Credit de la Raiffeisen Bank pentru Braiconf garantat de EximBank

Date:

Compania Braiconf a primit o finanțare de 400.000 de euro de la Raiffeisen Bank, garantată de EximBank, în cadrul schemei de ajutor de stat COVID-19, dedicată companiilor mari. Fondurile vor fi folosite pentru a acoperi plățile companiei către furnizori, salarii, taxe către bugetul de stat și de asigurări sociale.

Silviu Dumitrache, președintele companiei Braiconf: „Acest pachet de finanțare ne sprijină într-un moment foarte important pentru companie și va fi folosit pentru desfășurarea activității noastre în condiții optime. Cu o istorie de 70 de ani, Braiconf implementează acum o nouă strategie a promovării mărcii sale pe termen lung, menită să reflecte adevărata valoare a produselor pe care le oferim pe piață. Avem planuri ambițioase, prin care vrem să aducem marca Bariconf în secolul 21, într-un sector cum este industria textilă, în condițiile extraordinare pe care le trăim. Am traversat un an plin de provocări, iar una dintre cele mai mari preocupări ale noastre a însemnat siguranța resursei umane și, totodată, implementarea noii strategii pe mai multe segmente ale business-ului, de la componenta de retail, până la linia de produse 100% românești”. 

Braiconf este „cea mai cunoscută marcă din industria textilă din România, cu o tradiție de 70 de ani pe piață. Recent, acționarii majoritari ai companiei au anunțat o nouă strategie care vizează investiții în modernizarea celebrei mărci românești și a tuturor componentelor din jurul său: activitatea de bază, retail, linii proprii, resurse umane. Cu o producție anuală de peste 800.000 cămăși pentru mărci precum Braiconf, Eton, Porsche, Cartier, Harmont&Blane, Hermes, Kenzo, LVMH și alții, produse în fabrica de la Brăila, cu execuţie impecabilă şi țesături de cea mai bună calitate, Braiconf a câștigat și recunoaşterea internaţională a produselor sale și se va concentra pe creșterea producției sub brandul propriu. Sinonim cu cămașa de elită, de numele Braiconf se leagă soluţiile vestimentare complete pentru domni, printre care și serviciile Made-to-measure și Bespoke, destinate celor ce nu doresc să se încadreze în tipare. Astfel, noua strategie Braiconf include schimbări în zona liniilor de producție și a colecțiilor”.

EximBank este „o instituție specializată ce se implică activ în susținerea și promovarea mediului de afaceri românesc. În cadrul programului guvernamental de susținere a companiilor mari, pe care EximBank îl implementează în urma mandatului special primit din partea statului român, societățile mari și IMM-urile cu cifră de afaceri peste 20 de milioane de lei în 2019 pot beneficia de produse de finanțare și garantare cu componentă de ajutor de stat. Pentru detalii: www.eximbank.ro”.

Raiffeisen Bank „susține dezvoltarea antreprenoriatului autohton fiind unul dintre cei mai importanți finanțatori ai companiilor românești de peste 20 de ani. Cu o prezență în țară în 8 centre regionale pentru corporații și o echipă dedicată companiilor mari și medii in București, banca deține un portofoliu de peste 2 miliarde de euro în finanțări acordate corporațiilor. Transformarea continuă, îmbunătățirea experienței digitale a clienților și adaptarea la noile cerințe ale pieței sunt parte din misiunea băncii, devenind un partener recomandat al companiilor locale”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...