FAN Courier, 10 milioane de euro, investiție în lockere FANbox

Date:

Compania FAN Courier, lider pe piața de curierat din România, anunță că „investește peste 10 milioane de euro pentru a dezvolta la nivel național rețeaua de lockere prin intermediul cărora clientul final nu va mai depinde de programul zilnic al curierului”. Primele 220 de lockere FANbox au fost instalate în București și în județul Ilfov, la Constanța, Mangalia, Eforie Nord, Năvodari, Cluj-Napoca, Brașov, Arad și Timișoara; urmează Sibiu, Pitești și Iași. Planul de extindere prevede ca la jumătatea anului viitor să fie instalate în țară 1.000 de unități.

Lockerele FANbox se vor regăsi în toate orașele reședință de județ, precum și în orașe mai mici și în mediul rural, adică în toate locurile de interes pentru clienți. Intenția FAN Courier este ca, în câțiva ani, să facă serviciul disponibil pentru toți locuitorii țării.

Adrian Mihai, CEO și cofondator FAN Courier

Adrian Mihai, CEO și cofondator FAN Courier: „Într-o lume în care majoritatea serviciilor se adaptează nevoii de flexibilitate a clientului, implementarea sistemului de lockere FANbox este o soluție firească ce oferă posibilitatea de a trimite expediții şi în afara programului de lucru al angajaților şi de a ridica trimiterile independent de programul de lucru al curierului. 

De asemenea, în 2022, nu mai este suficient ca livrarea să fie rapidă și eficientă, azi, ci și sustenabilă pentru mâine. Sistemul de lockere FANbox reprezintă, totodată, și o soluție prietenoasă cu mediul, pentru că reducem numărul traseelor pe care le parcurgem cu mașinile. Așadar, suntem prietenoși cu natura și ne sincronizăm și cu programul clienților noștri, care își pot ridica plicurile și coletele simplu și rapid, oricând.

Ne dorim ca, până la finalul anului, să instalăm 400 de lockere FANbox în țară, iar până în vara anului 2023, rețeaua să beneficieze de cel puțin 1.000 de unități. Investiția totală pentru această etapă (primele 1.000 de lockere) este de peste 10 milioane de euro și cuprinde achiziția lockerelor, sistemelor de monitorizare, dezvoltarea de noi softuri și aplicații și toate echipamentele adiționale.”

FAN Courier precizează că „serviciile oferite prin intermediul rețelei de lockere FANbox sunt disponibile 24 de ore din 24, 7 zile pe săptămână. Lockerele sunt amplasate în locații foarte accesibile, iar costurile de transport sunt mai reduse față de serviciile door-to-door. Plata tuturor serviciilor la locker (transport, ramburs etc.) poate fi efectuată și cu cardul la locker.

Lockerele FANbox îndeplinesc două funcții concomitent:

Drop-off – clienții care doresc să expedieze un colet, dar nu au timp să aștepte curierul, pot depune expediția într-un locker, de unde va fi preluat de curier și predat la o adresă sau într-un alt locker FANbox. Pentru a utiliza acest serviciu, trebuie să acceseze serviciul FANbox pe platformele puse la dispoziție de FAN Courier și să completeze datele solicitate. În viitor, depunerea coletelor la locker se va putea face și prin platforma FAN Retur sau aplicația mobilă. 

Pick-up – clienții care fac cumpărături online pot alege să ridice comanda de la FANbox, după ce selectează lockerul dintr-o listă sau de pe o hartă care apare pe website-ul magazinului online. Ulterior, coletul este transportat de FAN Courier și depus la lockerul ales. Magazinelor online care vor să se înroleze în rețeaua de lockere FANbox, FAN Courier le pune la dispoziție documentația de integrare și sprijin IT, astfel încât acestea să poată afișa pe site-urile lor rețeaua de lockere și hărțile aferente”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Energy Policy Group și WWF-România anunță lansarea oficială a proiectului RENewLand

Energy Policy Group (EPG) și WWF-România (Fondul Mondial pentru...

Locuri de muncă vacante

Agenția Județeană pentru Ocuparea Forței de Muncă Ilfov anunță...