Inovație de ultimă oră în nutriția pentru dezvoltarea armonioasă a copiilor

Date:

Compania Nestlé România anunță „lansarea la începutul anului 2024 a unei inovații de ultimă oră bazată pe expertiza de peste 155 de ani de cercetare științifică în nutriția sugarilor și a copiilor de vârstă mică, o combinație patentată de oligozaharide identice structural cu cele din laptele matern (HMO) și probiotice.

Nestlé a dezvoltat SINERGITY™, o combinație unică ce îmbină două  probiotice cu 6 HMO (oligozaharide identice structural cu cele din laptele matern) pentru a susține dezvoltarea armonioasă și creșterea sănătoasă a celor mici”.

Mihaela Busu, BEO Infant Nutrition

Mihaela Bușu, Business Executive Officer, Nestlé Nutrition South East Europe: „Primii ani de viață sunt cruciali pentru creșterea și dezvoltarea copilului, iar obiceiurile alimentare dobândite în această perioadă îi vor influența toată viața. Fundația creată în această perioadă susține o sănătate puternică de-a lungul vieții de adult.

De peste 155 ani, Nestlé se dedică intens cercetării științifice, fiind lider în investițiile făcute în cercetare – dezvoltare și pionier în domeniul inovației și studierii compoziției diverșilor nutrienți inclusiv a oligozaharidelor prezente în laptele matern, precum HMO. Nestlé are, de asemenea, o expertiză extinsă legată de probiotice și studiază rolul lor în nutriție și sănătate. Sunt multe studii în desfășurare care urmăresc înțelegerea sinergiilor dintre probioticele și oligozahardele din laptele matern în dorința de a a putea dezvolta soluții nutriționale avansate pentru sugarii care nu pot fi alăptați.” 

După cum subliniază Nestlé, „studiile arată că laptele matern reprezintă alimentația ideală, iar oligozaharidele (numite HMO) care se regăsesc din abundență în laptele matern joacă un rol important în construirea acestei fundații solide. Specialiștii în nutriția sugarilor recomandă alăptarea, ca singură sursă de hrană până la vârsta de 6 luni și continuarea alimentației naturale pe o perioadă cât mai lungă și după începerea diversificării”. 

Nestlé precizează că „distribuția noilor produse cu acest compus patentat SYNERGITY va începe în Europa, inclusiv în România, la începutul anului 2024 și accentuează: „Grija noastră pentru un viitor echilibrat al copiilor ne-a ajutat să creăm o gamă diversă de produse care să răspundă nevoilor nutriționale ale bebelușilor încă din primele luni de viață. 

Produsele noastre sunt fabricate din ingrediente atent selecționate, urmând standarde înalte de calitate, mult mai stricte comparativ cu alimentația adulților, asigurând o nutriție adecvată fiecărei etape de vârstă.

Portofoliul Nestlé pentru nutriția copiilor este alcătuit din peste 65 de produse dedicate unui segment de piață ce cuprinde peste jumătate de milion de mici consumatori”. 

Grupul Nestlé reamintește că „este prezent în România din 1995, printre brandurile din portofoliul său numărându-se NESCAFÉ, Nespresso, Nesquik, Chocapic, KitKat, Lion, JOE, After Eight, Maggi, Purina sau NAN. În România, Nestlé s-a implicat și în inițiative ecologice și de responsabilitate socială. În ultimii 3 ani compania a plantat 90.000 de copaci, care vor contribui la atingerea obiectivului de net zero emisii de carbon până în 2050”.

Inițiativele globale Nestlé:

În 2017, Nestlé a luat o serie de măsuri pentru accelerarea progresului în vederea atingerii obiectivelor pentru anul 2030, ca parte a acțiunilor de îmbunătățire a calității vieții și contribuției la un viitor mai bun. Printre acestea se numără consolidarea programului “Nestlé for Healthier Kids”, extinderea inițiativei “Nestlé needs YOUth” și dezvoltarea activităților de management sustenabil al performanței de mediu. Nestlé își menține poziția de lider global în industria de alimente și băuturi prin portofoliul de produse sănătoase accesibile consumatorilor. Indicele global The Access To Nutrition Initiative (ATNI) evaluează cei mai mari 25 de producători de alimente din lume, concentrându-se pe politicile, practicile și performanțele lor legate de nutriție. Poziția de top conferită Nestlé este recunoașterea angajamentului său permanent față de nutriție și sănătate, precum și angajamentul său de a ajuta la abordarea provocărilor globale ale obezității și subnutriției.  

Nestlé for Healthier Kids

Programul „Nestlé for Healthier Kids” a fost creat pentru a uni toate eforturile Nestlé care susțin părinții și tutorii să crească copii mai sănătoși, de la activități de cercetare și formulare a produselor până la servicii de educație și nutriție inovatoare pentru un stil de viață sănătos. în România, aceste eforturi se regăsesc sub umbrela programului „Și eu trăiesc sănătos – SETS”, inițiat de Fundația PRAIS.

Nestlé needs YOUth 

Ambiția Nestlé în ceea ce privește inițiativa globală de tineret „Nestlé needs YOUth” este să ajute 10 milioane de tineri din întreaga lume să aibă acces la oportunități de carieră până în anul 2030. Această inițiativă globală combină și coordonează toate activitățile care susțin tinerii din întreaga lume, inclusiv eforturile Alliance for YOUth.

Nestlé for a Waste Free World

Nestlé dorește ca produsele sale să nu fie doar mai gustoase și mai sănătoase, ci și mai bune pentru mediu. Ambiția Nestlé pentru anul 2030 este impact zero asupra mediului, apa fiind una dintre ariile prioritare.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...

Influencerii înlocuiesc familia și prietenii ca sursă de informare pentru investitori 

În fiecare zi, investitorii individuali caută informații despre diferitele...