilor, din mijlocul comunităților mai mici sau mai mari din România, și suntem perfect conștienți care sunt pasiunile și planurile lor de viață. Asta facem zi de zi: încercăm să-i ajutăm să-și îndeplinească visurile. Pentru foarte mulți români, unul dintre aceste visuri a fost să-i vadă, măcar o dată în viață, pe băieții de la Coldplay în concert, unul dintre cele mai frumoase evenimente organizate acum în lume. Iată că acest vis va fi posibil chiar la București!”

Elena Dincă, Head of Sales for Financial Institutions, Merchants and Government Segments, Mastercard: „Mastercard este un promotor al momentelor extraordinare, unice și semnificative, aducând mai aproape de consumatori experiențele pe care le iubesc cel mai mult. Pentru fanii muzicii, această pasiune este de neegalat, iar ocazia de a-și vedea trupa preferată, este, cu siguranță, o experiență de neprețuit. Mai mult, pentru Mastercard, muzica reprezintă o componentă importantă a ADN-ului de brand, odată cu lansarea, în 2019, a identității audio, urmată, în 2022, de lansarea albumului Priceless. Suntem, așadar, încântați să celebrăm pasiunea noastră pentru muzică împreună cu fanii Coldplay, și să susținem, alături de BCR, concertul legendarei trupe la București.”

Organizatorii precizează că „pentru a putea participa la pre-sale-ul de pe 25 iulie, clienții BCR trebuie să urmeze doar câțiva pași simpli: să dețină un card Mastecard valid; să intre pe site-ul BCR – www.bcr.ro/ro/george-circles/coldplay-2024; să introducă primele șase cifre ale cardului; să finalizeze achiziția biletelor; nu vor putea fi achiziționate decât maximum 4 bilete/card.

Oricine poate deveni client BCR, cu ajutorul contului online George, care poate fi deschis rapid, în numai 10 minute, 100% online, de pe telefon, tabletă sau calculator. Contul George este gratuit dacă optezi să îți primești salariul la BCR sau te asiguri că este alimentat lunar cu 1.000 RON și faci minimum o tranzacție prin aplicația George sau cu cardul. Altfel, comisionul este de 8 lei/lună. Prin contul George, ai câteva avantaje de bază clare: acces gratuit la cea mai bună platforma de digital banking din România – George (conform ratingurilor din magazinele Google Play și AppStore), cu peste 270 de funcționalități introduse în ultimii 5 ani; transferuri gratuite în lei (intra și interbancar); retrageri gratuite cu cardul, oriunde în lume; zero lei comision pentru administrarea contului, emiterea și administrarea cardului principal; acces la două carduri suplimentare standard gratuite; acces la George Moneyback, cea mai tare platformă de cashback din România, prin care primești bani înapoi direct în cont pentru cumpărăturile tale.

Mai multe detalii, aici: www.bcr.ro/ro/persoane-fizice/digital-banking/cont-online-george”.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Conferință privind mediul antreprenorial și perspectivele dialogului social

 Consiliul Naţional al Întreprinderilor Private Mici şi Mijlocii din...

MedLife anunță o creștere de 22% a cifrei de afaceri consolidată pro forma în primul trimestru al acestui an

MedLife prezintă rezultatele financiare pentru primul trimestru al anului...

Asigurare pentru recuperarea taxelor la maratoane, semimaratoane, curse de biciclete 

Compania Eurolife FFH Asigurări Generale anunță încheierea unui parteneriat...

Business pentru noi perspective domeniului medical 

Doi antreprenori din Cluj-Napoca, Emil Sâncrăian și Bogdan Haș,...