IKEA România a înregistrat o creștere a vânzărilor online și offline, în anul fiscal 2022

Date:

Peste 22 de milioane de produse vândute în total, atât ​​piese de mobilier, cât și accesorii pentru locuințe;

În cele 2 magazine IKEA din România au fost vânduți peste 2,5 milioane de hotdogi.

IKEA România a înregistrat rezultate pozitive în anul fiscal 2022[1], cu o creștere de 2,5% a vânzărilor totale, respectiv de peste 13% pentru comerțul online, comparativ cu anul precedent. Mai mult, IKEA a vândut peste 22 de milioane de produse, dintre care 66,55% au fost piese de mobilier și 34,2% accesorii, cifra de afaceri ajungând la peste 1 miliard de lei.

Peste 4,5 milioane de oameni au vizitat magazinele IKEA din România, iar magazinul online a avut  peste 31,2 milioane de vizitatori. Anul fiscal 2022 a înregistrat o creștere și în ceea ce privește comenzile online, compania înregistrând un total de peste 400.000 de comenzi. Cel mai popular produs a fost purificatorul de aer FORNUFTIG, cu peste 2.400 de piese vândute în total, în timp ce categoria de mobilă favorită a fost HEMNES, cu peste 12.700 de piese vândute. 

„An de an, menținem pe piața din România o creștere solidă, indiferent de provocările cu care ne-am confruntat atât noi, cât și întregul sector privat. Sunt foarte recunoscătoare pentru toate eforturile colegilor noștri, care ne-au ajutat să ne extindem și să ne asigurăm că IKEA rămâne un brand accesibil pentru cât mai mulți români”, a declarat Violeta Neniță, Market Manager, IKEA România.

În ultimele 12 luni, au fost vânduți peste 2,5 milioane de hotdogi, o cantitate suficientă pentru a crea un drum de 433 km până la Timișoara, zonă care reprezentă următorul reper important în extinderea IKEA în România. 

IKEA își menține angajamentul de a rămâne aproape de oameni, creând astfel noi formate care să rămână accesibile, convenabile și sustenabile atât în prezent, cât și în viitor, prin dezvoltarea permanentă a unui mediu de tip omnichannel. IKEA România a deschis recent un punct de ridicare comenzi în Oradea, iar Sibiul va fi un alt oraș ai cărui locuitori se vor bucura de produsele și serviciile IKEA, printr-un punct de ridicare comenzi dedicat. În plus, compania a lansat în septembrie un nou serviciu de ridicare a comenzilor în magazinul IKEA Pallady, Click & Collect Box.

Accesibilitatea în materie de prețuri rămâne una dintre priorități pentru IKEA România. Începând cu 1 octombrie, compania scade prețurile unora dintre produsele gamelor sale. Clienții se vor putea bucura de prețuri mai mici cu până la 20% la unele dintre cele mai populare produse, incluzând soluțiile de depozitare emblematice KALLAX sau mobilierul de dormitor MALM.


[1]  Anul fiscal 2022 pentru IKEA România s-a desfășurat în intervalul 1 Septembrie 2021 – 31 August 2022.

Distribuie:

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Rezervările pentru sezonul de iarnă sunt încă sub nivelul de dinaintea pandemiei în Europa 

Abia întorși din vacanța de Ziua Națională a României,...

Relațiile bune cu colegii, al doilea cel mai important motiv pentru a rămâne conectat la job pentru aproape 60% dintre angajați

Reconectarea cu echipa și valorile companiei, după provocările...

Garanții de stat și credite cu dobândă subvenționată acordate de EximBank

EximBank anunță că de la 15 decembrie 2022, companiile...