Investiție de 150.000 euro în noua identitate a brandului DABO®

Date:

Compania 100% românească DABO®, lanț de restaurante de tip fast-food în sistem franciză în România și în alte țări din Europa, anunță desfășurarea unui amplu proces de rebranding de la începutul acestui an și deschiderea unui prim restaurant axat pe noul concept „Respectă-ți gustul!”. Restaurantul este situat în Piața Victoriei, la parterul clădirii de birouri America House și este rezultatul unei investiții de 150.000 de euro. 

Dan Paștiu, fondatorul DABO®: „După o perioadă de 9 ani de creștere continuă pentru DABO®, 2022 va fi un an al consolidării. În acest context, am finalizat un proces de rebranding și am inaugurat restaurantul din centrul Bucureștiului, sub noul concept care reflectă planurile noastre ambițioase și întărește promisiunea noastră față de consumatori. DABO® înseamnă fast-food sănătos și autentic românesc, iar prin noua identitate ne dorim să ne diferențiem de brandurile clasice de doner kebab.”

DABO® subliniază că afacerile grupului „au depășit anul trecut o cifră de afaceri consolidată de 22 milioane de euro, ceea ce reprezintă o creștere cu 38% față de anul anterior. Odată cu deschiderea noului restaurant din America House, lanțul DABO® ajunge la 55 de locații în România, Ungaria și Marea Britanie și la peste 600 de angajați. Aceasta este prima dintr-o serie de 11 extinderi planificate pentru anul 2022.

Procesul de rebranding, început în 2022, a venit ca un rezultat natural al evoluției din ultimii ani a companiei și este bazat pe conceptul «Respectă-ți gustul!», care diferențiază DABO® de cele mai întâlnite tipuri de doner kebab și alte produse de acest tip. Noua identitate reflectă valorile și aspirațiile DABO®:  calitate, autenticitate și performanță. Logo-ul DABO® vorbește în limbajul Instagram, păstrând însă convenția culinară – cele 3 linii colorate reprezintă armonia ca rezultat al mixului echilibrat de ingrediente. Spre deosebire de alți competitori, DABO® nu e «cu de toate», ci e «doar cu ce trebuie»”.

DABO® este definit ca „un lanț de restaurante de tip fast-food 100% românesc fondat acum 9 ani și care operează în sistem franciză 55 de unități, din care 52 în România, două în Ungaria și una în Marea Britanie. Cele din România se găsesc în 20 de județe și 36 de orașe, acoperind astfel țara într-o mare proporție. Fiecare restaurant are în medie o echipă de 10 persoane, astfel grupul ajunge la o cifră totală de peste 600 de angajați. Materia primă provine de la peste 50 de furnizori locali care asigură prospețimea și calitatea preparatelor servite”. 

Coperta revistei

spot_img

Editorial

spot_img
spot_img

Opinii și analiza

spot_img

Recomandate
Recomandate

Bursele JTI pentru Jurnalisti: lansarea editiei 2024-2025

Urmandu-si traditia, Bursele JTI pentru Jurnalisti lanseaza de Ziua...

FoodIntelForum AQUA Carpatica progresează, profitul avansează, veselia debordează

Cea de-a treia zi a FoodIntelForum AQUA Carpatica 2024 începe și...

FoodIntelForum Aqua Carpatica, ediția a VII-A : Business pe măsură

FoodIntelForum AQUA Carpatica, ediția a VII-a, debutează la fel...

Business serios, intensitate maximă la FoodIntelForum AQUA Carpatica

Începem ziua a doua a conferinței FoodIntelForum AQUA Carpatica,...