Ghid pentru cei care au pe cineva apropiat bolnav de cancer

Date:

Aegon România, în parteneriat cu clinicile private de radioterapie Amethyst, a lansat asigurarea oncologică Optimist, prin care, în caz de diagnosticare cu cancer, persoanele în cauză „primesc o sumă de bani pe care o pot folosi pentru ce au nevoie, plus acces la tratament gratuit în clinici private”.

Sînziana Maioreanu (foto), CEO al Aegon România: „În urmă cu 4 ani am luat decizia să lansăm o asigurare oncologică tocmai pornind de la nevoile pe care le vedem în jurul nostru – am vrut ca oamenii să aibă la dispoziție opțiuni – să aibă acces rapid la bani pentru tratament, transport sau orice cheltuială care știm că vine odată cu diagnosticul.

În acești ultimi ani am vorbit cu clienții noștri și am aflat că au luat decizia de cumpăra o asigurare oncologică pentru a-și oferi lor un plan de rezervă, îngrijorați fiind că în familie sau între prieteni erau multe cazuri de boală. Așadar, clienții noștri sunt, de cele mai multe ori, aparținătorii unor bolnavi de cancer, oamenii care îi susțin și îi ajută pe aceștia să treacă cu bine prin boală. De aici și ideea unui Ghid Pentru Aparținătorii Bolnavilor de Cancer – pentru că ne-am dorit să le venim în ajutor și am considerat că putem face mai mult decât să le oferim un produs de protecție. Am vrut să le fim alături ajutându-i cu sfaturi practice despre cum să navigheze pe termen lung într-un sistem complex, astfel încât nevoile lor și ale celor apropiați să fie mai ușor satisfăcute. De altfel, Ghidul nostru este accesibil gratuit tuturor celor care au nevoie de el.”

Dr. Irina Mateieș, medic primar de medicină de familie și dietetician, nutriționist specializat în nutriție oncologică, care a contribuit la realizarea ghidului: „Cel mai util lucru pe care îl poate face aparținătorul unei persoane bolnave este, pur și simplu, să îi fie alături. Medicul este cel care trebuie să ofere informațiile despre tratamentul oncologic, dieteticianul clinician trebuie să ofere informațiile despre nutriția oncologică și tu, ca prieten sau membru al familiei, oferă sprijinul tău și astfel, în echipă, pacientul va avea parte de cel mai bun rezultat posibil. Nu adăuga frică, rușine și presiune inutilă pe persoana bolnavă cu restricții alimentare citite pe rețelele de socializare.” 

Autorii subliniază că „în Ghidul pentru Aparținătorii Bolnavilor de Cancer, realizat împreună cu specialiștii clinicilor de radioterapie Amethyst, care poate fi consultat și descărcat gratuit aici, sunt incluse poveștile unor învingătoare în lupta cu boala, sfaturi de psihologie pentru cei bolnavi și aparținători, informații de nutriție și sfaturi de alimentație venite de la medici specialiști.

Asigurarea oncologică Optimist, realizată de Aegon România în parteneriat cu clinicile Amethyst, oferă acces gratuit la servicii medicale pentru pacienții asigurați în Sistemul Național de Asigurări de Sănătate, programare în 72 de ore la prima consultație, acces la tehnologie medicală de ultimă generație, consultații de nutriție și ședințe de consiliere psihologică. Asigurarea mai oferă și sprijin financiar de până la 30.000 de lei cu care pot fi acoperite cheltuielile care apar odată cu primirea unui astfel de diagnostic”.

Sînziana Maioreanu conchide: „Le mulțumim prietenilor și colaboratorilor noștri de la clinicile de radioterapie Amethyst cu care am realizat această asigurare oncologică, dar și Ghidul de față. Împreună cu partenerii noștri brokeri ducem aceste soluții mai aproape de oameni.”

Aegon România reamintește că „face parte dintr-unul dintre cele mai mari grupuri financiare din lume, specializat în asigurări de viață, planuri de pensie și soluții pentru investiții. Aegon are, la nivel mondial, o tradiție de peste 175 de ani. În total, cei peste 22.300 de angajați ai companiei oferă servicii financiare pentru aproximativ 34,4 de milioane de clienți din America, Europa și Asia. Aegon a intrat pe piața din România în 2007, prin compania de pensii private, și în 2008 prin compania de asigurări de viață. În prezent, Aegon are în România peste un milion de clienți și 150 de angajați”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY: programele de transformare au șanse de reușită de 12 ori mai mari prin concentrarea pe factorul uman 

96% dintre programele de transformare ajung în puncte de...

România, cea mai accesibilă țară est-europeană pentru imobiliare

România are cele mai accesibile prețuri la locuințe din...

ANALIZĂ XTB: Pandemia s-a încheiat, dar munca de acasă a rămas. Cum s-a transformat piața și care sunt companiile care profită?

Adevăratul impuls pentru piața software-ului pentru videoconferințe s-a dovedit...