Douglas România continuă să susțină familiile vulnerabile

Date:

Compania Douglas România continuă să susțină familiile vulnerabile și anul acesta prin Programul de Prevenire a Separării Copilului de Familie, dezvoltat de organizația Hope and Homes for Children. În acest sens, compania explică modul de funcționare a campaniei, al cărei scop este „de a-i ajuta pe părinți, prin susținere financiară, să îmbunătățească condițiile de trai ale familiei, putând astfel să-și păstreze copiii alături de ei și să-i crească în siguranță. 

Pentru fiecare paletă de machiaj Douglas Collection Star Makeup Palette și fiecare set Douglas Collection Advent Calendar Beauty vândute în perioada 1 Decembrie-31 decembrie 2023, Douglas va oferi 10 lei Fundației Hope and Homes for Children, în limita sumei de 50.000 lei. Această campanie începe astăzi, 1 Decembrie, și se va derula până la finalul lunii, atât în magazinul online, douglas.ro, cât și în cele peste 40 de magazinele fizice ale companiei din toată țara. 

Lavinia Ivas (foto), CEO Douglas România: „Alături de partenerii noștri de la Hope and Homes for Children, pentru al doilea an consecutiv, prin campania Feel the Magic, susținem copiii să rămână alături de familie, atât de sărbători, cât și în fiecare zi. Locul unui copil este lângă familia sa, unde este îngrijit, dar mai ales iubit și susținut și unde se poate dezvolta sănătos fizic și emoțional. Ne dorim să aducem lumină și bucurie pe chipul copiilor și al părinților acum de sărbători, dar și pentru toate zilele pe care le vor petrece împreună.”

Robert Ion, director general Hope and Homes for Children România: „Indiferent de greul pe care-l simt în fiecare zi copiii care trăiesc în condiții de sărăcie extremă, ei au parte acasă de sentimentul sincer al iubirii părintești. În familie, ei descoperă un refugiu al siguranței și al liniștii. Noi, Hope and Homes for Children, ne îngrijim ca acestor copii să le fie bine în cel mai de preț loc pentru ei – Acasă. Împreună cu partenerii noștri de bine, care împărtășesc aceeași misiune cu noi, ne implicăm activ în sprijinirea familiilor aflate în situații dificile de viață. Avem drept scop să le oferim resursele și sprijinul de care au nevoie pentru a-și reconstrui viețile, prevenind astfel destrămarea familiilor și evitând experiențele traumatice ale instituționalizării și traiului într-un orfelinat.”

Douglas România subliniază că, „datorită acestui ajutor, 10 copii nu vor ajunge în centre de plasament, ci vor rămâne alături de familiile lor, în siguranță, prin susținerea financiară și materială care să îi ajute pe părinți să se redreseze și să-și poată îngriji și ocroti copiii, acasă, acolo unde le este locul. Această acțiune face parte din strategia locală de responsabilitate socială a Douglas care își propune să susțină dezvoltarea comunității și în special dezvoltarea unui mediu social și familial sănătos”.

Douglas este caracterizată drept „cea mai importantă destinație premium de frumusețe omnichannel, din Europa. Inspirăm clienții să trăiască propriul fel de frumusețe, oferind un sortiment unic în magazinele online, printr-un program de parteneriat și în aproximativ 1.840 de magazine. Consolidarea poziționării noastre omnichannel de succes în timp ce dezvoltăm constant experiența clienților se află în centrul strategiei noastre. În anul fiscal 2021/22, Douglas a generat vânzări de 3,65 miliarde de euro, cu accent pe parfumuri, machiaj, îngrijirea pielii, îngrijirea părului, îngrijirea sănătății și accesorii”.

Hope and Homes for Children România reamintește că, în 25 de ani de intervenții, „a susținut peste 41.500 de copii să rămână în siguranță lângă părinții sau familia lor extinsă și să nu fie instituționalizați, prin Programul de Prevenire a Separării Copilului de Familie. Din 1998 și până în prezent, Fundația a contribuit la închiderea a 68 de centre de plasament, iar prin eforturile Hope and Homes for Children și ale partenerilor săi au fost dezvoltate 125 de case familiale, cu peste 7.200 de copii scoși din orfelinate și 1.900 reintegrați în familia naturală sau extinsă”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...