Dublarea vânzărilor Chocolissimo România în ultimul trimestru din 2023

Date:

Compania Chocolissimo România, caracterizată ca „unul dintre principalii jucători de pe piața de cadouri corporate, segmentul ciocolată premium”, anunță că „a înregistrat o creștere a cererii cu peste 40%, iar în noiembrie 2023, pe segmentul corporate, vânzările au crescut cu 15%, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, conform datelor interne ale companiei.

Piața pe care activează compania este cea a cadourilor din ciocolată premium, respectiv praline belgiene, iar valoarea acesteia este estimată, de reprezentanta companiei, la aproximativ 10 mil EUR, conform informațiilor raportate de principalii jucători pentru anul 2022.

Brandul Chocolissimo comercializează în România praline, figurine, tablete și specialități pe bază de ciocolată, acestea fiind achiziționate în proporție de peste 90% pentru a fi făcute cadou, atât de clienții individuali cât și de clienții corporate. În ceea ce privește bugetul alocat, comenzile corporate au bugete foarte diferite, de la 500 EUR la 250 000 EUR, per comandă, dar cele mai multe sunt în valoare de aproximativ 10 000 EUR. Atât clienții individuali, cât și cei corporate, preferă în continuare produsul vedetă din anii anteriori, chocotelegrama care reprezintă aproximativ 20% din vânzările totale”.

Aura Oprea, owner Chocolissimo România: „Pentru anul viitor estimăm o creștere a vânzărilor cu 25% generată în special de cererea din segmentul corporate care pentru noi reprezintă 80% din business. Adăugăm constant produse noi în portofoliu, cu fiecare colecție, iar acum avem deja în lucru colecția de primăvară, care va avea peste 10 produse noi și produse cu design îmbunătățit.”  

Chocolissimo România precizează că, „începând cu anul trecut, compania a demarat colaborarea cu mărcile de retail exclusiviste care solicită bufete de praline premium în cadrul evenimentelor, cu o frecvență lunară”. 

Chocolissimo este definit ca „brandul internațional de ciocolată premium, prezent și în România din 2015. Chocolissimo România oferă consumatorilor interesați de produse din ciocolată premium, o gamă largă de praline, figurine, tablete și specialități pe bază de ciocolată. Produsele Chocolissimo sunt achiziționate și pentru a fi dăruite, fiind lansate colecții speciale dedicate sărbătorilor de Crăciun, Paște, Mărțișor, dar și pentru diverse aniversări sau ocazii de peste an”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...