Excelența în comunicarea de afaceri din România

Date:

Cel mai important eveniment de recunoaștere a excelenței în domeniul comunicării de afaceri din România, Romanian PR Award, organizat de Forum for International Communications, a desemnat la ediția din acest an câștigătoare a premiului Golden Award For Excellence pentru cea mai bună campanie de PR în domeniul „Cultură, artă” campania „SuperPovești din București”, de promovare a lecturii și scrisului creativ, lansată de Compania de Librării București (CLB) și de Headsome Communication.

Oana Boca Stănescu, inițiatoarea proiectului, președinta Headsome Communication: „În țara cu cel mai scăzut consum de carte din Europa pe cap de locuitor, fiecare instituție din lumea publishingului de carte din România simte nevoia să imagineze o campanie care să contribuie la lărgirea plajei cititorilor activi. Asta am încercat și noi prin lansarea campaniei «SuperPovești din București», însă aceasta nu a fost singura miză. Lansată în plină perioadă pandemică, campania și-a propus să le reamintească micilor cititori din București faptul că nu sunt singuri și că există un «afară» dincolo de izolare, un spațiu populat de povești care așteaptă să fie readuse la viață, prin investigație, documentare, scris și lectură. Apoi, campania vorbește despre paternitatea comună pe care o aveam asupra poveștilor și legendelor din mijlocul comunităților în care trăim, despre memoria afectivă și bucuria de a fi împreună.”

Marieta Seba, directoarea Companiei de Librării București: „Misiunea Companiei de Librării București se concretizează, de mai bine de șapte decenii, în acțiuni constante ce converg către un singur scop, și anume, acela de a sădi în sufletele generației tinere, elevi și studenți, dorința și plăcerea reală de a pătrunde în tainele cărților și de a se transforma în adevărați prieteni ai acestora. Milităm cu perseverență ca un procent cât mai mare al tinerilor să dobândească cu adevărat pasiunea pentru citit și să o transmită la rândul lor mai departe, păstrând astfel vie «dragostea de carte» Drept dovadă, și deviza noastră, sloganul care descrie misiunea brandului nostru  este din «Din dragoste de carte».” 

La aceeași categorie, au mai concurat în finală: „DON’T just SEEN” (Asociația Happy Minds & Alien Films Entertainment & The Public Advisors, „Harta vacanței” (Grupul Editorial Art: Arthur), „Stranger Things – A Summer in the Upside Down” (Netflix & MSL The Practice), „100 pentru 100” (Opera Română București & Publicis Romania) și „Spotlight Heritage Timișoara” (Universitatea Politehnică Timișoara & Muzeul Banatului). Juriul a fost format din specialiști din 15 țări. 

Proiectul „SuperPovești din București” este „o inițiativă a Companiei de Librării București și a Asociației Headsome Communication, a demarat în luna ianuarie a anului 2021, cu sprijinul Ministerului Culturii și în parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București, Primăria București, Muzeul Național al Literaturii Române, Biblioteca Metropolitană București, ARCUB și Radio România Cultural. În cadrul campaniei, copiii și adolescenții din capitală sau cei care învață în București au fost invitați să caute poveștile ascunse din istoria orașului: să le documenteze în familie, în cadrul comunității locale, în cadrul școlii, prin dialog cu profesorii, în biblioteci, în librării, să le „vâneze” în documentele și materialele din spațiul digital, pentru ca mai apoi să le transpună în povești.

Pe 16 decembrie 2021 a fost lansat primul volum reunind șapte povestiri (ediția digitală, aici: ). În prezent, cel de-al doilea volum al proiectului se află în pregătire, lansarea lui fiind plănuită pentru data de 17 decembrie 2022, ora 11.00, la Salonul de Carte Luceafărul (Bulevardul Unirii nr. 10)”.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

EY România: Anul 2023 va marca o nouă etapă în abordarea digitală a raportărilor și controalelor fiscale

Transparența și schimbul de informații la nivel internaţional vor...

Google sub lupa autorităților antitrust în SUA. Ar putea fi divizat gigantul?

Este oare posibil ca „era Google” să se apropie...

Peste 58% din români vor să își schimbe jobul în 2023, în timp ce 55,4% vor să facă o reconversie profesională în următorii 5...

Criză, scumpiri, război, sărăcie - cuvintele-cheie care ne guvernează...

România în proceduri de infringement și în domeniul energiei și climei

Comisia Europeană solicită CROAȚIEI, UNGARIEI și ROMÂNIEI să prezinte...