Consiliere prin telemedicină în situația de diagnostic cu Covid-19

Date:

Compania Signal Iduna Asigurare Reasigurare anunță că persoanele care dețin poliță de asigurare de sănătate pot beneficia gratuit de serviciul de consiliere prin telemedicină, în situația în care sunt diagnosticate cu Covid-19: „Perioada de gratuitate pentru serviciul dedicat consilierii Covid-19 este valabilă până la finalul lunii septembrie 2021, acesta putând fi accesat pe parcursul perioadei în care persoana diagnosticată se află în carantină. Specialitățile pe care asigurații le pot solicita în mod gratuit prin serviciul dedicat de telemedicină sunt consultațiile de medicină internă și de consiliere psihologică”.

Nicolae Trofin (foto), membru al Directoratului Signal Iduna Asigurare Reasigurare: „Am fost cu toții martori la încercările pe care pandemia le-a adus, în special în rândul celor care au trecut prin boală sau care au avut apropiați încercați de efectele acestui virus.

Mai mult decât oricând, oamenii au realizat în această perioadă cât de important este să aibă acces la un medic, atunci când spitalele și clinicile erau aglomerate cu pacienți cu Covid-19. Mulți dintre ei au înțeles că o asigurare de sănătate poate răspunde acestei nevoi. Iar la rândul nostru, dorim să le arătăm asiguraților că suntem alături de ei și le oferim tuturor, indiferent de tipul de poliță pe care o dețin, suport medical și emoțional în cazul diagnosticării cu Covid-19, prin posibilitatea de a accesa rapid un medic în perioada de carantină la domiciliu”.

Pentru a beneficia gratuit de serviciul de consiliere prin telemedicină dedicat Covid-19, asigurații Signal Iduna pot efectua o programare prin Call Center-ul Signal Iduna, operatorii fiind disponibili 24/7, sau prin aplicația Signal Care Assistant. Timpul de programare este de până la 6 ore de la primirea solicitării.

Ulterior, medicul de medicină internă sau psihologul va contacta persoana asigurată și îi va oferi asistență telefonică sau prin apel video cu privire la problema medicală abordată: simptome, riscuri posibile și aspecte de urmat în perioada de carantină.Grupul Signal Iduna este recunoscut ca „unul dintre cele mai mari grupuri financiare din Germania.

Fondat în urmă cu peste 110 ani, Grupul Signal Iduna și-a câștigat o reputație excelentă ca furnizor puternic și de încredere pentru asigurări și servicii financiare, oferind o gamă largă de soluții (asigurări, servicii bancare și investiții) clienților individuali și corporate.

Conduita comercială a Signal Iduna este orientată către succesul pe termen lung și se bazează pe satisfacerea nevoilor clienților și pe dezvoltarea pieței, pe inovație și independență financiară.În prezent, Signal Iduna este prezentă pe piețele de asigurări din Germania, Polonia, Ungaria și România.

Pe piața locală, Signal Iduna și-a început operațiunile în anul 2008. Portofoliul companiei include: asigurări de sănătate private pentru familie și pentru companii, asigurări de viață, asigurări de accident. Signal Iduna oferă soluții de reasigurare, analiză și servicii de consultanță în ceea ce privește subscrierea riscului pentru gestionarea optimă a asigurărilor de sănătate. Expertiza Signal Iduna este susținută de acoperire la nivel național și de o experiență digitală simplificată și atractivă pentru clienți”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Mihai Daraban: Consiliul de afaceri România – EAU își va începe activitatea în scurt timp 

Președintele Camerei de Comerț și Industrie a României...

Politică şi politicianism în procesul integrării europene a României 

| de Prof. univ. dr. Vasile Pușcaș, membru corespondent al Academiei Române 

DIGI se pregătește pentru lansarea serviciilor în Belgia

DIGI a făcut încă un pas în procesul de...

Finanțare, sustenabilitate, tehnologie: comandamentele FoodIntelForum AQUA Carpatica pentru tot anul

Timpul trece iar ecourile puternice ale FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția...