Inovație prezentată de Dyson Airstrait la Paris Fashion Week 2024

Date:

La Paris Fashion Week 2024, compania Dyson și-a prezentat una dintre inovațiile de actualitate. O relatare asupra lansării noului produs, în cele ce urmează:

„Dyson Airstrait a dat tonul inovației la Paris Fashion Week 2024. Cu ocazia cunoscutului eveniment, Dyson a sărbătorit lansarea aparatului de îndreptat părul Dyson Airstrait™️ pe piețele din Europa și Orientul Mijlociu, alături de reprezentanți ai presei internaționale și de lideri de opinie importanți.

Dyson a găzduit la evenimentul desfășurat în clădirea istorică, La Gaîté Lyrique, la origine un teatru datând din 1862, un mix de celebrități, creatori de conținut din industria frumuseții, dar și iubitoare de modă și reprezentanți ai presei internaționale. România s-a remarcat printr-o delegație unică, formată din utilizatoare active ale produselor de îngrijire a părului Dyson, care au reprezentat țara, participând la activitățile organizate de brand și făcând schimb de experiență cu ceilalți invitați internaționali. Din delegația Dyson Romania au făcut parte și: cunoscuta cântăreață Ami (Andreea Ioana Molodvan), creatoarea de conținut Maria Zvinca.

James Dyson a prezentat pasionaților de frumusețe din întreaga lume aparatul de îndreptat părul, Dyson Airstrait™, conceput pentru a usca și îndrepta părul umed și uscat, fără a folosi plăci fierbinți sau căldură extremă, ci doar flux de aer. Astfel, invitații au putut observa cu ușurință în timpul demonstrației susținute de James Dyson cu Dyson Airstrait, cum părul este îndreptat și uscat, în același timp, menținând sănătatea firului de păr și reducând timpul de coafare. 

Dyson nu încetează să surprindă prin tehnologie inovatoare. Astfel că James Dyson a prezentat participanților la eveniment cel mai recent dispozitiv în materie de înfrumusețare, Dyson Supersonic r™, unul dintre cele mai mici și mai puternice uscătoare de păr din lume, care utilizează o tehnologie unică și inovatoare de încălzire, motor și software pentru a obține o coafare precisă și finisaje profesionale.

Cei prezenți au fost invitați să testeze tehnologiile de înfrumusețare Dyson sub îndrumarea ambasadorilor Dyson globali, Matthew Collins, Larry King și Dylan Bradshaw.

Dyson are o relație de lungă durată cu Parisul, deschizând primul său magazin de prezentare în 1997, în arondismentul 8. De atunci, parizienii au îmbrățișat inovațiile Dyson pe piața franceză. Dyson este lider nu numai pe piața uscătoarelor de păr și al aparatelor de coafat, ci și în domeniul aspiratoarelor. În semn de omagiu adus orașului gazdă, Dyson a colaborat cu celebrul studio fotografic francez Studio Harcourt, un studio istoric, lansat în 1933 de Cosette Harcourt. Împreună, Dyson și Harcourt au capturat și curatoriat o colecție unică de fotografii; look-uri iconice din arhivele pariziene, recreate cu ajutorul noului aparat de îndreptat părul Dyson Airstrait™ ,  și care le prezintă pe Brigitte Bardot, Laetitia Casta, Dalida și Michelle Yeoh, printre altele.

Pentru mai multe detalii despre Dyson Airstrat, vizitați pagina: https://www.dyson.com.ro/dyson-airstrait-albastru-de-prusia-cupru-stralucitor.” 

Despre Dyson

Dyson este caracterizată ca „o companie globală de cercetare și tehnologie cu operațiuni de inginerie, cercetare, dezvoltare, producție și testare în Singapore, Marea Britanie, Malaezia, Mexic, China, Polonia și Filipine. După ce a început într-o garsonieră din Marea Britanie, Dyson a crescut constant de la înființarea sa în 1993. În prezent, are un sediu central global în Singapore, în clădirea recent renovată St James Power Station, și două campusuri tehnologice în Regatul Unit, care se întind pe o suprafață de peste 800 de acri în Malmesbury și pe aerodromul RAF restaurat Hullavington RAF, alături de 10 centre de inginerie și cercetare în întreaga lume. Dyson rămâne o companie de familie și are peste 14.000 de angajați la nivel global, inclusiv o echipă globală de ingineri de 6.000 de persoane. Compania vinde produse pe 85 de piețe la nivel internațional, în peste 250 de magazine Dyson Demo, precum și online, prin intermediul unor instrumente digitale și experiențe virtuale de pionierat”.

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Studiu EY România: Comportamentul consumatorului român în perioada sărbătorilor de Paște 2024

Perioada festivă care se apropie aduce, ca în fiecare...

CCIR a semnat un Memorandum de Înțelegere cu Federația Camerelor de Comerț a EAU

Camera de Comerț și Industrie a României (CCIR) a...

ENERTOWN: Orașele mici din România au nevoie de un sprijin mai mare în tranziția energetică

Localitățile urbane mici sunt adesea lăsate în afara...