Gi Group Holding, creștere a cifrei de afaceri cu 30% în 2021 față de 2020

Date:

Gi Group Holding, unul dintre cei mai cunoscuți jucători globali în servicii și consultanță de resurse umane, anunță că „a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de peste 3,2 miliarde euro, în creștere cu 30% față de anul 2020.

Pe piața din România, compania a înregistrat o creștere de 40% față de 2020, ajungând în prezent la o cifră de afaceri de peste 19 milioane EUR. Creșterea este susținută în primul rând datorită diversificării portofoliului de clienți noi în zona de White Collars, dar și datorită proiectelor de relocare internațională pe care grupul le derulează în prezent”.

Cristian Huzău (foto), Country Manager România: „Chiar dacă ne-am confruntat cu provocări în ceea ce privește deficitul de forță de muncă, pandemia  inversând raportul dintre cerere și ofertă, în special în agricultură, HoReCa sau construcții, am reușit să ne construim strategia din perspectiva oportunităților. Astfel, de anul trecut am început să derulam proiecte de relocare a forței de munca, care, într-o perioadă plină de incertitudini, ne-au ajutat să creștem cifra de afaceri în România cu 40% față de 2020. De asemenea, datorită echipei noastre de profesioniști, cu experiență vastă în acest domeniu, am reusit să plasăm anul trecut în companii cu 300 de persoane mai mult față de 2020.”

Stefano Colli-Lanzi, președinte și CEO al Gi Group Holding: „Strategia lansată de Gi Group Holding a permis o creștere rapidă nu doar în Italia, ci mai ales în străinătate, datorită operațiunilor numeroase  de M&A. Ne poziționăm ca fiind un jucător important la nivel global, capabil să concureze cu alți lideri din acest sector. Creșterea noastră este una sustenabilă, iar decizia de a simplifica structura Grupului vine din dorința de a eficientiza și facilita operațiunile financiare în cel mai bun mod posibil.”

Gi Group Holding a decis, odată cu anunțarea rezultatelor financiare, „finalizarea procesului de eficientizare a activității companiei, decizie strâns legată de evoluția companiei și de dorința de a răspunde, eficient și organizat cerințelor pieței. 

Gi Group Holding va coordona activitățile filialelor, prin maximizarea oportunităților globale și simplificarea proceselor, îmbunătățind gradul de recunoaștere prin promovarea strategiei de fuziuni și achiziții. Aceasta decizie a fost adoptată, în primul rând, datorită cererilor venite din partea companiilor a căror activitate este impactată de sezonalitate și care, conform specificului industriei înregistrează cereri crescute în anumite perioade. 

Toate acțiunile și deciziile Grupului sunt orientate, în primul rând către clienții și către potențialii angajați, cărora Gi Group le oferă sprijinul pe durata procesului de recrutare cât și suportul fizic și moral pe toat perioada contractuală, construind în același timp relații profesionale și de leadership”. 

Gi Group Holding a fost fondat în 1998 la Milano, Italia și în prezent este „unul dintre liderii mondiali de servicii pentru dezvoltarea pieței muncii. Prin intermediul unui ecosistem global de personal și recrutare din care fac parte șase branduri individuale, dar complementare (Gi Group, Gi BPO, INTOO, Wyser, Grafton, Tack/TMI), grupul pune la dispoziție o gamă de oferte de 360 de grade ce generează soluții relevante și de impact.  Gi Group Holding promovează o piață globală sustenabilă, fluidă și plină de bucurie pentru candidați și companii, ce reflectă nevoile în continuă schimbare de pe piața muncii. Compania are peste 6,700 de angajați și, datorită prezenței directe și a parteneriatelor strategice, este activă în peste 100 de națiuni din Europa, APAC, cele două Americi și Africa. Oferind servicii către maim ult de 20,000 de companii și generând venituri de 3,2 miliarde de euro (în 2021) Gi Group Holding este pe locul 5 în topul celor mai mari companii de personal din Europa și pe poziția a 16-a in lume (potrivit  Staffing Industry Analysts). www.gigroupholding.com”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...