Gebrüder Weiss România, investiții în digitalizare

Date:

Viorel Leca – Gebruder Weiss

La un an de la lansare, în iunie 2021, compania de transport și soluții logistice Gebrüder Weiss România își reafirmă continuarea strategiei de digitalizare a serviciilor puse la dispoziție clienților. În acest sens, directorul general Viorel Leca subliniază: „Primul an de funcționare a portalului myGW s-a dovedit a fi un real succes. Doar în primele 3 luni de la lansare, au fost gestionate peste 30.000 de transporturi și am avut o rată foarte bună de adopție ce depășește acum 400 de utilizatori. Începutul acestui an ne-a confirmat, o dată în plus, importanța investițiilor pe care le derulăm în digitalizare. Astfel, în primele cinci luni din 2022 prin myGW au fost gestionate aproximativ 160.000 de transporturi și au fost plasate peste 26.000 de comenzi.”

Cele mai accesate servicii prin platforma myGW au fost cele de track&trace, managementul documentelor și ebooking. Feedback-ul din partea utilizatorilor arată că „myGW a prezentat un real interes din perspectiva accesului la informații în timp real, a disponibilității 7/7, 24h/zi și a accesibilității de pe orice dispozitiv. În plus, platforma este considerată intuitivă, cu informații centralizate despre fluxul de mărfuri pentru transporturi terestre, transport aerian și maritim și logistica depozitării, asigurând totodată un grad maxim de transparență. Acest lucru este validat și de faptul că, la nivel global, soluția myGW este folosită în 25 de țări de peste 6.000 de clienti și 16.000 de utilizatori”.

Gebrüder Weiss România anunță că volumul de investiţii în digitalizare alocat în ultimii 2 ani „a fost în linie cu creşterea interesului pentru soluţii tech şi digitalizare. Compania este într-un proces de transformare digitală, cu investiții direcționate pe mai multe tronsoane astfel încât să acopere partea de echipamente ce permit transfer electronic de date, portalul digital myGW, programe de planificare a mărfurilor și rutelor și optimizarea de fluxuri pentru bunuri și resurse. 

Portalul myGW asigură acces permanent la serviciile companiei, autonomie operațională și furnizează date complexe, dovedindu-se o soluție inteligentă care salvează timp și fluidizează procesele și operațiunile. Pentru clienții companiei, myGW înseamnă flexibilitate: toate documentele relevante, cum ar fi facturile sau dovezile de livrare, sunt stocate online, comenzile pot fi plasate electronic sau prețurile de transport pot fi stabilite în scurt timp, cu un singur click. Un alt avantaj decisiv este că mai mulți reprezentanți ai unui client Gebrüder Weiss comunică online prin intermediul aceluiași instrument și pot monitoriza procesele în mod transparent, în orice moment”.

 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...