Fermele Ecologice Silvania, investiții de nouă milioane de euro

Date:

Lansată în urmă cu 10 ani printr-o investiție foarte mică, afacerea Fermele Ecologice Silvania s-a transformat într-un business complet de-a lungul timpului, pornind de la o cooperativă agricolă de producție, mergând cu cultivarea a peste 2.200 de hectare de teren cu legume și cereale în sistem bio, o fermă cu 1.500 de vaci de lapte și o cifră de afaceri de 24,9 mil. lei la finele anului 2021. În acest an, se va adăuga și o nouă linie de business.

Dacian Badea, președinte Fermele Ecologice Silvania, o vorbit într-un interviu pentru FoodBiz.ro despre planurile de dezvoltare și investiții.

„Pe lângă lactate, uleiuri și furaje, produse pe care le vindeam până acum, în curând vom adăuga o altă linie de business, și anume, carnea procesată, ambalată, carne de vită ecologică, la fel cum sunt toate produsele din Silvania Bio.

Practic suntem exclusiv dedicați produselor ecologice. Linia aceasta de business va intra în funcțiune în urma unui proiect de aproximativ 1,2 milioane euro, ceea ce presupune un abator și o carmangerie, care fac parte dintr-un proiect mai amplu în valoare de 6 milioane euro la început, dar care s-a majorat prin diverse alte completări până la 9 milioane euro, proiect pe care noi îl finanțăm jumătate prin resurse bancare și proprii, iar cealaltă jumătate prin fonduri europene”, a declarat Dacian Badea pentru FoodBiz.ro.

Proiectul mare conține o fermă nouă de tineret pentru reproducție, fermă este deja populate la acest moment, la aceasta se adaugă abatorul și carmangeria.

De asemenea, mai există un depozit de cereale cu o capacitate de 5 000 de tone cu uscător și o linie de procesare a laptelui, destinată produselor acidofile – iaurt, sana, chefir și lapte proaspăt pasteurizat.

Dezvoltarea Fermelor Ecologice Silvania este una firească într-un trend ascendent al produselor bio atât la nivel european, cât și național.

Dacian Badea

„Există un trend crescător în ceea ce privește produsele bio-ecologice, atât la nivel internațional, european cât și național. România se înscrie în acest trend, care a apărut odată cu conștientizarea faptului că mâncarea ecologică înseamnă sănătate, orice altă mâncare înseamnă doar un compromis, un consum de produse de mai proastă calitate pentru un preț acceptat mai mic”, a spus președintele Fermelor Ecologice Silvania.

Articol preluat de pe FoodBiz.ro

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...