Educația artistică îmbinată cu responsabilitatea socială

Date:

O acțiune de implicare socială și de protecție a mediului este campania „UNATC pe Bicicletă”, #unatcpebicicleta, prin care Universitatea Națională de Artă Teatrală și Cinematografică „I.L. Caragiale” din București a cumpărat 60 de biciclete pe care le pune gratuity la dispoziția studenților din anii I și II de la programul de licență și celor din anul I de la programul de masterat, cu prioritate celor care locuiesc la cămin, au bursă socială și nu dețin mașină personală. Bicicletele vor putea fi folosite pe durata studiilor, indiferent de tipul de program.

Achiziția a fost făcută cu sprijinul firmei Pegas, fiind ales un model de oraș, ușor de transportat, într-un prim lor de 30 de bucăți pentru studente și 30 pentru studenți.

Liviu Lucaci

Acțiunea face parte dintr-o campanie inițiată în primăvara anului trecut, de contribuție la educarea tinerei generații în relația cu mediul înconjurător.
Prof. univ. dr. Liviu Lucaci (foto), rectorul UNATC, posesor și utilizator de bicicletă: „Educația artistică în cadrul academic nu se poate departaja de responsabilitatea socială și implicarea în problemele comunității. Pentru un București mai puțin poluat, mai curat, mai civilizat, contează enorm orice efort de conștientizare a importanței folosirii transportului alternativ față de mediul înconjurător”.

Componentei de educație verde și de responsabilizare a tinerilor studenți, UNATC subliniază că „i-a adăugat și niște ținte foarte pragmatice: amenajarea în curtea universității a unor parcări dedicate transportului alternativ și, printr-un parteneriat public-privat, achiziționarea de biciclete care vor putea fi folosite gratuit de către membrii comunității UNATC, studenți, profesori și personal administrativ. Parcarea modernă a fost realizată în primăvara anului trecut”.

Foto: UNATC 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...