Ilie Năstase a devenit, în ziua când a împlinit 76 de ani, 19 iulie și în contextul marcării a 50 de ani de la câștigarea titlului la US Open în 1972, Brand Ambassador și principalul vector de imagine al brandului Admiral, unul dintre cei mai mari operatori de jocuri de noroc de pe piață.  

Parteneriatul dintre Admiral și Ilie Năstase include „atât sistemul land-based, sălile de jocuri fizice, cât și platforma online, simbolizând sinergia dintre cele două. Astfel, clienții Admiral au parte de experiențe complete și de cel mai ridicat nivel de calitate, oricare ar fi preferințele de joc”.

Ilie Năstase: ,,Decizia de a mă alătura brand-ului Admiral a fost simplă și rapidă: suntem campioni și vreau să împărtășim victoriile împreună! Mă bucur foarte mult că fac parte din familia Admiral și țin să le mulțumesc că m-au primit atât de călduros în echipa lor. Am ales să mă implic în acest proiect pentru că avem lucruri în comun: de la mentalitatea de învingător, până la responsabilitatea față de cei din jurul nostru. Apreciez că valorile acestui brand îndeamnă către un joc responsabil, ca modalitate de entertainment – acesta este un aspect foarte important. Admiral este un brand puternic și sunt convins că împreună vom reuși să ne dezvoltăm și mai mult, ca adevărați campioni.”, a declarat 

Valentin-Adrian Georgescu, CEO Novomatic România: ,,Suntem onorați să avem alături de noi un nume atât de apreciat al sportului mondial, așa cum este Ilie Năstase. Ne bucurăm că ne-a acceptat invitația de a intra în echipa noastră și sunt convins că vom realiza lucruri uimitoare împreună. Am admirat întotdeauna spiritul de învingător și calitățile sportive și umane ale lui Ilie Năstase și cred că se completează perfect cu valorile Admiral. Ne dorim o discuție deschisă cu clienții noștri și, în același timp, să fim alături de modelele sportului românesc, iar asta mă determină să cred că am luat, împreună cu echipa mea, cea mai bună decizie prin intermediul acestui parteneriat.”

Accentuând că, în calitate de Brand Ambassador, Ilie Năstase „va fi în centrul proiectelor pe care compania le va demara în viitorul apropiat”, Admiral România accentuează că „face parte din Grupul Novomatic – numărul 1 în Europa în materie de jocuri de noroc, cu peste 1,500 de săli de jocuri de noroc la nivel global. Începând cu anul 2000, brandul Admiral România a continuat să se dezvolte, iar astăzi numără peste 80 de săli de jocuri la nivel național. Experiența jucătorilor este completată de platforma online admiral.ro, care a fost lansată în 2017, urmând ca din 2020 să fie preluată și operată de Novomatic România. Misiunea brandului Admiral este de a oferi jucătorilor un mediu de divertisment calitativ și sigur”.

DISTRIBUIȚI