Easy Print Services, 30.000 de facturi procesate pentru Hidroelectrica

Date:

Easy Print Services, furnizor de servicii de management al relației cu clienții și transformare digitală, anunță că, începând cu luna mai, asigură procesarea a 30.000 de facturi emise de Hidroelectrica, în urma câștigării unei licitații pe platforma SICAP: „Din 7 companii interesate, trei au depus oferte finale, iar oferta Easy Print Services a fost desemnată câștigătoare în fața celor înaintate de către Zipper Services și de către furnizorul național de servicii poștale, Poșta Română. 

Contractul, în valoare de 88.990 de lei (circa 18.000 euro) + TVA, acoperă procesarea facturilor în format fizic, trimise de Hidroelectrica clienților săi persoane fizice și juridice. Operațiunile desfășurate constau în preluarea, în condiții de maximă siguranță, a fluxului de informații de către furnizor, așa cum se regăsesc în sistemele Hidroelectrica, procesarea datelor (sortare corespondență, adăugare de coduri poștale etc), transmiterea de emailuri, dar și tipărirea a mii de facturi. 

După tipărire, documentele sunt împlicuite automat și distribuite către destinatari și fiecare plic este trasabil, de când iese de pe poarta centrului de producție al Easy Print Services până în cutia poștală a fiecărui client al Hidroelectrica. Procesul se închide complet numai după analizarea trimiterilor care nu au putut fi livrate și corectarea datelor aferente acelor clienți.

Bugetul stabilit prin contractul actual permite gestionarea fluxului de facturi fizice emise de Hidroelectrica, pe parcursul câtorva luni, dar numărul de clienți ai celei mai profitabile companii energetice românești este în continuă creștere. În primul trimestru din 2022, numărul de clienți casnici ai Hidroelectrica a ajuns la aproape 111.000, în creștere de 15,5 ori față de aceeași perioadă a anului trecut. Câtă vreme compania oferă cea mai ieftină electricitate, potrivit Agenției Naționale de Reglementare în Energie, este de așteptat ca numărul clienților Hidroelectrica să crească, așadar și cel al facturilor emise.

Capacitatea totală de producție Easy Print Services depășește semnificativ volumul de facturi gestionate pentru Hidroelectrica în prezent. Furnizorul poate procesa, zilnic, peste 500.000 de documente personalizate, indiferent de tipul acestora (facturi, extrase de cont, notificări, scrisori de marketing direct și altele). Odată setate fluxul de lucru și interfețele cu sistemele informatice ale clientului, Easy Print Services poate mări, fără probleme, volumul de documente procesate.”

Silvius Neagu, fondator și Managing Director al Easy Print Services SRL: „Ne bucurăm că, în condiții de deplină transparență pe care le oferă o licitație publică, am devenit furnizorul Hidroelectrica, sprijinind compania în generarea și transmiterea de facturi pentru zeci de mii de clienți, persoane fizice și juridice. Am oferit, pe de o parte, cea mai bună platformă de management al documentelor, ce poate fi interconectată cu multiple surse externe și poate oferi o soluție completă de gestiune a emiterii și transmiterii facturilor. Pe de altă parte, oferta noastră a fost completată de flexibilitatea și expertiza echipei, alături de prețul competitiv al serviciilor. Din perspectiva capabilităților noastre tehnice nu există niciun impediment în a procesa un număr de facturi mult mai mare, astfel că dorim mult succes Hidroelectrica în achiziția de noi clienți pe piața furnizării de electricitate.”

În pofida climatului economic incert, Easy Print Services estimează că „cererea de servicii în domeniul managementului relației cu clienții, optimizarea proceselor de lucru cu documentele și transformării digitale se va menține ridicat în perioada următoare. Obiectivul companiei este să ajungă la o cifră de afaceri de un milion de euro, până la finele acestui an”.

Easy Print Services, fondată în 2017, anunță căoferă servicii profesionale de management al relației cu clienții, transformare digitală, printing & inserting, direct mail & fulfilment, digitalizare organizațională precum și optimizarea proceselor bazate pe documente. Compania furnizează și servicii de Enhanced Customer Experience (Cx) sau Customer Communication Management (CCM), ca partener al Quadrient, lider de piață global. Prin consolidarea echipei și investiții, din surse proprii și finanțări nerambursabile, Easy Print Services a sporit, an de an, calitatea serviciilor sale, obținând cele mai înalte certificări în domeniu (ISO 9001, 14001 și 27001) și fiind autorizată de ANCOM pentru prestarea de servicii poștale. Între clienții se numără companii multinaționale din domeniile financiar-bancar, asigurări, telecom și energie, precum și instituții din administrația publică centrală și locală”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Prelungirea plafonării primelor RCA nu este un „medicament minune”

Industria de asigurări a luat nota cu profunda...

Digitalizarea raportărilor fiscale – etapele anului 2024. Ce schimbări apar la e-Factura?

de Victoria Dobre, Senior Manager și Ștefan Machidon,...

Costul proprietății – mai scump din 2025 pentru toți. De ce și cum?

de Alex Milcev, Partener, liderul departamentului Asistență fiscală și...

Criza energetică a Europei a fost învinsă în primul rând datorită, reducerii voluntare a consumului de energie 

În februarie 2024 Comisia Europeană a recomandat statelor membre...