Ileana Stanciu, NaanDanJain: Nu cresc dramatic vânzările pe irigații după o perioadă de secetă!

Date:

Ileana Stanciu, General Manager al firmei de irigații NaanDanJain a vorbit într-un interviu acordat Revistei FoodBiz despre schimbările climatice și cum afectează acestea comportamentul fermierilor.

Schimbările climatice își face tot mai simțită prezența chiar și la noi în țară afectând considerabil sectorul agricol. Ileana Stanciu a abordat acest aspect într-un interviu pentru FoodBiz, punctând faptul că fenomenele meteorologice extreme, mai ales din ultimii ani, se fac simțite considerabil în rândul fermierilor.

„În agricultură diferențele climatice, de la an la an, sunt în general destul de mari.  Am văzut în ultimii ani că perioadele de căldură excesivă s-au lungit, am văzut o creștere a temperaturilor medii în anumite regiuni, am văzut brume târzii și ninsori în luni la care poate nu ne-am fi așteptat. Este o afectare clară, în orice condiții de climă excesivă, fie prea multe ploi, prea multă secetă, fermierii suferă”, a declarat managerul general NaanDanJain pentru FoodBiz.

Fermierii români sunt afectați direct de aceste schimbări climatice, și printre măsurile de reziliență pe care ar trebui să le adopte, implementarea unui sistem de irigații ar trebui să fie prima. Cu toate acestea, așa cum a declarat Ileana Stanciu pentru FoodBiz, mai este foarte mult de făcut, interes există din partea fermierilor, însă nu există o mobilizare puternică către piața irigațiilor nici măcar după o perioadă de secetă.

„Din punctul nostru de vedere, dacă ne întrebați pe irigații, nu cresc vânzările dramatic după o perioadă de secetă! Dar există o reacție, în mod sigur, există mai multă conștientizare la nivelul fermierilor că este important și că lucrurile se schimbă”, a mărturisit Ileana Stanciu pentru FoodBiz.

Articol preluat de pe FoodBiz.ro

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...