Consumul de cereale la micul dejun în România – un kg pe cap de locuitor 

Date:

Consumul de cereale la micul dejun în România este de 1 kg pe cap de locuitor, față Germania, 2,2 kg, Portugalia, 2,6 kg, arată un studiu făcut de MASMI și Nestlé la începutul acestui an. Același studiu evidențiază că, „în România, micul dejun este consumat cu o frecvență medie de 5 ori pe săptămână, cu 57% dintre români care iau micul dejun zilnic și 9% care nu obișnuiesc să ia micul dejun”.

Compania Nestlé România subliniază că, potrivit datelor furnizate de GfK Consumer Panel, „românii consumă, în medie, de 2-3 ori pe săptămână cereale integrale. Doar 16% consumă cereale integrale mai mult de 5 ori pe săptămână. Cerealele pentru micul dejun sunt prezente pe masa a aproximativ 6 din 10 gospodării din țara noastră de la începutul acestui an, ceea ce arată potențialul categoriei pe piața din România”.

În acest context, Nestlé anunță că „vine în întâmpinarea fanilor cerealelor pentru micul dejun cu un nou produs, Cereale KitKat® gust de ciocolată și napolitană, în ambalaj de 350 de grame, un răsfăț pentru dimineți pline de energie.

Cercetările realizate de către Cereal Partners Worldwide (CPW) la nivel Global au adus în prim plan faptul că 53% dintre consumatori doresc să experimenteze produse noi, produse inovatoare, iar 89% dintre consumatori consideră că este important și doresc să aibă parte de o experiență plăcută, atunci când le consumă. Astfel, în urma acestor rezultate, cerealele KitKat® au fost create ca răspuns la nevoile consumatorilor”.

Sînziana Lungu, Associated Marketing Manager Cereal Partners Worldwide, Nestlé Romania: „În ultimii 20 de ani, am reușit să reducem cu 25% conținutul de sare și cu 20% conținutul de zaharuri din cerealele noastre pentru mic dejun. De asemenea, cerealele Nestlé pentru micul dejun nu conțin coloranți sau arome artificiale. Fiind  cea mai mare companie alimentară din lume, suntem prezenți pe mesele a milioane de familii în fiecare dimineață. Îi putem ajuta pe consumatorii noștri să-și crească aportul de cereale integrale începând cu prima masă a zilei.” 

Nestlé precizează că „noile cereale deosebit de crocante KitKat® vin într-o combinație delicioasă, cu gust de ciocolată și napolitană, fiind o reinterpretare pentru micul dejun a celebrelor batoane de ciocolată KitKat®. Având ingredientul nr. 1 din rețetă cereale integrale, acestea reprezintă o soluție delicioasă și contribuie la aportul de cereale integrale, vitamine și minerale, începând cu prima masa a zilei – micul dejun. În plus, cacao folosită în produs provine din surse sustenabile”.

KitKat este „primul brand global de ciocolată care folosește cacao 100% din surse durabile prin Nestlé Cocoa Plan și certificat Rainforest Alliance. Marca KitKat datează din 1911, când termenii Kit Kat și Kit Cat au fost înregistrate ca mărci comerciale de către cofetăria Rowntree din Marea Britanie, care a fost cumpărată de Nestlé în 1988. În 2013, Google a încheiat un parteneriat cu Nestlé prin care versiunea 4.4 a sistemului de operare Android a fost denumită KitKat. În 2020, KitKat a câștigat Premiul Lausanne Index – Cel mai bun ambalaj”.

Grupul Nestlé reamintește că „este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 75.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050”.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...